Scheld dan maar mee op die van mij!quote:Op zaterdag 3 december 2005 11:55 schreef marcb1974 het volgende:
Ik heb niet echt te schelden over mijn ex, is dat erg?
alles mag, maar wat schiet je ermee opquote:Op zaterdag 3 december 2005 11:51 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Well, als iemand ontzettend lullig tegen je is, dan mag dat, ongefundeerd schelden.
Is dat geen samenvatting van De Man in het algemeen?quote:Op zaterdag 3 december 2005 11:28 schreef AudreyHepburn het volgende:
Daarom is hij een:ontzettende lul ongevoelige hork kutklont poepstamper gore klootzak.
get a life....ik weet niet hoe je vriend is...maar jij ben niet echt een sterk persoon hequote:Op zaterdag 3 december 2005 11:58 schreef AudreyHepburn het volgende:
De gedachte om met hem en de rest van onze gezamelijke vriendenkring vanavond Sinterklaas te moeten vieren maakt dat ik al dagen zin heb om hem ergens vast te binden zodat ie niet komt.
amen!quote:Op zaterdag 3 december 2005 12:01 schreef nozem het volgende:
Leuk topic. Ik ben alleen nog nooit zo haatdragend naar exen toegeweest. Ik denk dat het meer aan jou ligt dan aan hem.
Is goed, nog voorkeur voor de bewoordingquote:Op zaterdag 3 december 2005 11:55 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Scheld dan maar mee op die van mij!
Dan ga je toch niet? Ga lekker uit en zoek een rebounderquote:Op zaterdag 3 december 2005 11:58 schreef AudreyHepburn het volgende:
De gedachte om met hem en de rest van onze gezamelijke vriendenkring vanavond Sinterklaas te moeten vieren maakt dat ik al dagen zin heb om hem ergens vast te binden zodat ie niet komt.
Als ze geen problemen heeft met Nilfiskenquote:Op zaterdag 3 december 2005 12:05 schreef nozem het volgende:
Maar dan rest nu de vraag: Wie helpt Audrey aan een reboundrelatie?
quote:Op zaterdag 3 december 2005 12:00 schreef KumA het volgende:
[..]
get a life....ik weet niet hoe je vriend is...maar jij ben niet echt een sterk persoon he
gewoon dooreten en je wordt eenquote:Op zaterdag 3 december 2005 12:10 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..].
Komt het misschien in je op dat ik het niet het toppunt van gezelligheid vind om de hele avond gezellig borstplaat te knabbelen met de jongen die me drie dagen geleden lullig gedumpt heeft ?
Nee?quote:Op zaterdag 3 december 2005 12:10 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..].
Komt het misschien in je op dat ik het niet het toppunt van gezelligheid vind om de hele avond gezellig borstplaat te knabbelen met de jongen die me drie dagen geleden lullig gedumpt heeft ?
Volgens mij zijn dit de basis termen voor vrouwen als ze boos zijn. Mijn ex noemde me ook zo.quote:Op zaterdag 3 december 2005 11:28 schreef AudreyHepburn het volgende:
Daarom is hij een:ontzettende lul ongevoelige hork kutklont poepstamper gore klootzak.
Mag ik mee?quote:Op zaterdag 3 december 2005 11:28 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik ga nog liever:Steve Irwin assisteren bij zijn krokodillenshows
Haha, iddquote:Op zaterdag 3 december 2005 12:39 schreef cheqy het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dit de basis termen voor vrouwen als ze boos zijn. Mijn ex noemde me ook zo.Verzin eens wat nieuws, jullie vrouwmenschen.
![]()
Ik bespeur enige frustratie bij TSquote:Op zaterdag 3 december 2005 11:28 schreef AudreyHepburn het volgende:
[OP]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |