ik heb even brabants dagblad site en wat andere sites gecheckt, en er is inderdaad nog niks over te vinden.quote:Op zondag 4 december 2005 17:13 schreef MrTen het volgende:
hij is een half uur geleden overleden...dus denk niet dat dat op de nieuwssites al bekend is....
Ja ik hoorde dat ze nog sliepen, maar dat leek me sterk... Al blijft het een cafe, wat vrijdag tot 3 open was he.quote:Op zondag 4 december 2005 18:52 schreef flugeltje het volgende:
Dan denk je dat je met z'n vijven bent... En zo ben je alleen.
Twee jaar oud, dus je herinnerd je later weinig meer van je ouders, je broer en je zusje... Diep, diep triest dit...
Toch blijf ik mezelf afvragen wat de oorzaak nu is. Als je kleine kinderen hebt ben je rond het middaguur toch wel wakker lijkt me. Hoe snel is het in hemelsnaam gegaan?
Nu op NOS-TT:quote:Op zondag 4 december 2005 17:14 schreef Uw_Aller_Teun het volgende:
[..]
ik heb even brabants dagblad site en wat andere sites gecheckt, en er is inderdaad nog niks over te vinden.
quote:Vader woningbrand Boxtel overleden
HILVERSUM De vader die gisteren met
een dochtertje de woningbrand in Boxtel
overleefde,is bezweken aan zijn
verwondingen.Twee andere kinderen
kwamen tijdens de brand om,zijn vrouw
enkele uren nadat ze was gered.
De vader slaagde erin het dochtertje
van 2,5 jaar uit de woning te redden.
Maar toen hij terugkeerde om de rest
van zijn gezin te halen,werd hij door
het vuur ingesloten.De brandweer wist
de ouders nog naar buiten te krijgen.
Vier brandweermensen raakten gewond.
Het paar was eigenaar van een café waar
het boven woonde.De horeca legde na de
brand een krans als steunbetuiging.
[ot] Oudste cafe van Boxtel. 170 jaar, of klopt dat niet?[/ot]quote:Op zondag 4 december 2005 20:45 schreef MrTen het volgende:
het is een oud en houten gebouw... als daar brand uit breekt wil je niet weten hoe snel het om zich heen kan slaan...
in en in triets
ik weet niet precies hoe oud... heb zelfs al oudere jaartallen gehoord... maar hoe oud precies geen idee...zal morgen allemaal wel in het Brabants Dagblad staan...quote:Op zondag 4 december 2005 21:21 schreef Voetbalmax.nl het volgende:
[..]
[ot] Oudste cafe van Boxtel. 170 jaar, of klopt dat niet?[/ot]
quote:Brand in Boxtel geen brandstichting
BOXTEL - Volgens de politie is er bij de brand in café De Kom in Boxtel geen sprake van brandstichting of explosies. Dat zei politiewoordvoerder Oosterbaan maandagmorgen bij Omroep Brabant.
De precieze oorzaak van de tragische brand is nog steeds onduidelijk. Bij de brand kwamen vier leden van de familie Heijmans om het leven.
Voor Christian en Lisette Heijmans en twee van hun kinderen, Remco (4)en Sanne (half jaar), kwam de hulp te laat. Een dochter van twee jaar oud, die door haar vader kon worden gered, is inmiddels door familie opgevangen.
Volgens politiewoordvoerder Oosterbaan doen in Boxtel geruchten de ronde die niet kloppen.
Onderzoek
Zondag hebben forensische rechercheurs een onderzoek ingesteld in de uitgebrande woning. Het duurt zeker enkele dagen voordat de resultaten van het onderzoek bekend zijn, aldus de woordvoerder. De politie sluit brandstichting uit, onder meer omdat er geen sporen zijn gevonden van vluchtige stoffen.
Bijeenkomst
Maandag wordt in het gemeentehuis van Boxtel een bijeenkomst voor de vaste gebruikers van het café gehouden. Een harmonie repeteert er geregeld en ook voor een plaatselijke carnavalsvereniging is het het thuishonk.
De bijeenkomst is vooral bedoeld om geruchten over explosies en brandstichting te ontzenuwen, aldus de zegsman van de politie. Verder gaan de aanwezigen praten over hoe ze afscheid gaan nemen van hun vier plaatsgenoten.
De basisscholen in Boxtel zullen deze week aandacht aan het drama besteden. De Sinterklaasvieringen gaan wel door, maar tijdens de vieringen zal stil worden gestaan bij de brand en de slachtoffers.
maandag 5 december 2005 om 09:38 uur
In 1700 was het café al bekend zelfs....quote:Op zondag 4 december 2005 23:21 schreef MrTen het volgende:
[..]
ik weet niet precies hoe oud... heb zelfs al oudere jaartallen gehoord... maar hoe oud precies geen idee...zal morgen allemaal wel in het Brabants Dagblad staan...
Ik zat net stukje dvd te kijken die ik ooit gemaakt heb... ook veel in de kom gefilmd...en Christian is ook nogal eens te zien...en op t eind roept ie nog wat in de camera....
Het blijft me enorm raken....
rest van het bericht maar niet gepost, dat staat er ondertussen al tig keer....quote:Brand in Boxtel door oververhitte lamp
BOXTEL - De brand in café De Kom in Boxtel waarbij vier doden vielen, is waarschijnlijk ontstaan door oververhitting van een lamp. Die hing aan het plafond van een van de slaapkamers boven het café.
Dat is maandagmiddag bekengemaakt op een bijeenkomst in het gemeentehuis van Boxtel
dat kwam vanavond bij Editie NL.quote:Op maandag 5 december 2005 17:52 schreef MrTen het volgende:
[..]
rest van het bericht maar niet gepost, dat staat er ondertussen al tig keer....
Omroep Dommelland is ook maar een klein clubje, vooral met mensen van de oude LOL, dus vooral uit Liemt. Kabelkrantapparatuur is door Essent cadeau gedaan toen d egemeente Liempde het kabelnet verkocht. Ik denk dat ze maar wat blij zijn als een stel Boxtelnaren zou aanbieden nieuws te plaatsen.quote:Op zaterdag 3 december 2005 16:38 schreef wimmel_1 het volgende:
Beetje vaag dat Omroep Dommelland er nog niks over meldt .... kunnen ze die lokale omroep eens een keer nuttig gebruiken, doen ze het niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |