Wat is er met het zuidelijk deel van Alkmaar gebeurd danquote:Op zaterdag 3 december 2005 18:37 schreef SunChaser het volgende:
Alkmaar heeft geen Zuid trouwens, wel een Noord
Dat is nu Heilooquote:Op zaterdag 3 december 2005 18:43 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Wat is er met het zuidelijk deel van Alkmaar gebeurd dan![]()
![]()
je slaat overquote:Op zaterdag 3 december 2005 18:48 schreef Maikuuul het volgende:
Degene die dat een kutnummer vinden check dan THC - In de Noordside, das wel een goede plaat
quote:Op zaterdag 3 december 2005 18:31 schreef SunChaser het volgende:
Je moet mee naar Diemen-Zuid, want je ziet er lekker uit. Goed, ik dat vanmiddag tegen een lekkere meid gezegd, zij mee, ben ik in Diemen-Zuid, denk ik: ik woon hier niet eens. Stond ik daar met haar op dat perron
Kortom, konden die Baas B en Lange F nou geen enkele andere leuke Nederlandse plaats vinden met het woord Zuid erin?
Alkmaar - Zuid. Leiden Zuid, Hilversum Zuid...
Je baalt meer als je er nog woont, lijkt mequote:Op zaterdag 3 december 2005 19:00 schreef QyRoZ het volgende:
Je zal maar uit Diemen komen, zuid of niet, dan baal je best wel.
Ja, maar als je er geboren bent kun je er niks aan doen, maar je zorgt toch dat je als rapper in een stoere plaats gaat wonen later. Ik kom uit Winsterwijk, maar ik ga ook niet rappen over Winterswijk Centraalquote:Op zaterdag 3 december 2005 18:54 schreef Kreator het volgende:
Ik zag in een repo dat ze uit Diemen-zuid komen, dus dat verklaart wel iets hè.
THC dat is toch dat stelletje azielzoeker die denkt dat ze de man zijn?quote:Op zaterdag 3 december 2005 18:48 schreef Maikuuul het volgende:
Degene die dat een kutnummer vinden check dan THC - In de Noordside, das wel een goede plaat
Wel over Winterswijk Noord?quote:Op zaterdag 3 december 2005 19:01 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ja, maar als je er geboren bent kun je er niks aan doen, maar je zorgt toch dat je als rapper in een stoere plaats gaat wonen later. Ik kom uit Winsterwijk, maar ik ga ook niet rappen over Winterswijk Centraal
quote:Op zaterdag 3 december 2005 19:03 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
THC dat is toch dat stelletje azielzoeker die denkt dat ze de man zijn?
Die doen of ze gangster zijn maar zich wel gediscrimineerd voelen als een vrouw (met tasje) een blokje omloopt als ze hun ziet..(gek zeg)quote:Op zaterdag 3 december 2005 19:03 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
THC dat is toch dat stelletje azielzoeker die denkt dat ze de man zijn?
quote:Op zaterdag 3 december 2005 19:07 schreef blaaatkipje het volgende:
[..]
Die doen of ze gangster zijn maar zich wel gediscrimineerd voelen als een vrouw (met tasje) een blokje omloopt als ze hun ziet..(gek zeg)
Dolphia!quote:Op zaterdag 3 december 2005 19:10 schreef Kreator het volgende:
Enschede-oost is anders best een plek om over te rappen.
Erhm voor Raymzter gaat alleen het laatste deel op.quote:Op zaterdag 3 december 2005 19:08 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dat is Raymzter met Kut Morrokanen hoor
lolleromfg
*houd je hand voor je alsof je iemand een hand geeft*quote:
Het mooie aan dat nummer is de sample van Stings Shape of My Heartquote:Op zaterdag 3 december 2005 19:09 schreef Verstreujem het volgende:
"dit is het land waar ik in 1984 geboren ben en waar ik thuiskom na vakantie"
Ja maar dat met dat tasje is van Raymzter hoorquote:Op zaterdag 3 december 2005 19:10 schreef blaaatkipje het volgende:
[..]
Erhm voor Raymzter gaat alleen het laatste deel op.
thc --> "hoe het voelt om buitenland er te zijn.." vs. rest van hun liedjes
whehe heb je gelijk in maar dat was meer ff een voorbeeldje.quote:Op zaterdag 3 december 2005 19:11 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ja maar dat met dat tasje is van Raymzter hoor
quote:
dat is bij Sunnie in de buurt!quote:Op zaterdag 3 december 2005 19:26 schreef HellRaver het volgende:
Ik ga zo naar Zuid-Scharwoude.... telt dat ook?
Ik blerde van de week in de auto: Linda, Linda, ik wil alles voor je, Linda, Linda, alles voor je doen (alles voor je doen, alles voor je doen.quote:Op zaterdag 3 december 2005 19:28 schreef Brighteyes het volgende:
Weet je wat ook zo erg is?
Lekker mee zingen met 'Haar naam is Laura'
Dat is en blijft bij mij Hazesquote:Op zaterdag 3 december 2005 19:31 schreef webfreak het volgende:
Je kunt erover zeggen wat je wil... Lange Frans en Baas B blijven een grote inspiratiebron voor me wanneer ik m'n sinterklaasgedichten schrijf
quote:Op zaterdag 3 december 2005 19:52 schreef webfreak het volgende:
"Je moet mee naar Spanje Zuid, want je ziet er ondeugend uit"![]()
quote:Op zaterdag 3 december 2005 19:41 schreef Dirktator het volgende:
"JS opgepakt door de politie"
Je moet mee naar Zoetermeer
Je moet mee naar Zoetermeer want daar bouqen ze niet meer
![]()
Want je woont wel in die drie steden?quote:Op zaterdag 3 december 2005 18:31 schreef SunChaser het volgende:
Je moet mee naar Diemen-Zuid, want je ziet er lekker uit. Goed, ik dat vanmiddag tegen een lekkere meid gezegd, zij mee, ben ik in Diemen-Zuid, denk ik: ik woon hier niet eens. Stond ik daar met haar op dat perron
Kortom, konden die Baas B en Lange F nou geen enkele andere leuke Nederlandse plaats vinden met het woord Zuid erin?
Hij is een geile beer, hij pakt me anaal zonder condoom?quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:12 schreef webfreak het volgende:
Of
Je moet mee naar Bergen op Zoom, want daar woont m'n oom.
jah ja! toss me one ;dquote:Op zaterdag 3 december 2005 19:28 schreef Brighteyes het volgende:
Weet je wat ook zo erg is?
Lekker mee zingen met 'Haar naam is Laura' en er dan na een week achter komen dat het Jan Smit is.
Kan er niets aan doen, maar het doet af aan het liedje.
En ja, dit is volslagen off topic maar goed, het ging toch al nergens over.
Iemand nog een Pennywafel?
ROFL zou wel een stunt zijn als ze dat zouden zingenquote:Op zaterdag 3 december 2005 20:34 schreef Jossos het volgende:
[..]
Hij is een geile beer, hij pakt me anaal zonder condoom?
daar wonen allemaal bountiesquote:Op zaterdag 3 december 2005 18:43 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Wat is er met het zuidelijk deel van Alkmaar gebeurd dan![]()
![]()
ziet er idd wel uit als een playerstadquote:
zeg, dimmen jij hequote:Op zaterdag 3 december 2005 19:03 schreef StephanL het volgende:
Alsof je in Leiden zuid wil zijn met je meid
In Purmerend hetzelfde jaquote:Op zaterdag 3 december 2005 18:34 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Iedereen in Zaandam heeft in zn naam : JiJ m0eT MEe NAaR ZAanDaM-ZuiD etc.
quote:Op zondag 4 december 2005 19:39 schreef Roellio het volgende:
Ik zoek nog een huis in Alkmaar. Hook me up, Sunchaser!
quote:Op zondag 4 december 2005 19:39 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Je moet mee naar Purmerend Overwhere - Daar ga je rap uit de kleren
Dat de notaris dat aanvaart zeg.quote:Op zaterdag 3 december 2005 18:34 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Iedereen in Zaandam heeft in zn naam : JiJ m0eT MEe NAaR ZAanDaM-ZuiD etc.
Op het refrein van "in the navy"?quote:Op zaterdag 3 december 2005 18:36 schreef Maikuuul het volgende:
Download : THC - In De Noordsidedas wel een vet liedje.
Ik snap het niet:O wat heeft het bovenstaande te maken met het onderstaandequote:Op zaterdag 3 december 2005 18:31 schreef SunChaser het volgende:
Nee, noord, leer eens hoe het hoort!quote:
Wat wil je?quote:Op zaterdag 3 december 2005 19:03 schreef StephanL het volgende:
Alsof je in Leiden zuid wil zijn met je meid
Zoetermeer, sjeweetuttoch!!quote:Op zaterdag 3 december 2005 19:41 schreef Dirktator het volgende:
"JS opgepakt door de politie"
Je moet mee naar Zoetermeer want daar bouqen ze niet meer
![]()
Volgens mij weten ze niks meer te zeggen als je antwoordt met "okey, is goed".quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:56 schreef Jett het volgende:
afschuwelijk nummerje kan geeneens meer normaal rondlopen in amsterdam zonder dat er groep jongens langsloopt; zo meisjes jij kan zeekkkerr mee naar diemen-zuid
JA ANDERS DOEN WE DAT GEWOON EVEN NIET
Wat is dat voor vétte blauwe trein????quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:38 schreef Falco het volgende:
Ik wou hier al een topic over openen, maar die Sunchaserpik is me voor!
Dit is trouwens het beruchte station Diemen-zuid:
[afbeelding]
Vet gangstâh!
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:47 schreef 2609 het volgende:
ik vind het wel echt een dope track maarja
Tsja, sommigen gebruiken hun hersencapaciteit om te proberen een medicijn voor AIDS uit te vinden of het bereiken van wereldvrede, anderen leren juist songteksten van Lange Frans en Baas B uit hun hoofd.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:35 schreef Vogel87 het volgende:
Ik ken het nummer inmiddels hélemaal uit m'n hoofd
Ik hoop dat je moeder trots op je is knul.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:40 schreef 2609 het volgende:
ik kan alle liedjes van nieuwe album van lange en baas uit mn hoofd
Daar moest ik daarnet even oprecht om lachen... thnxquote:Op zaterdag 3 december 2005 18:45 schreef HenkieVdV het volgende:
Komt omdat Diemen waarschijnlijk de player-stad is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |