Ik ben geen MOD, maar dit is een BB SC (slowchat) topic. Wat niets met voetbal te maken heeft.quote:Op zaterdag 3 december 2005 07:57 schreef Manu82 het volgende:
ja maar je moet ook kunnen begrijpen dat op bb forums geinteresseerden in voetbal zijn en als er toch niet zoveel mensen zijn moet je daar volgens mij over kunnen discusieren.
Na BB1 en De Bus heb ik elke keer weer overwogen me op te geven voor een dergelijk programma maar zoals ik in het vorige topic al zei " ik ben bang dat ik het thuisfront niet te lang kan missen "quote:Op zaterdag 3 december 2005 07:51 schreef Wup het volgende:
[..]
flink uitlokken dus
... zou je het echt overwegen?
ik moet er niet aan denken, ik ben veel te veel watje
ps: nou je hebt je rel, enjoy;)
Laten we er allemaal maar over op houden en zeggen 'no hard feelings'. Het kwam gewoon denk ik omdat je met een andere naam aankwam wat ik al eerder zei. Maar geef dat de volgende keer even aan dan lijkt het ook niet of je met de deur in huis komt vallen ofzoiets!!quote:Op zaterdag 3 december 2005 08:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik ben geen MOD, maar dit is een BB SC (slowchat) topic. Wat niets met voetbal te maken heeft.
Maar dat is mijn mening. Als ik over voetbal wil kletsen, dan ga ik wel naar Voetbal
Edit: En als ik dat netjes zeg en iemand zegt dat ik mijn bek moet houden, dan gaat mij dat ff net iets te ver, net wat je zei, we zaten er gezzellig in het begin van dat deel en dan komt er zo iemand doorheen, die jij ook nog steunde.
Maar dat was vorige deel.
Nu ligt iedereen nog te pitten en Ingrid droomt niet lekker vanacht, want ze kreunt weer eens door de boxen.
Ik zou vooral bang zijn voor alle opmerkingen, commentaren, speculaties op het internet en dat de kijker me niet leuk vindquote:Op zaterdag 3 december 2005 08:08 schreef ChristiaanG het volgende:
[..]
Na BB1 en De Bus heb ik elke keer weer overwogen me op te geven voor een dergelijk programma maar zoals ik in het vorige topic al zei " ik ben bang dat ik het thuisfront niet te lang kan missen "
Na al een jaar in het buitenland te zijn weet ik zeker dat ik het thuisfront niet echt zal missen, maar de vrijheid wel en de momenten die ik voor mezelf wil. Als er vrienden op bezoek komen bij mij heb ik altijd wel wat tijd voor mezelf alleen nodig (tenzij er iemand bij is die ik compleet vertrouw).quote:Op zaterdag 3 december 2005 08:08 schreef ChristiaanG het volgende:
[..]
Na BB1 en De Bus heb ik elke keer weer overwogen me op te geven voor een dergelijk programma maar zoals ik in het vorige topic al zei " ik ben bang dat ik het thuisfront niet te lang kan missen "
Wat ik al eerder zei.... dat staat allemaal in vorige topic. Maar sommige mensen lezen selectief en niet alles. Want dan had je het niet gemist.quote:Op zaterdag 3 december 2005 08:10 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Laten we er allemaal maar over op houden en zeggen 'no hard feelings'. Het kwam gewoon denk ik omdat je met een andere naam aankwam wat ik al eerder zei. Maar geef dat de volgende keer even aan dan lijkt het ook niet of je met de deur in huis komt vallen ofzoiets!!
Blijf je er nou over door gaan? Kappen nou he!quote:Op zaterdag 3 december 2005 08:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wat ik al eerder zei.... dat staat allemaal in vorige topic. Maar sommige mensen lezen selectief en niet alles. Want dan had je het niet gemist.
No hard feelings.... want zit hier voor mijn lol. En ben BB-freak.
Maar wel één die nu ff gaat pitten, voor die lapzwansen zijn uitgeslapen en gedoucht, dan ben ik ook al wel weer wakker....
slaap lekkerquote:Op zaterdag 3 december 2005 08:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wat ik al eerder zei.... dat staat allemaal in vorige topic. Maar sommige mensen lezen selectief en niet alles. Want dan had je het niet gemist.
No hard feelings.... want zit hier voor mijn lol. En ben BB-freak.
Maar wel één die nu ff gaat pitten, voor die lapzwansen zijn uitgeslapen en gedoucht, dan ben ik ook al wel weer wakker....
eeh ik ben nog steeds geen homoquote:Op zaterdag 3 december 2005 08:16 schreef ChristiaanG het volgende:
M82 en LS(MrO) ik lees dat jullie het eigenlijk al een teidje eens zijn met elkaar dus, als ik een voorstel mag doenen lief zijn voor elkaar
ieder mens heeft het recht om te zijn wie hij/zij is, en heeft dan ook het recht een mening te hebben, en ook het recht om het niet met een mening eens te zijn, zolang we respect voor elkaar houden. En degene die geen respect tonen zetten eerder zichzelf te schande, en raken mij dan ook minder dan zichzelfquote:Op zaterdag 3 december 2005 08:13 schreef melke het volgende:
[..]
Ik zou vooral bang zijn voor alle opmerkingen, commentaren, speculaties op het internet en dat de kijker me niet leuk vind
zal ik edittenquote:
doe maar editten als ik die optie heb. Ben geen homo en zal er ook geen worden (alhoewel ik denk dat als je homo bent dat dat geen keuze is)quote:Op zaterdag 3 december 2005 08:30 schreef ChristiaanG het volgende:
[..]
zal ik edittenof denk je dat het er nog van kan komen
omdat je zecht "..... nog ..."
![]()
ik tel nooit de uren dat ik al op ben, ik slaapwandel nogal eens, en bovendien zit ik vaak te dagdromen.quote:Op zaterdag 3 december 2005 08:40 schreef Manu82 het volgende:
en nu ga ik slapen, het is ... al bijn 745 en ben al bijna al 23 uur op
René de Haan??quote:Op zaterdag 3 december 2005 10:37 schreef Nostalgist het volgende:
Laatste zin : Iwon't tell you secrets
En nu de Haan !!!!
hehe... die krijgt die dan weer terug...eerder gooide Roel toch een flesje over de schutting?quote:Op zaterdag 3 december 2005 10:45 schreef Nostalgist het volgende:
Roel zegt dat er een bierflesje over de schutting is gegooid......
![]()
Rikkert is terug! Hulde! Hulde!quote:
dat was een mooie titel geweest: Vreemde vogels in de tuin of een nieuwe bewoner...quote:
Dat heb ik met Nathalie, alleen de hele dag...quote:Op zaterdag 3 december 2005 11:15 schreef farceman het volgende:
Naat en vooral Lieske op de ochtend brengt het slechtste in me boven....
Jezus wat een vraatzuchtig kreng. De hele dag door zie je haar kaken op en neer gaan met eten en snoep. En maar klagen dat ze een dikke reet heeft.quote:Op zaterdag 3 december 2005 11:09 schreef Muerte het volgende:
Hmmm.. half pond zoet beleg op je brood en dan vreemd vinden dat je wat zwaarder wordt.
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat zal Roel balen danquote:Op zaterdag 3 december 2005 11:46 schreef regenworm het volgende:
Alles moet worden ingeleverd de kruiden van rob en de shag.
Ze hebben nu niks te roken meer.
En nu maar hopen dat ze allemaal net zo gaan trippen als Chantal toen deed. Gebeurd er tenminste weer eens iets.quote:Op zaterdag 3 december 2005 11:50 schreef regenworm het volgende:
[..]
Misschien een doosje nicotinepleisters
Een overdosis nicotine voor roel en dido ben benieuwd wat er dan gaat gebeuren.quote:Op zaterdag 3 december 2005 11:51 schreef Black_Orchid het volgende:
[..]
En nu maar hopen dat ze allemaal net zo gaan trippen als Chantal toen deed. Gebeurd er tenminste weer eens iets.
Heeft ze deze pleisters niet van BB gehad voor de 50.000 euro opdracht.quote:Op zaterdag 3 december 2005 11:53 schreef avonne het volgende:
Goedemorgen, deze morgen !![]()
Over nicotinepleisters gesproken: heeft Dido nog een sanctie gekregen voor het feit dat haar nicotinepleisters waren gevonden?
O nee, natuurlijk niet, dit is de hardste BB ooit.![]()
quote:Op zaterdag 3 december 2005 11:48 schreef cuall het volgende:
Ze moeten de shag óók inleveren![]()
Hopelijk krijgen ze géén sigaretten of shag bij de boodschappen![]()
BB heeft al diverse keren gedreigd met een sanctie, maar volgens mij nog nooit uitgevoerdquote:Op zaterdag 3 december 2005 11:53 schreef avonne het volgende:
Goedemorgen, deze morgen !![]()
Over nicotinepleisters gesproken: heeft Dido nog een sanctie gekregen voor het feit dat haar nicotinepleisters waren gevonden?
O nee, natuurlijk niet, dit is de hardste BB ooit.![]()
En nog het feit dat een stel dronke zakken zijn Dido'tje voor hoer hebben uitgemaakt vannacht.quote:Op zaterdag 3 december 2005 11:54 schreef Muerte het volgende:
Geen drank,
geen shag,
en geen Dido..
[afbeelding]
Als je roel tussen de apen zet valt hij niet eens op.quote:
quote:Op zaterdag 3 december 2005 11:54 schreef Muerte het volgende:
Geen drank,
geen shag,
en geen Dido..
[afbeelding]
nou nou ......niveau is weer erg hoog vandaag....quote:Op zaterdag 3 december 2005 11:56 schreef regenworm het volgende:
[..]
Als je roel tussen de apen zet valt hij niet eens op.
Was een asociaal ventje zonder manieren niks voor dido
Ja, flauw, he. Maar de voorwaarde was wel dat het niet ontdekt werd. Maar Nathalie had ze vorige week gevonden. Dus....... ach, BB zwalkt zowiezo heen en weer.quote:Op zaterdag 3 december 2005 11:55 schreef regenworm het volgende:
[..]
Heeft ze deze pleisters niet van BB gehad voor de 50.000 euro opdracht.
Hebben we voor "ons" topic gelijk de link met BBquote:Op zaterdag 3 december 2005 11:55 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
leuk,leuk, leuk afkickende bewoners
![]()
Nee het gezeur van Dido zitten we op te wachten.quote:Op zaterdag 3 december 2005 11:56 schreef nicoleV het volgende:
De groep is veel relaxter nu...niemand die zeurt zoals Chantal...die voedde iedereen met haar geklaag...op een gegeven moment ga je daar vanzelf in mee...geloof niet dat deze mensen zich zo druk maken....
quote:Op zaterdag 3 december 2005 11:56 schreef nicoleV het volgende:
De groep is veel relaxter nu...niemand die zeurt zoals Chantal...die voedde iedereen met haar geklaag...op een gegeven moment ga je daar vanzelf in mee...geloof niet dat deze mensen zich zo druk maken....
quote:Op zaterdag 3 december 2005 11:58 schreef cuall het volgende:
[..]
Hebben we voor "ons" topic gelijk de link met BB![]()
Kijk en vergelijk:quote:Op zaterdag 3 december 2005 11:57 schreef nicoleV het volgende:
[..]
nou nou ......niveau is weer erg hoog vandaag....
Het BB huis staat veel te dicht bij de weg.quote:Op zaterdag 3 december 2005 11:56 schreef Black_Orchid het volgende:
[..]
En nog het feit dat een stel dronken zakken zijn Dido'tje voor hoer hebben uitgemaakt vannacht.![]()
quote:Op zaterdag 3 december 2005 12:03 schreef Black_Orchid het volgende:
[..]
Kijk en vergelijk:
[afbeelding]
[afbeelding]
Weet de gedachten gang van de actie ook niet.quote:Op zaterdag 3 december 2005 12:03 schreef bbfakir het volgende:
Rookwaar inleveren. Hoe orgineel. Dit hebben we nu wel gezien.
Is er nu niets anders wat BB kan verzinnen? Wil Talpa weer moraalriddertje spelen?
Leuk die caps Regenworm, maar zitten we te wachten op beelden van een lege keuken.quote:
Wat houdt die opdracht in?quote:Op zaterdag 3 december 2005 12:13 schreef regenworm het volgende:
De geheime opdracht dreigt nu te mislukken.
quote:Op zaterdag 3 december 2005 12:13 schreef regenworm het volgende:
De geheime opdracht dreigt nu te mislukken.
Ze zullen het nooit voortijdig kenbaar gaan maken dat een opdracht is mislukt.quote:Op zaterdag 3 december 2005 12:18 schreef Foreverblue het volgende:
Ik snap niet waarom de anderen niet komen... zal de opdracht al eerder mislukt zijn? Dat ze daarom net naar de dbk moesten komen?
Mogen ze wel naarbuiten ik dacht dat het verboden was na vannacht.quote:Op zaterdag 3 december 2005 12:58 schreef Foreverblue het volgende:
Fijn dat stream 3 en 4 mee gaan met Joost en Ing naar buiten
verboden was het toch alleen vanwege die spreekkoren van die "mongolen" buiten het hekquote:Op zaterdag 3 december 2005 12:59 schreef regenworm het volgende:
[..]
Mogen ze wel naarbuiten ik dacht dat het verboden was na vannacht.
haha mediteren voor de openhaard. Je moet toch wat doen op een saaie zaterdagmiddag. Compleet zinloos maar het levert wel een leuke screenshot op.quote:
Joost probeerd aandacht te trekken?? Moois shotje voor zichzelf aan het creeren voor de uitzending?quote:
Ik! En nu?quote:Op zaterdag 3 december 2005 13:54 schreef Clint_Eastwood het volgende:
LIESKE GAAT DOUCHEN WIE MAAKT CAAAAAAAAAAAPS
Ingrid staat onder de douche, Lieske is buiten.quote:Op zaterdag 3 december 2005 13:54 schreef Clint_Eastwood het volgende:
Klopt.quote:Op zaterdag 3 december 2005 13:57 schreef Croc het volgende:
[..]
Ingrid staat in de douche, Lieske is buiten.
quote:Op zaterdag 3 december 2005 13:54 schreef Clint_Eastwood het volgende:
Jep, en koningin Dido grijpt gelijk de shag, en gaat roken, de rest helpt met opruimen, Roel moet ook koffie maken voor Dido, en de konging wil een speklap ruilen voor garnalen...... hoe bedoel je verwend krengquote:Op zaterdag 3 december 2005 14:31 schreef Foreverblue het volgende:
De boodschappen zijn binnen
[afbeelding]
Ik zat me hier ook kapot te ergeren aan haar.quote:Op zaterdag 3 december 2005 14:33 schreef Timon223 het volgende:
[..]
Jep, en koningin Dido grijpt gelijk de shag, en gaat roken, de rest helpt met opruimen, Roel moet ook koffie maken voor Dido, en de konging wil een speklap ruilen voor garnalen...... hoe bedoel je verwend kreng
![]()
![]()
![]()
![]()
waarom is ze zo saggerijning ???..sorry log net inquote:Op zaterdag 3 december 2005 14:33 schreef Timon223 het volgende:
[..]
Jep, en koningin Dido grijpt gelijk de shag, en gaat roken, de rest helpt met opruimen, Roel moet ook koffie maken voor Dido, en de konging wil een speklap ruilen voor garnalen...... hoe bedoel je verwend kreng
![]()
![]()
![]()
![]()
tis toch verschrikkelijk...... eruit met dat kreng donderdagquote:Op zaterdag 3 december 2005 14:39 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ik zat me hier ook kapot te ergeren aan haar.![]()
Ik heb nog een ergere hekel aan Dido ondertussen dan aan Naat (huh wat zeg ik nou?)quote:Op zaterdag 3 december 2005 14:41 schreef Timon223 het volgende:
[..]
tis toch verschrikkelijk...... eruit met dat kreng donderdag![]()
![]()
![]()
![]()
Heeft 3 uurtje niet kunnen roken, alles rookwaar is vanmorgen door BB weggehaaldquote:Op zaterdag 3 december 2005 14:40 schreef Coraatje het volgende:
[..]
waarom is ze zo saggerijning ???..sorry log net in
Er lag een erwt onder haar matrasquote:Op zaterdag 3 december 2005 14:40 schreef Coraatje het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 december 2005 14:42 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Er lag een erwt onder haar matras.
ow jah DAT zal het zijnquote:Op zaterdag 3 december 2005 14:42 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Er lag een erwt onder haar matras.
dat zijn je emoties maar het is je vergevenquote:Op zaterdag 3 december 2005 14:41 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik heb nog een ergere hekel aan Dido ondertussen dan aan Naat (huh wat zeg ik nou?)
Mijn hormonen speelden opquote:Op zaterdag 3 december 2005 14:42 schreef regenworm het volgende:
[..]
dat zijn je emoties maar het is je vergeven![]()
![]()
Ze heeft nog een nicotine gebrek!quote:Op zaterdag 3 december 2005 14:40 schreef Coraatje het volgende:
[..]
Ja ik ook wel... maar van mij mag Naat eruit... hoewel mijn gevoel nu zegt... eerst de Queen er maar uit nu.quote:Op zaterdag 3 december 2005 14:43 schreef Timon223 het volgende:
ik heb al weken een hekel aan Dido....![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 3 december 2005 14:45 schreef Timon223 het volgende:
Vanavond gaan ze speklappen eten met erwten
Oh jee, dan kan the queen niet mee eten, want speklappen zijn haar te min...
let op mijn woorden, die claimt voorzichzelf een portie garnalen.
![]()
![]()
met je eens, alsof garnalen rantsoen zijn, wel eens gezien wat die kosten in de supermarkt?quote:Op zaterdag 3 december 2005 14:45 schreef Coraatje het volgende:
waar ik me aan irriteer is dat hun rantsoen niet eens zo zwaar is (zoals uien met pindakaas) en dan nog lopen zeuren over wat er is
precies...quote:Op zaterdag 3 december 2005 14:47 schreef Timon223 het volgende:
[..]
met je eens, alsof garnalen rantsoen zijn, wel eens gezien wat die kosten in de supermarkt?
tssss![]()
![]()
Dat valt me juist mee.quote:Op zaterdag 3 december 2005 14:45 schreef Coraatje het volgende:
waar ik me aan irriteer is dat hun rantsoen niet eens zo zwaar is (zoals uien met pindakaas) en dan nog lopen zeuren over wat er is
Onzin Dido lust geen garnalenquote:Op zaterdag 3 december 2005 14:45 schreef Timon223 het volgende:
Vanavond gaan ze speklappen eten met erwten
Oh jee, dan kan the queen niet mee eten, want speklappen zijn haar te min...
let op mijn woorden, die claimt voorzichzelf een portie garnalen.
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 3 december 2005 14:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
He, zijn ze gestopt met fietsen?
Maar ze vindt het wel vieze appels.quote:Op zaterdag 3 december 2005 14:52 schreef Timon223 het volgende:
[..]
Ok, dat wist ik niet, dan heb ik niks gezegd.![]()
Understatementquote:Op zaterdag 3 december 2005 14:55 schreef regenworm het volgende:
dido is gewoon een verwend kreng
geeft nietquote:Op zaterdag 3 december 2005 14:52 schreef Timon223 het volgende:
[..]
Ok, dat wist ik niet, dan heb ik niks gezegd.![]()
quote:Op zaterdag 3 december 2005 14:55 schreef regenworm het volgende:
dido is gewoon een verwend kreng
Maar Roel gaat er wel over door.quote:Op zaterdag 3 december 2005 14:52 schreef Foreverblue het volgende:
Dido is ff pissed op Lieske... ligt niet aan haar zegt ze, ik ben chagereinig.
Was ze vorige week ook al met 5 nominatiesquote:Op zaterdag 3 december 2005 14:55 schreef Coraatje het volgende:
lieske is het "pispaaltje"deze week (helaas)
Makkelijk target he... met 5 nominaties. Maar ze slaat terug... zwaait donderdag Dido uitquote:Op zaterdag 3 december 2005 14:55 schreef Coraatje het volgende:
lieske is het "pispaaltje"deze week (helaas)
jah maar toen kreeg ze alleen nominaties ,ik heb nu sterk het gevoel dat er ook veel meer over haar geroddeld wordquote:Op zaterdag 3 december 2005 14:56 schreef regenworm het volgende:
[..]
Was ze vorige week ook al met 5 nominaties
Nath is niet zo slim Lieske en Ingrid doen het maanden.quote:Op zaterdag 3 december 2005 14:56 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Maar Roel gaat er wel over door.
Ook Nathalie vindt dat Lies en Ingrid steken onder water geven. Bijvoorbeeld over het smakken van Ingrid en Lieske.
Ze heeft zichzelf natuurlijk nog nooit gehoord.
Yess.... de irritatie's lopen op.![]()
![]()
denk je ik dacht zelf eerder dag natahlie ,niet dat het me uitmaakt wie van de 2 vertrektquote:Op zaterdag 3 december 2005 14:57 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Makkelijk target he... met 5 nominaties. Maar ze slaat terug... zwaait donderdag Dido uit
Whahahaha geweldig weerquote:
Lieske zegt gewoon alles direkt tegen Roel.quote:Op zaterdag 3 december 2005 14:59 schreef bunnyma het volgende:
Volgens Roel spoort Lieske niet.
roddel...roddel...roddel.
Lieske doet haar geheime missie erg goed.![]()
![]()
Hij is wel erg snel op zijn pik getrapt.quote:Op zaterdag 3 december 2005 15:01 schreef Foreverblue het volgende:
Roel vind het triest dat Lieske gisteren zei: "Geen geknuffel in de GK".
Maar zij zegt het deze dagen in overleg met o.a. Nathalie om die twee uit elkaar te houden.quote:Op zaterdag 3 december 2005 15:02 schreef regenworm het volgende:
[..]
Lieske zegt gewoon alles direkt tegen Roel.
Vooral als hij geen reet doet in huis of lekker asociaal bezig is
Roel heeft de pest aan Lieske sinds de discussie na het vertrek van Chanta. Hij geeft voortdurend op haar af op een m.i. niet faire manier.quote:Op zaterdag 3 december 2005 15:02 schreef bunnyma het volgende:
Wat ik niet begrijp: Roel irriteert zich vreselijk aan Lieske maar hij heeft niet in de gaten dat de anderen ook altijd er voor zorgen dat Klef en Bef niet alleen zijn.
Het is denk ik voor haar nu toch wel moeilijk. Eerst dreef zij ze naar elkaar toe en nu moet zij ze uit elkaar houden, terwijl ze net zo mooi meepraatte over Lieskequote:Op zaterdag 3 december 2005 15:02 schreef cuall het volgende:
Ik vind de rol die Nathalie nu speelt in het gesprek over de roddels van Lieske, ook niet echt fris![]()
Ik denk alleen niet dat Nathalie het speelt.quote:Op zaterdag 3 december 2005 15:05 schreef Coraatje het volgende:
natahlie speelt het wel leuk met haar geil worden op roel en dido ,en ze op die manier uitmekaar te houden
Ja en Roel kan pertinent níet tegen kritiek, zeker niet van iemand die jonger is en ook nog eens vrouw.quote:Op zaterdag 3 december 2005 15:02 schreef regenworm het volgende:
[..]
Lieske zegt gewoon alles direkt tegen Roel.
Vooral als hij geen reet doet in huis of lekker asociaal bezig is
Nath speelt helemaal geen frisse rol in dit huis het is een achterbakse trut.quote:Op zaterdag 3 december 2005 15:02 schreef cuall het volgende:
Ik vind de rol die Nathalie nu speelt in het gesprek over de roddels van Lieske, ook niet echt fris![]()
Wat Rob had tegen Mennoquote:Op zaterdag 3 december 2005 15:05 schreef cuall het volgende:
[..]
Roel heeft de pest aan Lieske sinds de discussie na het vertrek van Chanta. Hij geeft voortdurend op haar af op een m.i. niet faire manier.
Volgens mij is zijn eer nog steeds gekrenkt en is hij héél erg haatdragend
![]()
niet zo slim want nu eten ze na zaterdag elke dag rijst.quote:Op zaterdag 3 december 2005 15:10 schreef bunnyma het volgende:
Ja hoor....Dido heeft het weer voor elkaar.....zij krijgt aardappelen.
Als dat stemmen toch bezeikte boel is dan kan je wel eens groot gelijk hebben. Dan maken die stemmen van roel zijn aanhang voor haar ook niet uit. Al hoop ik dat Natte Alie ofzo gaatquote:Op zaterdag 3 december 2005 15:14 schreef regenworm het volgende:
Over eten gesproken er zitten wel erg veel dingen tussen die Dido niet lust.
Volgens mij doet BB dit expres om Dido te pesten, en haar erg negatief in beeld te krijgen.
Om haar donderdag weg te werken.
Mijn steun hebben ze.quote:Op zaterdag 3 december 2005 15:14 schreef regenworm het volgende:
Volgens mij doet BB dit expres om Dido te pesten, en haar erg negatief in beeld te krijgen.
quote:Op zaterdag 3 december 2005 15:14 schreef regenworm het volgende:
quote:Op zaterdag 3 december 2005 15:07 schreef Foreverblue het volgende:
Dido: Ik vind het wel leuk... zo'n driehoeksverhouding. En het werkt nog ook.
Roel: Willen jullie een banaan hebben?
Wat wil je hebbenquote:Op zaterdag 3 december 2005 15:23 schreef Bocaj het volgende:
@muerte & Foreverblue.... please maak effe een scan van de slaapkamer ivm streamverslag....
een shotje van de theedrinkende bewoners in de slaapkamer...quote:
Ja ja die Roel is een goede psycholoogquote:Op zaterdag 3 december 2005 15:02 schreef bunnyma het volgende:
Wat ik niet begrijp: Roel irriteert zich vreselijk aan Lieske maar hij heeft niet in de gaten dat de anderen ook altijd er voor zorgen dat Klef en Bef niet alleen zijn.
quote:Op zaterdag 3 december 2005 15:23 schreef Bocaj het volgende:
@muerte & Foreverblue.... please maak effe een scan van de slaapkamer ivm streamverslag....
ha ha, lessen projectie heeft hij ook al gemistquote:Op zaterdag 3 december 2005 15:26 schreef redhair het volgende:
[..]
Ja ja die Roel is een goede psycholoog![]()
![]()
![]()
Sorry!quote:
quote:Op zaterdag 3 december 2005 15:39 schreef regenworm het volgende:
Lekker kut zit lieske op de schoot van roel krijg ik alleen maar zwarte caps
Dat is voor mij ook een raadsel, maar het ziet er niet erg smakelijk uit.quote:Op zaterdag 3 december 2005 15:48 schreef Copycat het volgende:
Wat is dat???
Dido's beroemde pannenkoek... lekker vetquote:Op zaterdag 3 december 2005 15:48 schreef Copycat het volgende:
Wat is dat???
quote:
Hij deed net over voor roel werd geroepen over de schutting.quote:Op zaterdag 3 december 2005 15:57 schreef bunnyma het volgende:
Was dit een truc van Joost?
Dat hij iemand hoorde roepen?
ze mogen niet meer dan 5 minuten alleen zijnquote:Op zaterdag 3 december 2005 15:58 schreef Sassefras het volgende:
wat deed joost? waren ze op de foto boven nou met zijn 2en?
mogen ze geen een seconde met zijn 2en zijn?
Volgens wat ze samen bespraken mogen ze niet langer dan 5 minuten alleen zijn.quote:Op zaterdag 3 december 2005 15:58 schreef Sassefras het volgende:
Maximaal een paar minuten.quote:Op zaterdag 3 december 2005 15:58 schreef Sassefras het volgende:
Dido en Roel worden hierdoor welk erg belachelijk gemaakt.quote:Op zaterdag 3 december 2005 16:04 schreef bunnyma het volgende:
Wat zullen die vier blij zijn als die missie afgelopen is en ze niet meer als mongolen achter Klef en Bef aan moeten.
BB redt ze even, geeft knutselspullen zodat die twee even niet kleffen.
Ze lopen zich verschrikkelijk te vervelen en zijn blij dat ze iets mogen doen.quote:Op zaterdag 3 december 2005 16:04 schreef Bartoli het volgende:
jezus wat een blije mutsen om sinterklaas
Dan geeft Roel Lieske de schuld want die heeft om een lange, zware weekopdracht gevraagd.quote:Op zaterdag 3 december 2005 16:04 schreef regenworm het volgende:
Vanavond is het pakjesavond in het BB huis.
Dat zou beteken dat er morgen een opdracht komt die 24/7 gaat duren.
Maakt niet uit Roel heeft het toch al helemaal met lieske gehad.quote:Op zaterdag 3 december 2005 16:07 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Dan geeft Roel Lieske de schuld want die heeft om een lange, zware weekopdracht gevraagd.![]()
Die hoorde ik ook niemand reageerde er verder op.quote:Op zaterdag 3 december 2005 16:09 schreef bunnyma het volgende:
Roel: Als je een strakke muts wil hebben moet je dat zus of zo doen"
Ingrid: "Die heb ik al".![]()
![]()
geen flauw ideequote:Op zaterdag 3 december 2005 16:10 schreef farceman het volgende:
Wat krijgen ze eigenlijk voor die geheime opdracht?
Is nog onbekend.quote:Op zaterdag 3 december 2005 16:10 schreef farceman het volgende:
Wat krijgen ze eigenlijk voor die geheime opdracht?
terecht natuurlijk, is ze al weer begonnen over haar jaarclubje of haar studieverenigingquote:Op zaterdag 3 december 2005 16:08 schreef regenworm het volgende:
[..]
Maakt niet uit Roel heeft het toch al helemaal met lieske gehad.
Ze snappen die droge humor van Ingrid niet.quote:Op zaterdag 3 december 2005 16:11 schreef regenworm het volgende:
[..]
Die hoorde ik ook niemand reageerde er verder op.
Die gesprekken van Roel en Dido die mis ik als kiespijn.quote:Op zaterdag 3 december 2005 16:12 schreef farceman het volgende:
ik meen dus serieus dat ik de gesprekken tussen roel en dido mis, het gaat nu helemaal nergens meer over alleen maar oppervlakkig gelul met zijn allen bah, deze opdracht verziekt echt de heel sfeer in huis.
Alleen maar kinderachtig en flauw gedoe over sinterklaas....hoe oud zijn we..?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |