Van een ander Forum.quote:Op zaterdag 3 december 2005 14:08 schreef raveranger het volgende:
waar haal je die gegevens vandaan ?
Volgens dit bericht is het wel een sintvieringquote:Op zaterdag 3 december 2005 14:28 schreef MissyMirjaM het volgende:
idd hopen dat t geen sintviering is..
quote:Op zaterdag 3 december 2005 14:29 schreef nexcro het volgende:
[..]
Volgens dit bericht is het wel een sintviering![]()
14:17 - Ambulances uit Eindhoven aanrijdend, ook aanrijroutes naar zkh eindhoven zijn uitgezet
14:07 - Sinterklaasviering
14:03 - gaat om cafe de kom veel kinderen aanwezig in het cafe
14:13 - is er daar een sinterklaas viering ?
dude nee, kut man. weet je hoe het kwam, die brand?quote:Op zaterdag 3 december 2005 15:29 schreef MrTen het volgende:
Ik kom ook uit Boxtel en kom daar vaak. Ken de mensen persoonlijk...
werd net gebeld en kreeg te horen dat vader en 2 kinderen overleden zijn. Moeder ligt zwaargewond in het ziekenhuis met het 3e kind (van 4 maanden)...
Nee joh. Dat was heel anders, daar was het heel druk. DIt cafe was nog niet open, mensen sliepen nog. Vader werd in onderbroek naar buiten gehaald hoorde ik.quote:Op zaterdag 3 december 2005 14:21 schreef IkWilbert het volgende:
Hmm... ik hoop niet dat we een herhaling van volendam krijgen...
Ik hoorde t mensen over een tv die aanstond hebben. Maar dat zal nog wel niet bekend zijn. Kom overigens ook uit boxtelquote:Op zaterdag 3 december 2005 15:31 schreef Uw_Aller_Teun het volgende:
[..]
dude nee, kut man. weet je hoe het kwam, die brand?
gecondoleerd in ieder geval
nope weet er nog niets van... maar zodra er meer info is word ik gebeld door verschillende mensen dus dan laat ik t wel weten...quote:Op zaterdag 3 december 2005 15:31 schreef Uw_Aller_Teun het volgende:
[..]
dude nee, kut man. weet je hoe het kwam, die brand?
gecondoleerd in ieder geval
De Knokkers, is dat niet de 'beveiliging' ofzo met carnaval????quote:Op zaterdag 3 december 2005 15:40 schreef MrTen het volgende:
[..]
nope weet er nog niets van... maar zodra er meer info is word ik gebeld door verschillende mensen dus dan laat ik t wel weten...
ik baal er nu wel van dat ik niet in Boxtel ben dit weekend... een deel van de vrijwillergesgroep (De Knokkers) waarmee we daar vaak vergaderen enzo zit nu bij elkaar (n)![]()
tom, hoe zag het eruit, ik ben niet op de plaats geweest, maar ik ben wel benieuwdquote:Op zaterdag 3 december 2005 15:41 schreef Voetbalmax.nl het volgende:
[..]
De Knokkers, is dat niet de 'beveiliging' ofzo met carnaval????
Zag er heel droevig uit daar...![]()
dit is egt te gek voor woorden, waarom moeten die kinderen zo jong sterven, als ze nog niet eens 4 zijnquote:Op zaterdag 3 december 2005 15:43 schreef MrTen het volgende:
nu op omroep brabant....
het OUDSTE kind gaat naar omstandigheden goed (4 jaar)
de andere 2 kinderen overleden...
de ouders zwaargewond
4 brandweerlieden ook lichtgewond geraakt...
:s
Ik zag ze op het dak staan.... Zag er ook gevaarlijk uit.quote:Op zaterdag 3 december 2005 15:43 schreef MrTen het volgende:
nu op omroep brabant....
het OUDSTE kind gaat naar omstandigheden goed (4 jaar)
de andere 2 kinderen overleden...
de ouders zwaargewond
4 brandweerlieden ook lichtgewond geraakt...
:s
Wij organiseren met het SOJC het jeugdcarnaval in boxtel ja...quote:Op zaterdag 3 december 2005 15:41 schreef Voetbalmax.nl het volgende:
[..]
De Knokkers, is dat niet de 'beveiliging' ofzo met carnaval????
Zag er heel droevig uit daar...![]()
ja heel boxtel was uitgelopen daar...en alles afgezet enzo...quote:Op zaterdag 3 december 2005 15:45 schreef Voetbalmax.nl het volgende:
[..]
Ik zag ze op het dak staan.... Zag er ook gevaarlijk uit.
Vanaf t Breukelsplein (achterkant) was ontzettend veel rook te zien. Verder nergens vlammen ofzo. Wilde nog ff naar scapino (waar ik werk) maar mocht daar niet naar binnen. Ontzettend veel mensen die kijken.
echt te erg hequote:Op zaterdag 3 december 2005 15:44 schreef Uw_Aller_Teun het volgende:
[..]
dit is egt te gek voor woorden, waarom moeten die kinderen zo jong sterven, als ze nog niet eens 4 zijn![]()
ik denk dat we hier nog wel op het journaal enzo over te horen krijgen, en ik denk ook dat er misschien wel een stille tocht komt, zoals bij volendamquote:Op zaterdag 3 december 2005 15:48 schreef MrTen het volgende:
[..]
echt te erg he
hoorde dat de eigenaar zelf weer naar binnen is gerend om zn kinderen te redden en daardoor extra verwond is ofzo...
maar tis nu toch nog allemaal gissen....
Blijftg gissen. Ik hoorde net dat het redelijk onder controle hadden, maar dat toen de druk van het water wegviel ofzoiets...quote:Op zaterdag 3 december 2005 15:48 schreef MrTen het volgende:
[..]
echt te erg he
hoorde dat de eigenaar zelf weer naar binnen is gerend om zn kinderen te redden en daardoor extra verwond is ofzo...
maar tis nu toch nog allemaal gissen....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |