abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 3 december 2005 @ 18:37:36 #26
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_32786005
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 18:21 schreef SCH het volgende:
Ik vind de OP ook erg matig, vooral de 'ethische' argumenten en dat het slecht zou zijn voor de economie. Waanzin want er is catering, een Nederlandse organisatie, een stadion/zaal enz. - wordt allemaal goed aan verdiend.
Eens. Nog los van de dingen er omheen aan activiteiten brengen ze zelf ook een stuk welvaart, mensen hebben het geld er immers voor over.
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 18:21 schreef SCH het volgende:
Maar de prijzen van de concerten rijzen wel de pan uit, waar is de tijd dat je voor 40 gulden (!) een kaartje voor Pinkpop kocht.
Tsjah, nostalgie. Ik zou het ook graag goedkoper zien.
pi_32787020
Toen ik jong was heb ik ooit iets van 65 gulden betaald voor een concert van Radiohead en dat was echt tranenzuigend slecht. Er lijkt een omgekeerd evenredig verband te bestaan tussen de prijs van concerten en de kwaliteit van hetgeen je voorgeschoteld krijgt.

Alhoewel, ik ben ook eens naar een concert van K's Choice in het Muziekcentrum geweest met gratis kaarten van Kink FM. Tjonge, wat was dat slecht.

Ik ben ooit op Dynamo Open Air geweest voor 10 gulden. Ik durf niet te zeggen dat het geweldig was, maar voor dat geld kun je je geen buil vallen.

Tja, ik ben van de oude stempel. Ik weet nog steeds niet wat een euro is. Iedere keer dat ik in Nederland, moet ik die muntjes en het papiergeld drie keer bekijken voordat ik het uitgeef.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')