Je vergeet mijn 7 fietsen die in Eindhoven gejat zijn.quote:Op zondag 4 december 2005 12:29 schreef BansheeBoy het volgende:
De laatste tijd pas?
Ik twijfel al sinds de 1ste keer dat die naam werd geroepen:
12 jarige jongen overleden>>>. Al-Qaeda
Hevige sneeuwval>>> Al-Qaeda
Onvoldoende voor proefwerk>>> Al-Qaeda²
Het is altijd Al Qaeda dit en Al Qaeda dat. Er kan geen bom ontploffen of Al Qaeda zit er achter. De ernst van de problematiek omtrent het internationaal terrorisme valt natuurlijk niet de ontkennen, maar ik heb de indruk dat de media het wel makkelijk vindt dat ze een bepaalde organisatie, voor zover deze bestaat, keer op keer als schuldige aan kunnen wijzen.quote:Op zondag 4 december 2005 12:29 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
De laatste tijd pas?
Ik twijfel al sinds de 1ste keer dat die naam werd geroepen:
12 jarige jongen overleden>>>. Al-Qaeda
Hevige sneeuwval>>> Al-Qaeda
Onvoldoende voor proefwerk>>> Al-Qaeda²
Het is ook niet echt een overkoepelend orgaan, het is een soort voorbeeld voor de zgn. slapende cellen in het Westen.quote:Op zondag 4 december 2005 12:26 schreef nozem het volgende:
Ik begin de laatste tijd sterk te twijfelen aan het bestaan van die organisatie. Uiteraard zijn er moslimterroristen en fundamentalistische groeperingen die het Westen graag zien branden, maar een overkoepelend orgaan, wat Al Qaeda zou moeten zijn, daar is eigenlijk geen enkel duidelijk bewijs voor.
Al-Qaeda betekent letterlijk "de basis", het is geen grote organisatie die zelfstandig alle aanslagen uitvoert, het is een beweging in het midden oosten (Afghanistan?) waar een heleboel islamitische terroristen zich eigenhandig aan binden.quote:Op zondag 4 december 2005 12:34 schreef nozem het volgende:
[..]
Het is altijd Al Qaeda dit en Al Qaeda dat. Er kan geen bom ontploffen of Al Qaeda zit er achter. De ernst van de problematiek omtrent het internationaal terrorisme valt natuurlijk niet de ontkennen, maar ik heb de indruk dat de media het wel makkelijk vindt dat ze een bepaalde organisatie, voor zover deze bestaat, keer op keer als schuldige aan kunnen wijzen.
quote:Op zondag 4 december 2005 12:31 schreef Tafkahs het volgende:
schuld van Amerika, als de amerikanen niet die oerdomme zogenaamde strijd tegen het communisme had gevoerd, dan was er nu niet een goed gefinancierde talibanterreurgroep die de hele wereld haat.
Precies.quote:Op zondag 4 december 2005 12:47 schreef RuL0R het volgende:
[..]
Al-Qaeda betekent letterlijk "de basis", het is geen grote organisatie die zelfstandig alle aanslagen uitvoert, het is een beweging in het midden oosten (Afghanistan?) waar een heleboel islamitische terroristen zich eigenhandig aan binden.
Op het moment dat iemand die in die beweging vrij belangrijk is oproept om aanslagen te plegen voelen allerlei kleinere cellen zich aangesproken en zullen ze (misschien) een aanslag plegen, en daarbij verklaren dat ze dat in naam van Al-Qaeda doen.
Dit maakt het verschrikkelijk lastig om de hele "organisatie" onschadelijk te maken, er zijn ontzettend veel mensen bereid om een aanslag te plegen, die mensen zijn amper te vinden en ze zullen alleen als zij daar een reden voor zien (een oproep als deze bijvoorbeeld) een aanslag plegen.
sure, had die vraag op het idfa gesteld.. Het begint al bij Carter die gratis reklame maakte voor BCCI (het bankwezen). Afghanistan is altijd een strategisch gebied geweest ivm olie en water. Amerika wilde niet dat de russen bij het water konden komen om zo de olie in het beheer te houden.quote:Op zondag 4 december 2005 13:22 schreef Classic-PC het volgende:
[..]Ik verbaas me er steeds weer over hoe achterlijk sommige mensen zijn
Ik ook hoeveel mensen dingen niet beseffenquote:Op zondag 4 december 2005 13:22 schreef Classic-PC het volgende:
[..]Ik verbaas me er steeds weer over hoe achterlijk sommige mensen zijn
nee ze zaaien angst. beetje kromme beredenering van je...quote:Op zondag 4 december 2005 23:35 schreef Meki het volgende:
door deze berichtgeving juichen ze het toe
Al Qaeda is de niet-meteorologische variant van El Niño inmiddels.quote:Op zondag 4 december 2005 12:34 schreef nozem het volgende:
[..]
Het is altijd Al Qaeda dit en Al Qaeda dat. Er kan geen bom ontploffen of Al Qaeda zit er achter. De ernst van de problematiek omtrent het internationaal terrorisme valt natuurlijk niet de ontkennen, maar ik heb de indruk dat de media het wel makkelijk vindt dat ze een bepaalde organisatie, voor zover deze bestaat, keer op keer als schuldige aan kunnen wijzen.
Je weet wat dat betekent he?quote:Op maandag 5 december 2005 10:07 schreef Speed-Addicted het volgende:
PANIEKKKKKKKKKKKK![]()
Hoevaak zou er onderhand al niet een aanslag gepleegt zijn in NL
Moet er weer een regel doorgevoerd worden die weer een stukje van onze privacy opsnoept ofzo.
En Meki is gekquote:Op maandag 5 december 2005 17:28 schreef Meki het volgende:
Terroristen zaaien angst daar is Telegraaf ook mee bezig
allen hetzelfde Telegraaf is terrorist
je hoeft je niet zo beschaamd te voelen hoor, velen wisten dat alquote:
Mij allerheilige wijsheid vertelt alleen feiten en waarheidquote:Op maandag 5 december 2005 17:52 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
je hoeft je niet zo beschaamd te voelen hoor, velen wisten dat al![]()
Vertel me eens waar jij jou allerheilige wijsheid vandaan hebt gehaald?
gnif gnif...quote:Op maandag 5 december 2005 17:59 schreef Meki het volgende:
[..]
Mij allerheilige wijsheid vertelt alleen feiten en waarheid
die komt er niet die is uniek en die bezit ik alleenquote:Op maandag 5 december 2005 18:02 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
gnif gnif...Waarom moet ik zo lachen bij het lezen van jou reacties.......oa weer jouw stupide uitspraken.
Wanneer komt de Meki Wijsheids Almanak op de markt?
1 ding mag ik je toch wel nageven, het is wel vaak lachen met jou reacties. Dat verzacht de pijn enigzinsquote:Op maandag 5 december 2005 18:08 schreef Meki het volgende:
[..]
die komt er niet die is uniek en die bezit ik alleen![]()
quote:Op maandag 5 december 2005 18:11 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
1 ding mag ik je toch wel nageven, het is wel vaak lachen met jou reacties. Dat verzacht de pijn enigzins![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |