Nee was niet nodig omdat die postbankknakker achter de balie hem al een veeg uit de pan gafquote:Op zaterdag 3 december 2005 16:32 schreef timmeeeh het volgende:
maar je hebt hem wel voor gelaten omdat je niet tegen hem in durfde te gaan?
Nja.. dat verschilt toch wel iets...quote:
Zoals hendig snel pallets sorteren ?quote:Op zondag 4 december 2005 00:16 schreef 700MB het volgende:
Mensen die voordringen houden meer tijd over voor andere (nuttige) dingen.
Eh, als jij dat leuk vindt, ga vooral je gang.quote:Op zondag 4 december 2005 00:18 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Zoals hendig snel pallets sorteren ?
Het verschil is, dat als het een Nederlander is, men denkt dat het een vergissing is, maar bij een medelander is het asoquote:Op zaterdag 3 december 2005 16:55 schreef Lianne__ het volgende:
[..]
Nja.. dat verschilt toch wel iets...
menn ohw menn
Jankzak.quote:Op zondag 4 december 2005 04:20 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
Het verschil is, dat als het een Nederlander is, men denkt dat het een vergissing is, maar bij een medelander is het aso![]()
quote:Op zondag 4 december 2005 04:20 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
Het verschil is, dat als het een Nederlander is, men denkt dat het een vergissing is, maar bij een medelander is het aso![]()
quote:Gaat meneertje een beetje verongelijkt doen, beetje schelden, beetje tieren etc.
quote:Op zaterdag 3 december 2005 16:22 schreef Atreidez het volgende:
Voordringen bij een nummertjes systeem is natuurlijk zoiezo niet slim
Dank jequote:Op zaterdag 3 december 2005 16:20 schreef LENUS het volgende:
Voor de rest, iedereen een fijn weekend![]()
Volgens mij staat ie er nog.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:47 schreef longinus het volgende:
Zou ie al aan de beurt geweest zijn ?
En dat durf ik dus niet..quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:51 schreef Linkmiegel het volgende:
wat een amateur! ik heb altijd een veel slimmere manier, ik hou van het nummertjessysteem. stel nummer 30 is aan de beurt.. ik heb nummer 54.. er zijn altijd mensen die een bonnetje trekken en hem smeren en dan niet op komen dagen. ik wacht op de 1e de beste die niet op komt dagen, ik doe snel alsof ik dat nummertje heb, gooi nummertje in de bak en ik word geholpen woohoooo
wrom niet? als je ziet dat er niemand komt, op het laatste moment snel naar de balie lopenquote:
Dat slaat natuurlijk weer nergens op. Wat als je een pakketje wil opsturen, of postzegels nodig hebt. Wat doe je dan Pauper?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:25 schreef TeChNo2 het volgende:
Het aanwezig zijn in een postkantoor is op zich natuurlijk al sowieso een kansloze pauper-bezigheid.
Tja, die postbodes brengen de post overdag als ik aan het werk ben en komen dan niet terugquote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:25 schreef TeChNo2 het volgende:
Het aanwezig zijn in een postkantoor is op zich natuurlijk al sowieso een kansloze pauper-bezigheid.
Postzegels haal ik bij Primera, een pakketje verstuur ik via de supermarkt. Ik hoef in principe nooit in een postkantoor te zijn.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:29 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat slaat natuurlijk weer nergens op. Wat als je een pakketje wil opsturen, of postzegels nodig hebt. Wat doe je dan Pauper?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |