Hit it.quote:Op zaterdag 3 december 2005 11:30 schreef I.R.Baboon het volgende:
Goed topic.
Maar je hebt je dus wel door 'm in je reet laten neuken ?quote:Op zaterdag 3 december 2005 11:28 schreef AudreyHepburn het volgende:
Mijn vriend heeft het woensdag uitgemaakt.
Ik voel me respectievelijk miskend, ondergewaardeerd, bedrogen en algeheel genaaid.
Daarom is hij een:
(...)poepstamper
(...)
Trek vooral de conclusie dat ik hem liever naar een ander zonnestelsel zou laten afschieten dan weer iets met hem krijg. Neem dat vooral van me aan.quote:Op zaterdag 3 december 2005 11:35 schreef most_wanted het volgende:
Die platjes zou ik hem niet wezen als je nog eens met hem wil....
quote:Op zaterdag 3 december 2005 11:35 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Maar je hebt je dus wel door 'm in je reet laten neuken ?![]()
Tsssssquote:Op zaterdag 3 december 2005 11:28 schreef AudreyHepburn het volgende:
Mijn vriend heeft het woensdag uitgemaakt.
Ik voel me respectievelijk miskend, ondergewaardeerd, bedrogen en algeheel genaaid.
Daarom is hij een:ontzettende lul ongevoelige hork kutklont poepstamper gore klootzak.
Verder heeft hij mij inmiddels op de Exen Waarmee Ik Eenmaal Per Maand Moet Eten Omdat Dat Leuk Is Lijst geplaatst. Ik ga nog liever:jongleren met vuurballen speechen voor een volle Jaarbeurs Steve Irwin assisteren bij zijn krokodillenshows
Aangezien dat zijn manier is om vrienden te blijven wens ik hem:lepra schurft platjes scheurbuik
toe.
Zo. Schelden is okay. Nu moet ik me nog in zien te houden om hem niet in zijn gezicht te gaan slaan als ik hem tegenkom. Voor alle andere mensen: post hier vooral alle ongefundeerde scheldbuien die op je lippen liggen sinds het uit is met jouw mokkel.
Oh hou op. Maar laat ik het maar niet doen.quote:Op zaterdag 3 december 2005 11:33 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Hit it.
Jij hebt vast ook wel onderliggende frustraties die je er hier even op je gemak uit wil schelden.
Wel als het je eigen genotskogels zijnquote:
Hij was te lui om ook maar enigszins tijd aan mij te besteden, en maakte het toen maar uit "omdat ie me teveel pijn deed". Lees: "Oh kut, mijn wijf gaat zeuren en ze wil dingen van me, nou dan maak ik het maar uit. Da's wel zo makkelijk."quote:Op zaterdag 3 december 2005 11:41 schreef okkie-man het volgende:
Waarom is het eigenlijk uitgegaan dan ?
Zo moet het ook, zeikwijvenquote:Op zaterdag 3 december 2005 11:46 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Hij was te lui om ook maar enigszins tijd aan mij te besteden, en maakte het toen maar uit "omdat ie me teveel pijn deed". Lees: "Oh kut, mijn wijf gaat zeuren en ze wil dingen van me, nou dan maak ik het maar uit. Da's wel zo makkelijk."
Well, als iemand ontzettend lullig tegen je is, dan mag dat, ongefundeerd schelden.quote:Op zaterdag 3 december 2005 11:48 schreef KumA het volgende:
waarom gaan mensen altijd van die slechte dingen zeggen over iemand als t over is? is t ineens een ander persoon als jullie niet samen zijn?
aan de topic starter, iemand word niet overnacht een lul, als hij t nu is, was hij t ervoor ook, en jij was bij 'm...point made???
maw je wou hem dus gewoon niet in je mond nemenquote:Op zaterdag 3 december 2005 11:46 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Hij was te lui om ook maar enigszins tijd aan mij te besteden, en maakte het toen maar uit "omdat ie me teveel pijn deed". Lees: "Oh kut, mijn wijf gaat zeuren en ze wil dingen van me, nou dan maak ik het maar uit. Da's wel zo makkelijk."
Oh en ontopic: Kotsklodder !
Scherpquote:Op zaterdag 3 december 2005 11:51 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
maw je wou hem dus gewoon niet in je mond nemen![]()
quote:Op zaterdag 3 december 2005 11:51 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
maw je wou hem dus gewoon niet in je mond nemen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |