Nu is het duidelijk, volgens mij.quote:Op zondag 4 december 2005 18:27 schreef fokuserdetiende het volgende:
jammer hé Furious.
Hier de specs:
AMD K6-3 400mhz
Seagate ST36422A 6.2 gb
CDD 3600 scsi cdrom/brander
192 mb geheugen
agp kaartje (niet onboard)
sound(niet onboard)
midi kast met voeding
floppy drive
Ben om 3 uur vanmiddag vertrokken vanuit limburg....ik lees pas net je mailjte dat je op de parkeerplaats zou wachten. Ik heb dus een uur op het station zelf gezocht naar jouquote:Op dinsdag 6 december 2005 20:18 schreef fokuserdetiende het volgende:
"Gezien dat ik dus 30 minuten heb zitten wachten op het station te Tilburg is de pc nog te koop.
@Sadar: wees een vent en kom je afspraken na. Als je hem nog wilt mag je hem hebben voor 38 euro. 20 voor de pc en de rest voor het gezeik. Naar station rijden en 30 minuten op jou wachten. Bel dan even dat je niet komt
Treinkaartjes van 6,50 koop ik graag voor de lolquote:Op dinsdag 6 december 2005 20:49 schreef fokuserdetiende het volgende:
right....was je in Tilburg geweest dan had ik je gezien. Er zijn 2 uitgangen bij het station en een daarvan kwam direct uit op de parkeerplaats. Enn Alfa die 10 meter voor de uitgang staat met een pckast op de motorkap is moeilijk te missen lijkt me.
houdoe en bedankt!
En nu maar hopen dat er plek is om te parkeren.quote:Op donderdag 8 december 2005 10:49 schreef poepschaap het volgende:
ik had gister weinig tijd, vanavond komt me beter uit.
ik zal er zijn rond 20.15/20.20, en zal uitkijken naar je rode alfa, voor te taxi's.
telefoonnr is niet nodig, het is zo wel afgesproken.. tot vanavond!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |