Was op TV-West, het is gewoon een soort van niet schadelijke verf wat ze over de bloemen spuitenquote:Op zaterdag 3 december 2005 12:33 schreef Molluck het volgende:
LELIJK!!!!!!
Maar ik vraag je me wel af hoe dit werkt, toch niet genetisch gemanipuleerd he? Gewoon er iets overheen gespoten toch?
dat had ik nou ookquote:Op zaterdag 3 december 2005 18:01 schreef blieblie het volgende:
Ik vind het wel grappig!
Je moet zoiets natuurlijk niet als een mooie bos bloemen bij een serieuze aangelegenheid geven, maar als geintje vind ik het wel erg koel.
Voor minder geld verkoop ik hele bossen mooie tulpen.quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:24 schreef gwdb het volgende:
per stuk 2 euro
jij koopt voor dus 1 euro ofzo hele bossen tulpen?quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:35 schreef dwerg het volgende:
[..]
Voor minder geld verkoop ik hele bossen mooie tulpen.
Nee, ik verkoop ze. Voor anderhalve Euro per bos.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:37 schreef Pumatje het volgende:
jij koopt voor dus 1 euro ofzo hele bossen tulpen?
Op een kerkhof by night doen ze het ook heel goed denk ik. Vooral als je er nietsvermoedend langsloopt.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:28 schreef barman het volgende:
In dayglow-discotheken, bepaalde nachtclubs en op peeskamertjes zal het heel mooi staan.
De biobak zou ik dergelijk 'groen' besparen.
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:17 schreef Adfundum het volgende:
[..]
Op een kerkhof by night doen ze het ook heel goed denk ik. Vooral als je er nietsvermoedend langsloopt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |