Martijn Krabbé maar die was al bekendquote:Op zaterdag 3 december 2005 04:31 schreef melke het volgende:
[..]
Wie deed dat presenteren en wie is daar bekend van geworden?
quote:Op zaterdag 3 december 2005 04:34 schreef Wup het volgende:
jaaa Steven Pont, dank u Bong [ dat je dat nog weet]
Scherpe en duidelijk photoquote:Op zaterdag 3 december 2005 04:38 schreef henk.jansen het volgende:
Nog maar een foto er tussendoor
[afbeelding]
Cadeautjes al gekocht en rijmpjes erop?quote:Op zaterdag 3 december 2005 04:40 schreef Manu82 het volgende:
Het is vandaag een dag
Waarop Rob niet meer in het huis zijn mag
Helaas zijn Lieske en Ingrid er nog wel
En hoe heet die ander del
Haar naam is Natte Lie
Die ik niet graag op mijn streams zie
Roel drinkt alles op
Daarom krijgt hij soms op zijn kop
Dido is een aardige meid
Maar volgens mij heeft ze nog nooit echt gevrijd
Joost mist zijn Brenda erg
Maar sommige mensen zouden nog liever neuken met een seropositieve dwerg
Ik hoop jullie nog genieten van al jullie bier
En anders halen jullie het maar hier
Ja begin jij ook nog, het is fotoquote:
Teveel films gekeken denk ikquote:Op zaterdag 3 december 2005 04:42 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ja begin jij ook nog, het is foto![]()
Laten het wel nederlands houden ja![]()
Verder weinig anders vast te leggen op beeldquote:
nee, we doen hier niet aan sinterklaasquote:Op zaterdag 3 december 2005 04:42 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Cadeautjes al gekocht en rijmpjes erop?
He jij hebt een tijdsprobleem dat is meer als een week geleden toch?quote:Op zaterdag 3 december 2005 04:45 schreef Wup het volgende:
ik had wel te doen met dat meisje Brenda, ze leek helemaal niet blij om op TV te moeten
[net als zuurpruim mams van Lieske]
Vanaf de eerste keer dat ik en mijn vriendin haar zagen vonden we het zielig voor Joost om terug te moeten naar zo'n bitch(en dat is alleen maar erger geworden). Je zou bijna op hem gaan stemmen om hem voor haar te behoeden..quote:Op zaterdag 3 december 2005 04:45 schreef Wup het volgende:
ik had wel te doen met dat meisje Brenda, ze leek helemaal niet blij om op TV te moeten
ja dat is wel een tijdje geleden maar het arme kind werd net onlief behandeld in een gedichtjequote:Op zaterdag 3 december 2005 04:47 schreef henk.jansen het volgende:
He jij hebt een tijdsprobleem dat is meer als een week geleden toch?
Of is er iets mis met mijn korte termijn geheugen![]()
![]()
Misschien een idee om Sinterklaas op 25 en 26 december te vieren, en dan kijken wie er wintquote:Op zaterdag 3 december 2005 04:46 schreef Manu82 het volgende:
nee, we doen hier niet aan sinterklaasalleen aan kerstmis, alhoewel ik al wel een leuk cadeau van m'n schoonouders over de post heb gehad en wat cadeaus naar m'n neefjes en nichtjes heb gestuurd
ik heb toch meer medelijden met haar..... je zou met een Joost opgescheept zittenquote:Op zaterdag 3 december 2005 04:48 schreef Manu82 het volgende:
Vanaf de eerste keer dat ik en mijn vriendin haar zagen vonden we het zielig voor Joost om terug te moeten naar zo'n bitch(en dat is alleen maar erger geworden). Je zou bijna op hem gaan stemmen om hem voor haar te behoeden..
en terecht;)quote:Op zaterdag 3 december 2005 04:49 schreef Wup het volgende:
[..]
ja dat is wel een tijdje geleden maar het arme kind werd net onlief behandeld in een gedichtje
Denk dat Lieskes moeder het niet echt eens was met haar BB beslissing.quote:Op zaterdag 3 december 2005 04:45 schreef Wup het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |