Dude? Was Rikie net op SBS6?!!!quote:Op maandag 5 december 2005 15:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
Omdat het een jongere versie daar van is. Ze lijkt op Rikie.
Bweh, digi-nerds van dat GVD!-forum.quote:Op maandag 5 december 2005 15:40 schreef Dizer het volgende:
Geqxon![]()
![]()
![]()
![]()
Nu Remzz en Flash nog!! En vooruit, ook tonks als ie lief blijft
Das geen scroll-wiel, das een vuiltje. Je hebt geen scroll-wiel op je muis, schatquote:Op maandag 5 december 2005 15:42 schreef babette21 het volgende:
't scroll-wiel van m'n muis doet 't niet
Schoonmaken?quote:Op maandag 5 december 2005 15:42 schreef babette21 het volgende:
Wees eens lief tegen de nieuwe users!!! Anders geen Kirstin koekjes meer voor jouquote:Op maandag 5 december 2005 15:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Bweh, digi-nerds van dat GVD!-forum..
Er zullen meer volgen.....quote:En dit hoeft dus niet meer in mijn subforum, Diz..
Dit hoort allemaal bij de SHO-ontgroening.quote:Op maandag 5 december 2005 15:44 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wees eens lief tegen de nieuwe users!!! Anders geen Kirstin koekjes meer voor jou
En meer slotjes ook.quote:Er zullen meer volgen.....![]()
![]()
![]()
Die koffie is nu vast koudquote:Op zaterdag 3 december 2005 23:19 schreef Dizer het volgende:
Ik ga hier morgen ochtend met een kop koffie voor zitten
Nog steeds.quote:Op maandag 5 december 2005 15:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dude? Was Rikie net op SBS6?!!!
Dat had je dan wel mogen zeggen.!!!!!
Het is GVH schatjequote:Op maandag 5 december 2005 15:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Bweh, digi-nerds van dat GVD!-forum..
En dit hoeft dus niet meer in mijn subforum, Diz..
wel joh.... wat weet jij er nou van.....quote:Op maandag 5 december 2005 15:43 schreef Dizer het volgende:
Das geen scroll-wiel, das een vuiltje. Je hebt geen scroll-wiel op je muis, schat![]()
WTF?quote:
Ik zit op school en heb gewoon een muis zonder scrollwiel!quote:Op maandag 5 december 2005 15:42 schreef babette21 het volgende:
Weet ik.quote:Op maandag 5 december 2005 15:47 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Het is GVH schatje![]()
Wat een warm ontvangst hier
quote:Op maandag 5 december 2005 15:51 schreef Bupatih het volgende:
Weet ik.Laat mij nou gewoon grappig bedoelde maar totaal niet uit de verf komende woordspelingen maken!
[afbeelding]
Ze lijkt op Caroline Tensen hequote:Op maandag 5 december 2005 15:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
WTF?
Ik zie nu zo'n Tellsell-belspel-RTL-del.
kijk jij voelt mijn pijn tenminste....quote:Op maandag 5 december 2005 15:50 schreef MissBliss het volgende:
Ik zit op school en heb gewoon een muis zonder scrollwiel!![]()
Nee... dat dacht ik dus ookquote:Op maandag 5 december 2005 15:49 schreef BVO het volgende:
Zóóóó slecht liep dat GVH toch niet??
Foto'squote:Op maandag 5 december 2005 15:52 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb trouwens een nep speculaaspop gekregenHet is een "Spekulatius Figur"
Weet ik veel.quote:Op maandag 5 december 2005 15:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ze lijkt op Caroline Tensen he?
Ja!quote:Op maandag 5 december 2005 15:53 schreef babette21 het volgende:
[..]
kijk jij voelt mijn pijn tenminste....
dat het ff duidelijk is: wij zijn zielig![]()
Had ik je eindelijk naar SBS gelokt met veel moeite.quote:Op maandag 5 december 2005 15:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Weet ik veel.. Toen ik me na een nano-seconde realiseerde dat het Rikie niet was, heb ik de tv weer uitgedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |