Het is ook terecht dat je veel verwacht. Zeker van de kant van Microsoft. Het was Microsoft die met de Xbox de laatste console van de vorige generatie in de markt bracht en het is nu ook Microsoft die nu met de Xbox 360 als eerste een next-generation console in de markt brengt.quote:Op zondag 4 december 2005 14:26 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Kan me goed vinden in wat je post nu. Ik zal inderdaad teveel verwachten; en daarom vind ik de 360 niet echt wat. Bedankt voor je normale reactie trouwens.
Voor de eerste Xbox waren er wel aparte kabels met digitale coax uitgang volgens mij, officiele kabels alleen met optische.quote:Op zondag 4 december 2005 17:00 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
je moet er dan dus nog een extra kastje bijkopenhttp://www.mcsnet.nl/nl/dept_41.html maar gelukkig kan het wel. Of zit er ook een digitale coax uitgang op de xbox?
Als je kijkt naar de hardware die in de 360 zit moet hij heel veel kunnen. Als een spel er nu nog niet geweldig uitziet ligt dat volledig aan de ontwikkelaar. Deze generatie zullen er nog geen fotorealistische games verschijnen, maar het wordt zeker nog wel heel mooi.quote:Op zondag 4 december 2005 17:10 schreef Juichtoon het volgende:
[..]
Het is ook terecht dat je veel verwacht. Zeker van de kant van Microsoft. Het was Microsoft die met de Xbox de laatste console van de vorige generatie in de markt bracht en het is nu ook Microsoft die nu met de Xbox 360 als eerste een next-generation console in de markt brengt.
Een verschil van slechts 4 jaar. Dan moet je nieuwe console gewoon wel heel erg bijzonder zijn t.o.v. de gewone Xbox. Dat is het gewoon feitelijk niet. Het is een wanhopige poging van Microsoft in de strijd om een hoger marktaandeel te veroveren. Neemt niet weg dat dit gewoon next-generation is. Het valt alleen tegen...
Kijk bijv. eens naar het verschil tussen een Playstation en een Dreamcast. Daar zat ook maar 4 jaar tussen, maar het was wel een wereld van verschil. En tussen een Playstation en SNES zit ook een wereld van verschil.
Op basis daarvan had ik ook torenhoge verwachtingen van de nieuwe next-generation consoles. Je zou van deze nieuwe generatie foto-realistische games verwachten, maar dat zit er helaas dus niet in. Enkel wat verbeteringen in details.
Daarom sla ik de 'zevende generatie' waarschijnlijk gewoon maar over ook. Want ook op game gebied is alles weer meer van hetzelfde. Sequels, sequels, sequels....
ik denk dat het even afwachten is, wat ik wel merkwaardig vind is dat er slechts 512MB ram in is gedaan, dat beperkt toch behoorlijk, zeker omdat de HDD niet in alle versies standaard is (en je dus steeds lange reloadtijden hebt) de snelheid van de machine is wel ok en het is ook ff afwachten hoe het zich verder ontwikkelt. ook in samenhang met de concurrentie van sony en nintendo. Het zal vast nog wel verbeteren de komende maanden en verder heb je natuurlijk de volledige integratie van live en mediacenter opties die het een stuk ibteressanter apparaat maken dan de vorige generatie.quote:Op zondag 4 december 2005 17:10 schreef Juichtoon het volgende:
[..]
Het is ook terecht dat je veel verwacht. Zeker van de kant van Microsoft. Het was Microsoft die met de Xbox de laatste console van de vorige generatie in de markt bracht en het is nu ook Microsoft die nu met de Xbox 360 als eerste een next-generation console in de markt brengt.
Een verschil van slechts 4 jaar. Dan moet je nieuwe console gewoon wel heel erg bijzonder zijn t.o.v. de gewone Xbox. Dat is het gewoon feitelijk niet. Het is een wanhopige poging van Microsoft in de strijd om een hoger marktaandeel te veroveren. Neemt niet weg dat dit gewoon next-generation is. Het valt alleen tegen...
Kijk bijv. eens naar het verschil tussen een Playstation en een Dreamcast. Daar zat ook maar 4 jaar tussen, maar het was wel een wereld van verschil. En tussen een Playstation en SNES zit ook een wereld van verschil.
Op basis daarvan had ik ook torenhoge verwachtingen van de nieuwe next-generation consoles. Je zou van deze nieuwe generatie foto-realistische games verwachten, maar dat zit er helaas dus niet in. Enkel wat verbeteringen in details.
Daarom sla ik de 'zevende generatie' waarschijnlijk gewoon maar over ook. Want ook op game gebied is alles weer meer van hetzelfde. Sequels, sequels, sequels....
Ik speel nog op de vorige generatie, ik loop achter.quote:Op zondag 4 december 2005 17:19 schreef H.Flick het volgende:
Trouwens de Xbox360 is helemaal niet meer next-gen want hij is al te koop. De opvolger van de Xbox360 is nu de next-gen console van Microsoft.
previous-gen loser!quote:Op zondag 4 december 2005 17:22 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik speel nog op de vorige generatie, ik loop achter.
Neequote:Op zondag 4 december 2005 15:37 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
lijkt me toch een stuk leuker dan pgr3 iig ?
Buiten het feit dat het geheugen natuurlijk veel sneller is dan het huis-tuin-en-keuken rambankje wat in je PC zit, moet je er natuurlijk rekening mee houden dat de X360 geen lomp, log multifunctioneel OS hoort te dragen. Je kunt dus niet zeggen dat er weinig geheugen in zit voor de taken die het uit moet voeren. Ook daarbij genomen dat de huidige Xbox nog gewoon prachtige beelden kan produceren met 64MB geheugen.quote:Op zondag 4 december 2005 17:14 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik denk dat het even afwachten is, wat ik wel merkwaardig vind is dat er slechts 512MB ram in is gedaan
quote:Op zondag 4 december 2005 17:36 schreef twi het volgende:
NFS:MW leuker vinden dan PGR3 staat natuurlijk gelijk aan ale EA-troep leuker vinden dan kwaliteitsgames.
Meer? Beter geheugenquote:Meer geheugen is altijd beter, natuurlijk, maar dan had je dat weer gemerkt in de prijs en had 'ie 50 dollar duurder geweest.
Tis een mooi ding hoor, maar briljant?quote:
Whehehe, je durft er iig voor uit te komen.quote:Op zondag 4 december 2005 18:45 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Controllers zijn trouwens wennen. PGR3 lukt net op easy
Je hebt nog een maand of drie om het PGR2-platinum niveau te halen. PGR3 platinum niveau moet lukken, als het Gamedemon ook luktquote:Op zondag 4 december 2005 19:07 schreef Retuobak het volgende:
Juh
Doen alsof ik er wel wat van kan zou nog dommer zijn
Briljant is een relatief begripquote:Op zondag 4 december 2005 18:45 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Tis een mooi ding hoor, maar briljant?
ik kan niet wachten totdat ik je achterstevoren kan tikken dadelijkquote:Op zondag 4 december 2005 18:45 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Tis een mooi ding hoor, maar briljant?
Controllers zijn trouwens wennen. PGR3 lukt net op easy
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |