waar Rob al niet goed voor isquote:Op zaterdag 3 december 2005 05:57 schreef melke het volgende:
Geen idee, je hebt verschillende versies he. De soul versie is het coolst
quote:Op zaterdag 3 december 2005 05:58 schreef Manu82 het volgende:
Ik ga ook slapen, m'n vriendin is al aan het snurken op de bank en ik denk dat ze het toch fijner vind als ik haar even in bed leg.
Tot morgen dus![]()
yep MrObjective doet nog een gedichtjequote:Op zaterdag 3 december 2005 06:00 schreef melke het volgende:
Blijft er nog iemand bij ik?
Haaaaaiiiiiquote:Op zaterdag 3 december 2005 06:01 schreef MrObjective het volgende:
Ik ben er nog.
ik heb net een nieuwe pot koffie gezet dusss wil je een bakkiequote:Op zaterdag 3 december 2005 06:00 schreef melke het volgende:
Blijft er nog iemand bij ik?
Ik ook! Maar moet die van Elvis hebben!quote:Op zaterdag 3 december 2005 06:05 schreef Manu82 het volgende:
okee, nog een laatste berichtje van mij
heb inmiddels de versie van het liedje van rogier miller gedownload:D:D
slaap lekker allemaal
MrO als de Sint...quote:Op zaterdag 3 december 2005 06:04 schreef Wup het volgende:
MrObjective mijn dank is groot... het is dat ik geen sinterklaas hoef te vieren anders had ik je ingehuurd
ga lekker slapen manu, wij kalmeren Melke wel:)quote:Op zaterdag 3 december 2005 06:11 schreef Manu82 het volgende:
nouja, ik kan hem ook niet vidnen
Ik ga nog niet slapen, heb op dit moment toch niks beters te doen...quote:Op zaterdag 3 december 2005 06:12 schreef Wup het volgende:
[..]
ga lekker slapen manu, wij kalmeren Melke wel:)
Er zal zich vast niemand als vrijwilliger aanbieden, maar denk dat toch meer dan 50% over BB ging. Dus on-topic.quote:Op zaterdag 3 december 2005 06:12 schreef Manu82 het volgende:
Best netjes trouwens dat we off topic toch nog bijna een heel topic vol hebben geluld vanavond:D
Zo komen we wel aan de 1000
Oerend Hardquote:Op zaterdag 3 december 2005 06:14 schreef melke het volgende:
Ik zeg OOOEEEE, ik zeg AAAAA
welk liedje?
Nee joh! Doe gezellig mee!quote:Op zaterdag 3 december 2005 06:14 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik ga nog niet slapen, heb op dit moment toch niks beters te doen...
Of wil je een prive momentje:P
ow nee hoor, ik dacht dat je met je snurkende vriendin wilde gaan sjouwenquote:Op zaterdag 3 december 2005 06:14 schreef Manu82 het volgende:
Ik ga nog niet slapen, heb op dit moment toch niks beters te doen...
Of wil je een prive momentje:P
Normaal Oerend hardquote:Op zaterdag 3 december 2005 06:14 schreef melke het volgende:
Ik zeg OOOEEEE, ik zeg AAAAA
welk liedje?
nee, ze is eindelijk opgehouden met snurkenquote:Op zaterdag 3 december 2005 06:15 schreef Wup het volgende:
[..]
ow nee hoor, ik dacht dat je met je snurkende vriendin wilde gaan sjouwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |