Te hoge verwachtingen verpesten het eerder dan geen verwachtingen hebbenquote:Op zaterdag 3 december 2005 14:56 schreef Hunk007 het volgende:
Ik 33 en zij 28...
Normaal gesproken gaat het vij snel allemaal,en omdat het nu te goed aanvoelt wil ik eigenlijk eens niet met haar gelijk het bed induiken.
Zo is het tot nu toe wel bijna iedere keer gedaan, en dan was het voor mijn gevoel ook zo afgelopen, omdat het dan waarschijnlijk te makkelijk gaat.
t moet vooral in het begin echt spannend zijn, elkaar helemaal gek maken, en als de tijd er is dan komt het wel, het moet in ieder geval zo zijn om nooit meer te vergeten ;-)
Daar gaat-ie inderdaad !quote:Op zaterdag 3 december 2005 14:38 schreef Hunk007 het volgende:
... de vink sloeg gelijk over...
Die anderhalve minuut is zeker wel overzichtelijkquote:Op zaterdag 3 december 2005 15:14 schreef Hunk007 het volgende:
en daarbij zal het zeker niet tegen vallen de eerste keer.
Ik weet wat ik kan![]()
Dat kan twee kanten uit he.quote:Op zaterdag 3 december 2005 17:26 schreef Hunk007 het volgende:
Ach ja, ik zie wel hoe het loopt, en als de tijd daar is laat ik haar mij nooit meer doen vergeten![]()
He God! Doe eens niet zo platquote:Op dinsdag 6 december 2005 18:00 schreef Godlike02 het volgende:
En al geneukt?
Als je het zo stelt, niet ver volgens mij.quote:Op dinsdag 6 december 2005 18:45 schreef Brennie het volgende:
Doe wat lekker/goed voelt. Spanning opbouwen is leuk, maar voer het niet te ver door. Hoe ver dat is, dat moet je zelf uitzoeken.
En dan ben ik degene zonder social skills?quote:Op woensdag 7 december 2005 02:30 schreef Nickthedick het volgende:
Ik zou het maar gauw doen, voordat ik impotent werdJezis man... je bent 33! En je vraagt relatie/seksadvies op een internetforum
; ik hoop dat je 'date' dit leest en je bij je eerste seksavontuur gi-gan-tisch gaat uitlachen.
zodat je de eerste 15 jaar geen vrouw meer durft aan te raken.
![]()
Vis je naar een complimentje omdat je me hebt genomineerd ofzo?quote:Op woensdag 7 december 2005 02:33 schreef Xennia het volgende:
[..]
En dan ben ik degene zonder social skills?
Ik wilde slechts demonstreren dat jij hier de ware sociopaat bentquote:Op woensdag 7 december 2005 02:38 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Vis je naar een complimentje omdat je me hebt genomineerd ofzo?![]()
Dat weet iedereen toch alquote:Op woensdag 7 december 2005 13:14 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik wilde slechts demonstreren dat jij hier de ware sociopaat bent
quote:Op zaterdag 3 december 2005 15:42 schreef Salsagirl het volgende:
Mja,
Je vraagt om onze hulp,maar eigenlijk weet je zelf al wat en hoe je het wilt
Dus ja wat men al aangeeft..kijk gewoon hoe het loopt,misschien wil ze niet eens zolang wachten!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |