abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32805617
quote:
Op zondag 4 december 2005 13:32 schreef -Trinity- het volgende:

[..]

Word je lekker zacht van hoor !
Haha, zal het 's proberen. Misschien moet ik m'n manly-macho ideëen aan de kant schuiven om mijn vriendin een keer een plezier te doen met een mad gladde huid :d.
pi_32805689
quote:
Op zondag 4 december 2005 04:20 schreef Nemephis het volgende:

Is het btw herkenbaar dat je soms net dat ene stukje vergeet met scheren, links danwel rechts, achter dat scharnierstuk van je onderkaak?
Zeer herkenbaar ...

Nooit last van ingegroeide haartjes overigens en ik scheer standaard tegen de groeirichting in.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zondag 4 december 2005 @ 13:41:08 #53
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_32805712
quote:
Op zondag 4 december 2005 13:30 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
[afbeelding]
Da's een tondeuse, gladiool.
pi_32805783
quote:
Op zondag 4 december 2005 13:41 schreef BrauN het volgende:

[..]

Da's een tondeuse, gladiool.
Ja hyacint...dat weet ik ook wel.
The things you own, end up owning you - Tyler Durden
pi_32805943
quote:
Op zondag 4 december 2005 04:20 schreef Nemephis het volgende:
Is het btw herkenbaar dat je soms net dat ene stukje vergeet met scheren, links danwel rechts, achter dat scharnierstuk van je onderkaak?
Niet vergeten, wel gewoon niet glad krijgen. Maar daar heeft Sinterklaas wat op gevonden, hij heeft mij namelijk een ouderwets scheermes cadeau gedaan:

Niet exact deze overigens maar een antiek model van Gilette. Scheert echt zo glad! 't Is net alsof ik weer een baby'tje ben! Wel eentje met wat bloedvlekjes overigens, 't moet even wennen geloof ik!
"The sunshine bores the daylights outta me!"
  zondag 4 december 2005 @ 14:56:01 #56
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_32807827
Ik heb er ook soms last van. De volgende keer ga ik ook maar eens niet alle richtingen op scheren. Wist niet dat het daardoor kwam.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')