Tja, en TS drukt dan vervolgens zijn/haar porem.quote:Op zaterdag 3 december 2005 14:33 schreef sitting_elfling het volgende:
Dat heb je hier steeds vaker, opent iemand een topic om ergens over te klagen, komt er een hele reeks fok users die gaan klagen over de TS. Geweldig ;d
dat vind mijn ex van mij .. denk ikquote:Op zaterdag 3 december 2005 14:49 schreef Jeff89 het volgende:
Mijn ex is een contactgestoord kutwijf..Dat is alles..
Oh..quote:Op zaterdag 3 december 2005 15:15 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
dat vind mijn ex van mij .. denk ik![]()
![]()
Naja, toen ik het uitmaakte zei ze dat heel erg teleurgesteld in me was, en ik mocht doodvallen.quote:
Oh jezus.. Teleurgesteld nogwelquote:Op zaterdag 3 december 2005 16:09 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Naja, toen ik het uitmaakte zei ze dat heel erg teleurgesteld in me was, en ik mocht doodvallen.
Nee btw![]()
Dat mag wel, maar hiermee geef je wel toe een jaloers kreng te zijn...quote:Op zaterdag 3 december 2005 16:58 schreef Lianne__ het volgende:
Mag je ook schelden op de ex van je huidige vriend..?
quote:Op zaterdag 3 december 2005 11:36 schreef the900 het volgende:
stom kankerwijf word ik wakker heeft ze verdomme nóg de afwasmachine niet ingeruimd
Laat haar kijken en laat haar stalken.. Het ergste wat er kan gebeuren is dat ze haar opleiding/baan/leven verneukt door de obsessie met je vriend...quote:Op zaterdag 3 december 2005 17:02 schreef Lianne__ het volgende:
okee.. opluchting..:
WAT IS DAT EEN VIEZE HOER~! ECHT EEN KUTWIJF!
''WENST HAAR ALLES DAT MAAR KUT IS ''
niks jaloers.. ze is donders irritant.. zij en haar beste vriendin kijken MIJ dood..plus dat ze mn vriend stalkt.. en dan ben ik jaloers.. nou..nee hoor
Nee hoor, dat is net voorbijquote:Op zaterdag 3 december 2005 17:21 schreef Het_hupt het volgende:
* Het_hupt denkt dat de dames last hebben van het onderstaande![]()
[afbeelding]
Als je tijdje met dames hebt gewerkt dan weet je dat ze die periode op elkaar afstemmenquote:
Een uitstekende gelegenheid dus om haar te laten weten hoe je over haar denkt.quote:Op zaterdag 3 december 2005 17:26 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
prachtig topic, maar mijn ex leest mee![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |