Wat dat betreft mis ik Rob ook wel een beetje. Die was toch meer een verbindingselement. Nu moet alles geforceerd gebeuren, omdat je anders eigenlijk 2/3 kampen krijgt. Dido/Roel, Ingrid/Lieske en de andere twee die er wat tussen daar zwerven.....quote:Op zaterdag 3 december 2005 16:12 schreef farceman het volgende:
ik meen dus serieus dat ik de gesprekken tussen roel en dido mis, het gaat nu helemaal nergens meer over alleen maar oppervlakkig gelul met zijn allen bah, deze opdracht verziekt echt de heel sfeer in huis.
Alleen maar kinderachtig en flauw gedoe over sinterklaas....hoe oud zijn we..?
Je vindt het toch niet erg dat mijn screenshots zoveel op die van jou lijken?quote:
Ik kan alleen maar af en toe kijken....ben druk in de weer met een sinterklaasdiner.quote:Op zaterdag 3 december 2005 16:26 schreef Bocaj het volgende:
Wie wil de streamverslagen in de gaten houden? Moet ervan tussen!
En jij vindt het toch ook niet erg dat ik ze plaats in de streamverslagen?quote:Op zaterdag 3 december 2005 16:28 schreef Muerte het volgende:
[..]
Je vindt het toch niet erg dat mijn screenshots zoveel op die van jou lijken?![]()
Natuurlijk vind ik dat niet erg, mag toch wel een beetje plagen?quote:Op zaterdag 3 december 2005 16:30 schreef Bocaj het volgende:
[..]
En jij vindt het toch ook niet erg dat ik ze plaats in de streamverslagen?![]()
Er staat al een bedankje in het streamverslag.quote:Op zaterdag 3 december 2005 16:31 schreef Muerte het volgende:
[..]
Natuurlijk vind ik dat niet erg, mag toch wel een beetje plagen?![]()
quote:Op zaterdag 3 december 2005 16:37 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Er staat al een bedankje in het streamverslag.
Regenworm, Muerte en Foreverblue![]()
kan ze dat ding gewoon niet de rest van BB aan haar bovenlip hangen, wordt het waarschijnlijk iets moeilijker praten.quote:
Ik heb je er al bedanktquote:Op zaterdag 3 december 2005 16:37 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Er staat al een bedankje in het streamverslag.
Regenworm, Muerte en Foreverblue![]()
daarom ligt hij steeds naasr Dido.quote:Op zaterdag 3 december 2005 16:47 schreef kukeleku het volgende:
kijk die (anti-sinterklaas) Roel staan met z´n zelfgeknutselde zwarte pieten muts op z´n ei...![]()
Een kinderhand is snel gevuld![]()
Zóó...kijk Josti eens een vette kokkert op zijn neus hebben!!quote:
zou je niet zo erg willen inzoomen op die neuspuisten van Joostquote:
IKkequote:Op zaterdag 3 december 2005 17:33 schreef farceman het volgende:
wie ergert zich nog meer kapot?
quote:Op zaterdag 3 december 2005 17:33 schreef farceman het volgende:
wie ergert zich nog meer kapot?
ja sinterklaas mutsen gemaaktquote:Op zaterdag 3 december 2005 17:37 schreef cuall het volgende:
Heeft Roel nou eigenlijk al iets gedaan, behalve dus hangen, zoenen eten en roken?
quote:Op zaterdag 3 december 2005 16:17 schreef regenworm het volgende:
TT mag er nog 100 erbij.
quote:Op zaterdag 3 december 2005 18:40 schreef kissa het volgende:
Die plakbandkoppen![]()
Toch is het een merkwaardige tic, dat bekkentrekken van Ingrid![]()
Bewquote:Op zaterdag 3 december 2005 18:43 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
ik herken het wel, ik doe het nl ook wel eens en het is inderdaad geen gezicht, ik weet het!!
![]()
Oh ja, BEW!![]()
Yep, hij is de echte Sinterklaasquote:
Alleen Lieske... de rest moet zwarte piet worden.quote:Op zaterdag 3 december 2005 18:47 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Yep, hij is de echte Sinterklaas
En de rest zijn pieterbazen
Zie mijn caps hierboven... ik had daar niet zo'n probleem mee net.quote:Op zaterdag 3 december 2005 18:53 schreef regenworm het volgende:
Lekkere regie vanavond randstad uitzendbureau.
Het is te moeilijk om iets meer in te zoemen zit alles van 10 km afstand te bekijken.
Viel mij ook op jaquote:Op zaterdag 3 december 2005 18:53 schreef regenworm het volgende:
Lekkere regie vanavond randstad uitzendbureau.
Het is te moeilijk om iets meer in te zoemen zit alles van 10 km afstand te bekijken.
close-ups van gezichten hebben ze nu moeite mee.quote:Op zaterdag 3 december 2005 18:54 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Zie mijn caps hierboven... ik had daar niet zo'n probleem mee net.
Alaafquote:Op zaterdag 3 december 2005 18:58 schreef Bartoli het volgende:
En Roel lijkt net prins Carnaval van een of ander Arabisch land
Moet je ff naar stream 3 schakelen.quote:Op zaterdag 3 december 2005 18:57 schreef regenworm het volgende:
[..]
close-ups van gezichten hebben ze nu moeite mee.
Gadverdamme wat een paupervoer.quote:
Ik geloof Nathalie...quote:Op zaterdag 3 december 2005 19:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Gadverdamme wat een paupervoer.
Wie heeft er "gekookt" vanavond?
Ze hebben wel rantsoen natuurlijk dus de middelen zijn beperktquote:Op zaterdag 3 december 2005 19:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Gadverdamme wat een paupervoer.
Wie heeft er "gekookt" vanavond?
Geen migraine?quote:
met twee flessen denkt het niet.quote:Op zaterdag 3 december 2005 19:22 schreef Foreverblue het volgende:
dat wordt een HOERENFEEST![]()
[afbeelding]
Gelukkig niet meer nee....quote:
pas maar op straks wil hij nog wat van jequote:Op zaterdag 3 december 2005 19:27 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Gelukkig niet meer nee....
Maar lief dat je het vraagt![]()
Zou best kunnen, ik vier het iig morgen maar de meeste vanavond gok ik zoquote:Op zaterdag 3 december 2005 19:30 schreef flugeltje het volgende:
Is iedereen trouwens aan het sinterklazen?
is zo rustig hier.
nog niet morgenavondquote:Op zaterdag 3 december 2005 19:30 schreef flugeltje het volgende:
is zo rustig hier.
Ik was hier net een uur alleen aan het posten... toen met de foto's tijdens en na het eten... dus zou goed kunnen ja.quote:Op zaterdag 3 december 2005 19:30 schreef flugeltje het volgende:
is zo rustig hier.
Ik ben aan het nadenkenquote:Op zaterdag 3 december 2005 19:30 schreef flugeltje het volgende:
is zo rustig hier.
ik zit al bijna de hele dag met Foreverblue het forum te verpestenquote:Op zaterdag 3 december 2005 19:31 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik was hier net een uur alleen aan het posten... toen met de foto's tijdens en na het eten... dus zou goed kunnen ja.
We take it overquote:Op zaterdag 3 december 2005 19:33 schreef regenworm het volgende:
[..]
ik zit al bijna de hele dag met Foreverblue het forum te verpesten
iets voor een vrouwquote:Op zaterdag 3 december 2005 19:32 schreef Kinga het volgende:
Meiden krijgen make up doos, Roel dacht al dat er een koptelefoon in zat, en Lieske zei net al iets over een horloge.... Hmm, wat kreeg Joost ook weer?
Ik zit lekker de stream te bekijken...quote:Op zaterdag 3 december 2005 19:30 schreef flugeltje het volgende:
is zo rustig hier.
wij ook niet, uberhaupt niet eigenlijk, word een beetje lastig met z'n 2en, maar hopen nog op nog meer pakketjes vanuit NLquote:
Jezus, ik dacht dat toen ik 5 wasquote:Op zaterdag 3 december 2005 19:34 schreef TRiXeS het volgende:
Die Nana denkt dat ze meer heeft dan Lieske... Helaas Nana, dat is dus onzin
Dat moet je wachten tot maandag of als de tijdzone het toelaat vandaag nogquote:Op zaterdag 3 december 2005 19:35 schreef Manu82 het volgende:
[..]
wij ook niet, uberhaupt niet eigenlijk, word een beetje lastig met z'n 2en, maar hopen nog op nog meer pakketjes vanuit NL
eeh welke stream???????? en het is toch al bijna afgelopen?quote:Op zaterdag 3 december 2005 19:35 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zit lekker de stream te bekijken...
...van ManU-Portsmouth.![]()
http://www.voetbalinbeeld.nl/zaterdag.htmquote:Op zaterdag 3 december 2005 19:37 schreef Manu82 het volgende:
[..]
eeh welke stream???????? en het is toch al bijna afgelopen?
lieske kan niet zo goed voorlezen dat zegt ze zelf.quote:Op zaterdag 3 december 2005 19:42 schreef Kinga het volgende:
Godsamme, lezen is een kunst he
Die mag ze straks weer inleveren.quote:Op zaterdag 3 december 2005 19:44 schreef TRiXeS het volgende:
Het is een... horloge!!!
quote:Op zaterdag 3 december 2005 19:45 schreef regenworm het volgende:
Maar lieske afzeiken is natuurlijk een stuk leuker.
ik denk dat iedereen de cadeau's vanavond weer kan inleveren.quote:Op zaterdag 3 december 2005 19:48 schreef Bartoli het volgende:
Roel mag zijn koptelefoon enzo ook weer inleveren toch
Jawel, alleen Lieske niet, want die had Rob getrokken en toen kreeg ze het lootje van Rob en die had Joost getrokken en de mp3 speler uitgezochtquote:Op zaterdag 3 december 2005 19:49 schreef regenworm het volgende:
de cadeau's mochten ze niet zelf uitzoeken.
Volgens mij zei lieske dat
nee, lieske had rob en denk dat rob de mp3speler heeft uitgekozen en lieske vanmiddag het gedicht erbij gemaakt...quote:Op zaterdag 3 december 2005 19:49 schreef regenworm het volgende:
Jawel, maar omdat Rob weg is, heeft Lieske het lootje van Rob moeten overnemen en moest ze geven wat Rob voor Joost had uitgekozen. De rest heeft allemaal wel zelf gekozen.quote:Op zaterdag 3 december 2005 19:49 schreef regenworm het volgende:
Bedankt voor de uitlegquote:Op zaterdag 3 december 2005 19:51 schreef cuall het volgende:
[..]
Jawel, alleen Lieske niet, want die had Rob getrokken en toen kreeg ze het lootje van Rob en die had Joost getrokken en de mp3 speler uitgezocht
Veel plezier... tot straks weerquote:Op zaterdag 3 december 2005 19:55 schreef BONG4002 het volgende:
Ik ga me klaarmaken voor idols, ben straks weer back
en maar klagen klagen dat ze dik wordenquote:Op zaterdag 3 december 2005 19:29 schreef regenworm het volgende:
Wat lopen ze te vreten het is niet om aan te horen.
Ze hebben te weinig te doen dus gaan ze uit verveling eten.quote:Op zaterdag 3 december 2005 19:57 schreef redhair het volgende:
[..]
en maar klagen klagen dat ze dik worden![]()
![]()
![]()
Het is een leuk fotoverslag geworden.quote:Op zaterdag 3 december 2005 19:57 schreef Foreverblue het volgende:
Zo... ik hoop dat de screencaps handig zijn voor de mensen van de streamverslagen
Hij heeft anders wel een mooie muts gemaakt hoor... Het enige wat hij als jongen zou doen is zich zwart maken... Dat is ook alles...quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:01 schreef Foreverblue het volgende:
En wie doet er niet mee met het verkleden?
[afbeelding]
Ik heb er 1 van Creative... komt best goed geluid uit.quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:05 schreef TRiXeS het volgende:
Beste merk van mp3spelers? pff... Iriver is nog altijd dik beter hoor. Zker qua geluidskwaliteit.
Ipod is de beste maar wel de duurste.quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:05 schreef TRiXeS het volgende:
Beste merk van mp3spelers? pff... Iriver is nog altijd dik beter hoor. Zker qua geluidskwaliteit.
Ik heb een ipod shuffle lekker kleinquote:Op zaterdag 3 december 2005 20:06 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik heb er 1 van Creative... komt best goed geluid uit.
Chantal is weg he... die begon daar altijd mee.quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:11 schreef Peter6000 het volgende:
Ze hebben nog niet één keer 'Big Brother bedankt' geroepen of gezongen
Ze riepen net bedankt BBquote:Op zaterdag 3 december 2005 20:11 schreef Peter6000 het volgende:
Ze hebben nog niet één keer 'Big Brother bedankt' geroepen of gezongen
Best wel ruig he, zijn wequote:Op zaterdag 3 december 2005 20:12 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Chantal is weg he... die begon daar altijd mee.
Whahahaquote:Op zaterdag 3 december 2005 20:14 schreef melke het volgende:
Dido tegen Roel: Grappig dat ik jou getrokken heb he
quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:14 schreef melke het volgende:
Die twee zijn echt ziek in hun hoofdquote:Op zaterdag 3 december 2005 20:16 schreef Bartoli het volgende:
hahaha de 2 tortelduifjes nu ontsnapt aan de aandacht?
-edit- nee dus
Ze is niet de enige...quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:14 schreef melke het volgende:
Waarom het is toch best leuk zoquote:Op zaterdag 3 december 2005 20:16 schreef Foreverblue het volgende:
Ze moeten zich weer in de originele staat omkleden
Gewoon onder de douche gaan staanquote:Op zaterdag 3 december 2005 20:19 schreef Peter6000 het volgende:
Die smink van Ingrid gaat er maar moeizaam af
Kwestie van timing, my dear Watsonquote:Op zaterdag 3 december 2005 20:35 schreef regenworm het volgende:
[..]
en twee seconde later zit ik naar een lege bank te kijken
nee daar ging het mij niet om maar om de regie die draait steeds de leukste momenten weg.quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:36 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Kwestie van timing, my dear Watson
Niet minder gezellig toch... kom, drink er nog 1 van mequote:Op zaterdag 3 december 2005 20:37 schreef regenworm het volgende:
Foreverblue volgens mij zijn we vandaag weer met zijn tweetjes.
dank je welquote:Op zaterdag 3 december 2005 20:38 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Niet minder gezellig toch... kom, drink er nog 1 van me![]()
quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:39 schreef Manu82 het volgende:
Wat voor tatoeage heeft natte lie nou op haar reet?
zie je toch een beerquote:Op zaterdag 3 december 2005 20:39 schreef Manu82 het volgende:
quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:37 schreef regenworm het volgende:
Foreverblue volgens mij zijn we vandaag weer met zijn tweetjes.
ik denk een dolfijntjequote:Op zaterdag 3 december 2005 20:39 schreef Manu82 het volgende:
En Muerte natuurlijk niet te vergetenquote:
Ik denk een boemerangquote:Op zaterdag 3 december 2005 20:43 schreef regenworm het volgende:
ik denk een dolfijntje
[afbeelding]
Vind hem in ieder geval wel lelijk danquote:Op zaterdag 3 december 2005 20:43 schreef regenworm het volgende:
[..]
ik denk een dolfijntje
[afbeelding]
Of een boemerang in de vorm van een vogeltje of een dolfijntjequote:Op zaterdag 3 december 2005 20:45 schreef regenworm het volgende:
[..]
het zou een vogeltje of een dolfijntje kunnen zijn
Je hebt het goed en gaat door voor de koelkastquote:Op zaterdag 3 december 2005 20:45 schreef regenworm het volgende:
[..]
het zou een vogeltje of een dolfijntje kunnen zijn
Mag hem pas ophalen als BB afgelopen isquote:Op zaterdag 3 december 2005 20:47 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Je hebt het goed en gaat door voor de koelkast![]()
[afbeelding]
Herkenbaarheid denk ik.quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:49 schreef regenworm het volgende:
Zit me af te vragen waarom iedereen zich weer zo snel moest omkleden.
Dan moet er wel iets gebeuren en de regie moet ook een beetje meewerken.quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:49 schreef Foreverblue het volgende:
Regenworm en Muerte... om 9 uur ga ik Dit Was Het Nieuws kijken... ik hoop leuke caps te zien als ik terug ben
Dat is waar... tijd voor een paar 1000 Watt stadionlampen in huisquote:Op zaterdag 3 december 2005 20:51 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dan moet er wel iets gebeuren en de regie moet ook een beetje meewerken.
Het is veel te donker in het huis om mooie caps te maken.
De caps met daglicht zijn veel mooier.quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:52 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dat is waar... tijd voor een paar 1000 Watt stadionlampen in huis
Is Harm al uitgeschakeld?quote:Op zaterdag 3 december 2005 21:20 schreef BONG4002 het volgende:
Bew
Ben blij dat ik Idols heb verkozen boven de streams, dit is echt een hele saaie avond aan het worden denk ik
Die zat er vanavond niet bij, ze hebben 9 kandidaten per workshop, denk dat ie volgende week aan de beurt komtquote:Op zaterdag 3 december 2005 21:21 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Is Harm al uitgeschakeld?
(de enige die ik van naam ken)
Helaas zijn het nog 19 dagen er is geen doorkomen aanquote:Op zaterdag 3 december 2005 21:18 schreef Peter6000 het volgende:
De bewoners beginnen echt naar huis te verlangen, nog 12 dagen (het zijn er 19).
quote:Op zaterdag 3 december 2005 21:34 schreef Peter6000 het volgende:
Jemig, een clubgenootje van Lieske (Karlijn uit Voorhout) koopt elke week een nieuwe tandenborstel.
Roel: ik heb ook een voorhuid
kan dat mormel nou nooit ophouden over haar clubgenootjesquote:Op zaterdag 3 december 2005 21:34 schreef Peter6000 het volgende:
Jemig, een clubgenootje van Lieske (Karlijn uit Voorhout) koopt elke week een nieuwe tandenborstel.
Roel: ik heb ook een voorhuid
pagina 12 krijg je als je niet ingelogd bent. Pagina 6 als je ingelogd bent. Zal wel in je cache gezeten hebbenquote:Op zaterdag 3 december 2005 21:39 schreef SuperMOM het volgende:
Word ik nou gek of zag ik nou net pagina 12 hier staan???En nu pagina 6??
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |