Dat denk ik ook... grote club mensen dan:quote:Op zaterdag 3 december 2005 15:49 schreef Uw_Aller_Teun het volgende:
[..]
ik denk dat we hier nog wel op het journaal enzo over te horen krijgen, en ik denk ook dat er misschien wel een stille tocht komt, zoals bij volendam
dat had ik al gelezen ja, maar dat is echt niet meer up to date, jij kwam met meer informatie. dit is toch wel een afschuwelijk drama, en ik denk dat dit wel een schaduw zal werpen over de feestdagenquote:Op zaterdag 3 december 2005 15:50 schreef MrTen het volgende:
zie laatste nieuws:
http://www.omroepbrabant.nl/news.aspx?id=53911
ik ga er ook zeker naartoe, want dit is een drama dit heel Boxtel zal aangrijpen, en als Boxtelaar in hart en nieren zal ik dan ook zeker aanwezig zijn bij een herdenkingstoch of iets dergelijksquote:Op zaterdag 3 december 2005 15:51 schreef MrTen het volgende:
[..]
Dat denk ik ook... grote club mensen dan:
Boxtels Harmonie,
JeugdCarnaval
Gewoon Caranaval
alle carnavalclubs...
en wie weet wie nog meer....
als ie komt ga ik er zeker voor naar Boxtel...
zekers...de komende feestdagen...quote:Op zaterdag 3 december 2005 15:53 schreef Uw_Aller_Teun het volgende:
[..]
dat had ik al gelezen ja, maar dat is echt niet meer up to date, jij kwam met meer informatie. dit is toch wel een afschuwelijk drama, en ik denk dat dit wel een schaduw zal werpen over de feestdagen
zeker weten ja. Die kroeg staat er ook al meer dan 100 jaar volgens mij... dus dit grijpt echt heel Boxtel volgens mij....quote:Op zaterdag 3 december 2005 15:54 schreef Uw_Aller_Teun het volgende:
[..]
ik ga er ook zeker naartoe, want dit is een drama dit heel Boxtel zal aangrijpen, en als Boxtelaar in hart en nieren zal ik dan ook zeker aanwezig zijn bij een herdenkingstoch of iets dergelijks
ongelofelijk dat iets wat honderd jaar in Boxtel staat, zomaar in een ochtend in vlammen op kan gaan. En dat is niet eens het ergste.quote:Op zaterdag 3 december 2005 15:55 schreef MrTen het volgende:
[..]
zeker weten ja. Die kroeg staat er ook al meer dan 100 jaar volgens mij... dus dit grijpt echt heel Boxtel volgens mij....
3 jaar en een half jaar, en dan op zo'n manier om het leven komen, dat is gewoon te erg voor woorden. dit is een zwarte dag voor boxtelquote:Op zaterdag 3 december 2005 15:57 schreef Voetbalmax.nl het volgende:
-Bericht-
Niet alleen de carnavalsclubs enzo hoor.. Zoiezo zullen veel cafés er bij zijn. Beco enzo.quote:Op zaterdag 3 december 2005 15:51 schreef MrTen het volgende:
[..]
Dat denk ik ook... grote club mensen dan:
Boxtels Harmonie,
JeugdCarnaval
Gewoon Caranaval
alle carnavalclubs...
en wie weet wie nog meer....
als ie komt ga ik er zeker voor naar Boxtel...
Bron: Brabants Dagbladquote:Uitslaande brand in Boxtels café eist twee levens
Zaterdag 3 december - Boxtel - Een uitslaande brand in een woning boven café De Kom aan de Stationstraat in Boxtel heeft zaterdagmiddag het leven van twee kinderen geëist. De vader en moeder van de slachtoffertjes van een half en drie jaar oud liggen in zeer zorgelijke toestand in ziekenhuizen in Den Bosch. Een broertje van vier overleefde de brand en ligt in het Bernhoven ziekenhuis in Veghel. Zijn toestand is stabiel. De familie van het gezin wordt opgevangen door slachtofferhulp in Vught. Het vuur is inmiddels onder controle. De oorzaak van de brand is nog onbekend.
ja die ook natuurlijk, maar die ik noemde zijn wel sterk verbonden met de kom..quote:Op zaterdag 3 december 2005 16:03 schreef Voetbalmax.nl het volgende:
[..]
Niet alleen de carnavalsclubs enzo hoor.. Zoiezo zullen veel cafés er bij zijn. Beco enzo.
ik denk dat zeker alle caféhouders erbij zullen zijn, vrienden familie en kennissen van de slachtoffers, enzquote:Op zaterdag 3 december 2005 16:03 schreef Voetbalmax.nl het volgende:
[..]
Niet alleen de carnavalsclubs enzo hoor.. Zoiezo zullen veel cafés er bij zijn. Beco enzo.
Hoe is het eigenlijk met het cafe zelf? Is alleen de bovenverdieping afgebrand of het gehele cafe? Zullen trouwens dit jaar ook moeten uitwijken met het hofpaleisquote:Op zaterdag 3 december 2005 16:05 schreef MrTen het volgende:
[..]
ja die ook natuurlijk, maar die ik noemde zijn wel sterk verbonden met de kom..
omdat de kom met carnaval altijd Hofpaleis is...
maar idd, ook andere kroegen enzo...
ik denk dat er veel mensen rauwen
quote:Uitslaande brand in Boxtels café eist twee levens
Zaterdag 3 december - Boxtel - Een uitslaande brand in een woning boven café De Kom aan de Stationsstraat in Boxtel heeft zaterdagmiddag het leven van twee jonge meisjes geëist. De vader en moeder van de slachtoffertjes van een half en drie jaar oud liggen in zeer zorgelijke toestand in ziekenhuizen in Den Bosch. Een broertje van vier overleefde de brand en is naar het Bernhoven ziekenhuis in Veghel overgebracht. Zijn toestand is stabiel. De familie van het gezin wordt opgevangen door slachtofferhulp in Vught. Het vuur is inmiddels onder controle. De oorzaak van de brand is nog onbekend.
Tijdens de brand wist de vader zijn zoontje in veiligheid te brengen. Vervolgens ging hij terug het brandende huis in om zijn twee dochtertjes en vrouw te redden, maar kwam niet meer naar buiten. Toen de brandweer arriveerde trof deze het gezin bewusteloos in de slaapkamer van het brandende pand aan.
Met twee traumahelicopters uit Duitsland en Nijmegen is de familie afgevoerd naar verschillende ziekenhuizen in Den Bosch en Veghel. Voor de beide meisjes kwam de hulp te laat.
De brand werd om 12.48 uur gemeld bij de brandweer in Boxtel. Deze kreeg bij het blussen bijstand van de korpsen uit Den Bosch, Liempde en Haaren, maar kon niet voorkomen dat het vuur zich verspreide naar het aangrenzende woonhuis. De korpsen van Liempde en Haaren assisteren bij het nablussen.
Dat is niet zo mooi.quote:Op zaterdag 3 december 2005 15:43 schreef MrTen het volgende:
nu op omroep brabant....
het OUDSTE kind gaat naar omstandigheden goed (4 jaar)
de andere 2 kinderen overleden...
de ouders zwaargewond
4 brandweerlieden ook lichtgewond geraakt...
:s
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |