abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32781936
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 15:49 schreef Uw_Aller_Teun het volgende:

[..]

ik denk dat we hier nog wel op het journaal enzo over te horen krijgen, en ik denk ook dat er misschien wel een stille tocht komt, zoals bij volendam
Dat denk ik ook... grote club mensen dan:

Boxtels Harmonie,
JeugdCarnaval
Gewoon Caranaval
alle carnavalclubs...

en wie weet wie nog meer....

als ie komt ga ik er zeker voor naar Boxtel...
Als je begrijpt wat ik bedoel.
pi_32781968
quote:
dat had ik al gelezen ja, maar dat is echt niet meer up to date, jij kwam met meer informatie. dit is toch wel een afschuwelijk drama, en ik denk dat dit wel een schaduw zal werpen over de feestdagen
MindstorM
21 Oktober Popgefokt! in de Rots te Boxtel (Headlining Gig)
pi_32782005
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 15:51 schreef MrTen het volgende:

[..]

Boxtels Harmonie,
JeugdCarnaval
Gewoon Caranaval
alle carnavalclubs...

ik ga er ook zeker naartoe, want dit is een drama dit heel Boxtel zal aangrijpen, en als Boxtelaar in hart en nieren zal ik dan ook zeker aanwezig zijn bij een herdenkingstoch of iets dergelijks
MindstorM
pi_32782015
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 15:53 schreef Uw_Aller_Teun het volgende:

[..]

dat had ik al gelezen ja, maar dat is echt niet meer up to date, jij kwam met meer informatie. dit is toch wel een afschuwelijk drama, en ik denk dat dit wel een schaduw zal werpen over de feestdagen
zekers...de komende feestdagen...
en daarnaast ook met carnaval...vooral voor mensen die nét iets meer met het feest te maken hebben enzo...
pi_32782035
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 15:54 schreef Uw_Aller_Teun het volgende:

[..]

ik ga er ook zeker naartoe, want dit is een drama dit heel Boxtel zal aangrijpen, en als Boxtelaar in hart en nieren zal ik dan ook zeker aanwezig zijn bij een herdenkingstoch of iets dergelijks
zeker weten ja. Die kroeg staat er ook al meer dan 100 jaar volgens mij... dus dit grijpt echt heel Boxtel volgens mij....
pi_32782055
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 15:55 schreef MrTen het volgende:

[..]

zeker weten ja. Die kroeg staat er ook al meer dan 100 jaar volgens mij... dus dit grijpt echt heel Boxtel volgens mij....
ongelofelijk dat iets wat honderd jaar in Boxtel staat, zomaar in een ochtend in vlammen op kan gaan. En dat is niet eens het ergste.
MindstorM
pi_32782058
Twee kinderen dood bij brand Boxtel
Reageer op dit artikelPrintVerstuur dit artikel
BOXTEL - Twee kinderen zijn zaterdagmiddag om het leven gekomen bij een brand in een woning boven café De Kom aan de Stationstraat in Boxtel. Het gaat om een driejarig meisje en een baby van een half jaar oud.

De vader en moeder van de kinderen waren ook in de woning. Zij zijn gewond overgebracht naar het ziekenhuis. Hun toestand is kritiek. De toestand van een derde kind (4) dat ook thuis was, is stabiel.

De vader en moeder van de kinderen zijn de exploitanten van het café, dat in het centrum van Boxtel ligt.

Vier brandweerlieden raakten ook gewond bij het blussen van de brand. Zij maken het goed. De brandweer heeft de brand onder controle. Het vuur is niet overgeslagen naar andere panden.

Hoe de brand is ontstaan, is nog onduidelijk.
http://www.voetbalmax.nl voor het laatste voetbalnieuws
pi_32782105
pi_32782110
Triest hoor... Bah.....

Zal zeker een herdenking komen, en dan zal ik denk ik ook wel even gaan..
pi_32782149
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 15:57 schreef Voetbalmax.nl het volgende:
-Bericht-
3 jaar en een half jaar, en dan op zo'n manier om het leven komen, dat is gewoon te erg voor woorden. dit is een zwarte dag voor boxtel
MindstorM
pi_32782214
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 15:51 schreef MrTen het volgende:

[..]

Boxtels Harmonie,
JeugdCarnaval
Gewoon Caranaval
alle carnavalclubs...

Niet alleen de carnavalsclubs enzo hoor.. Zoiezo zullen veel cafés er bij zijn. Beco enzo.
  zaterdag 3 december 2005 @ 16:04:30 #62
67194 wimmel_1
Intentionally Left Blank
pi_32782235
quote:
Uitslaande brand in Boxtels café eist twee levens
Zaterdag 3 december - Boxtel - Een uitslaande brand in een woning boven café De Kom aan de Stationstraat in Boxtel heeft zaterdagmiddag het leven van twee kinderen geëist. De vader en moeder van de slachtoffertjes van een half en drie jaar oud liggen in zeer zorgelijke toestand in ziekenhuizen in Den Bosch. Een broertje van vier overleefde de brand en ligt in het Bernhoven ziekenhuis in Veghel. Zijn toestand is stabiel. De familie van het gezin wordt opgevangen door slachtofferhulp in Vught. Het vuur is inmiddels onder controle. De oorzaak van de brand is nog onbekend.
Bron: Brabants Dagblad
Waarom staat er in ondertitels nooit dat wat er gezegd word?
pi_32782252
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 16:03 schreef Voetbalmax.nl het volgende:

[..]

Niet alleen de carnavalsclubs enzo hoor.. Zoiezo zullen veel cafés er bij zijn. Beco enzo.
ja die ook natuurlijk, maar die ik noemde zijn wel sterk verbonden met de kom..
omdat de kom met carnaval altijd Hofpaleis is...

maar idd, ook andere kroegen enzo...

ik denk dat er veel mensen rauwen
pi_32782255
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 16:03 schreef Voetbalmax.nl het volgende:

[..]

ik denk dat zeker alle caféhouders erbij zullen zijn, vrienden familie en kennissen van de slachtoffers, enz
MindstorM
pi_32782343
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 16:05 schreef MrTen het volgende:

[..]

ja die ook natuurlijk, maar die ik noemde zijn wel sterk verbonden met de kom..
omdat de kom met carnaval altijd Hofpaleis is...

maar idd, ook andere kroegen enzo...

ik denk dat er veel mensen rauwen
Hoe is het eigenlijk met het cafe zelf? Is alleen de bovenverdieping afgebrand of het gehele cafe? Zullen trouwens dit jaar ook moeten uitwijken met het hofpaleis
  zaterdag 3 december 2005 @ 16:11:38 #66
67194 wimmel_1
Intentionally Left Blank
pi_32782404
quote:
Uitslaande brand in Boxtels café eist twee levens
Zaterdag 3 december - Boxtel - Een uitslaande brand in een woning boven café De Kom aan de Stationsstraat in Boxtel heeft zaterdagmiddag het leven van twee jonge meisjes geëist. De vader en moeder van de slachtoffertjes van een half en drie jaar oud liggen in zeer zorgelijke toestand in ziekenhuizen in Den Bosch. Een broertje van vier overleefde de brand en is naar het Bernhoven ziekenhuis in Veghel overgebracht. Zijn toestand is stabiel. De familie van het gezin wordt opgevangen door slachtofferhulp in Vught. Het vuur is inmiddels onder controle. De oorzaak van de brand is nog onbekend.

Tijdens de brand wist de vader zijn zoontje in veiligheid te brengen. Vervolgens ging hij terug het brandende huis in om zijn twee dochtertjes en vrouw te redden, maar kwam niet meer naar buiten. Toen de brandweer arriveerde trof deze het gezin bewusteloos in de slaapkamer van het brandende pand aan.

Met twee traumahelicopters uit Duitsland en Nijmegen is de familie afgevoerd naar verschillende ziekenhuizen in Den Bosch en Veghel. Voor de beide meisjes kwam de hulp te laat.

De brand werd om 12.48 uur gemeld bij de brandweer in Boxtel. Deze kreeg bij het blussen bijstand van de korpsen uit Den Bosch, Liempde en Haaren, maar kon niet voorkomen dat het vuur zich verspreide naar het aangrenzende woonhuis. De korpsen van Liempde en Haaren assisteren bij het nablussen.

Voor degene die niet het hele artikel kunnen lezen op de site van het Brabants Dagblad
pi_32782411
gezien die twee foto's al de schade zodaning groot zijn dat het café onbruikbaar is, misschien zelfs volledig verwoest.
MindstorM
pi_32782543
vriend van me is er net geweest...

Zei dat de bovenverdieping is afgebrand en deel van woonhuis...

En de NOS was er ook bij dus zullen wel iets laten zien denk ik...
pi_32782700
Toen ik er was, was er alleen rook. Zag geen grote vlammen meer.Is nu alles geblust?
pi_32782846
Geschokt
Bewoners van Boxtel hebben geschokt gereageerd op het drama. Enkele buurtbewoners hebben alles zelfs zien gebeuren. Burgemeester Van Homelen van Boxtel noemt de exploitant van het café 'een dynamische ondernemer'. Hij kent de familie goed en spreekt van 'een klap voor Boxtel'.

MindstorM
pi_32782886
van homelen gaat persconferentie geven...weet alleen niet hoelaat...
  zaterdag 3 december 2005 @ 16:38:59 #72
67194 wimmel_1
Intentionally Left Blank
pi_32783022
Beetje vaag dat Omroep Dommelland er nog niks over meldt .... kunnen ze die lokale omroep eens een keer nuttig gebruiken, doen ze het niet.
  zaterdag 3 december 2005 @ 16:42:16 #73
53283 Captain_Chaos
Aláááááááárm.....
pi_32783104
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 15:43 schreef MrTen het volgende:
nu op omroep brabant....

het OUDSTE kind gaat naar omstandigheden goed (4 jaar)
de andere 2 kinderen overleden...
de ouders zwaargewond

4 brandweerlieden ook lichtgewond geraakt...

:s
Dat is niet zo mooi.

Hulde voor de brandweer overigens.
Dat vier van hen gewond zijn geraakt betekent voor mij dat ze tot het menselijk haalbare maximum (en wellicht verder) zijn gegaan.
Jawohl Herr Kaloin!
pi_32783128
komt omdat ze niets fatsoenlijks kúnnen maken... livebeelden snappen ze weinig van enzo...

vind t prima, laat omroep brabant t maar doen.
pi_32783145
niet alleen de brandweer, maar ook de vader heeft zijn leven gewaagt voor zijn kinderen en vrouw. maar alleen zijn zoon heeft hij kunnen redden, zijn twee dochtertjes zijn al overleden, hij en zijn vrouw nog steeds in kritieke toestand
MindstorM
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')