Ja, maar bij jou is alles wazig. Je komt altijd binnen met vragen, wat je overal terug kan lezen. Maar je neemt er de moeite niet voor. Jij komt op het BB-forum en je vraagt dingen die al een pagina eerder besproken zijn in dat topic. Zelfs daar neem je de moeite niet voor om dat ff terug te lezen.quote:Op zaterdag 3 december 2005 07:05 schreef melke het volgende:
[..]
Ik vertrouw jouw verhalen voor geen meter!! Op een of anderen manier kom je te wazig over.. Sorry
ik ben al in het stadium dat ik alleen nog maar denk in negatieve termen vrees ikquote:Op zaterdag 3 december 2005 07:08 schreef Manu82 het volgende:
Wie gun je het het meest dan???
oke:)quote:Op zaterdag 3 december 2005 07:06 schreef ChristiaanG het volgende:
OK sloeg ik de plank even mistoch ben ik van mening dat een betje rellen moet kunnen (met respect)
![]()
Nee, dat zeker niet. Het zou al na dag één flinke heibel zijn met kotsmongolen als Roel en Rob.quote:Op zaterdag 3 december 2005 07:10 schreef melke het volgende:
[..]
Hoezo niet? Dan ga je ze toch ff opfokken. Actie, geen saaie boel weet je nog. Of ben je van plan de hele dag op de bank te hangen?
Goh, ik vraag ook eens 2 keer iets. Excuuuuuuuuse me!quote:Op zaterdag 3 december 2005 07:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ja, maar bij jou is alles wazig. Je komt altijd binnen met vragen, wat je overal terug kan lezen. Maar je neemt er de moeite niet voor. Jij komt op het BB-forum en je vraagt dingen die al een pagina eerder besproken zijn in dat topic. Zelfs daar neem je de moeite niet voor om dat ff terug te lezen.
Daarom vind ik je wel een leuke user hoor, maar je lijkt op Lieske.... Die vraagt ook dingen die ze al lang had kunnen weten, als ze haar oortjes (voelsprietjes) een beetje beter uitzet.....
Waarom irriteer je je aan Rob en Roel? Wat voor 'n type ben jij dan?quote:Op zaterdag 3 december 2005 07:13 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Nee, dat zeker niet. Het zou al na dag één flinke heibel zijn met kotsmongolen als Roel en Rob.
Rob liep daar gewoon vreselijk gespeeld amicaal te doen. Hij was gewoon Ruud aan het imiteren. Irritante gast, die Rob.quote:Op zaterdag 3 december 2005 07:14 schreef melke het volgende:
[..]
Waarom irriteer je je aan Rob en Roel? Wat voor 'n type ben jij dan?
Ja, in principe is bij mij hetzelfde maar dan zijn de mensen wie ik het geld echt niet gun Lieske, Nathalie, Ingrid en Dido. Met aantekening dat Dido en Ingrid nog in de peilingen omhoog kunnen gaan bij mij...quote:Op zaterdag 3 december 2005 07:10 schreef Wup het volgende:
[..]
ik ben al in het stadium dat ik alleen nog maar denk in negatieve termen vrees ik
ik gun Roel geen geld & Joost geen overwinning
verder maakt het me niet zoveel uit
Ach als je van chelsea houdtquote:Op zaterdag 3 december 2005 07:15 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Rob liep daar gewoon vreselijk gespeeld amicaal te doen. Hij was gewoon Ruud aan het imiteren. Irritante gast, die Rob.
Roel vind ik ook een irritante kloothommel. Hij zit daar een beetje quasi-interessant te doen, maar wat hij eigenlijk doet is de hele dag liggen, slapen en hangen.
Ik zou toch zorgen dat er wat actie komt in dat huis. Daarvoor zit je in het huis immers.
Mijn BB verhalen zijn allerminst wazig. Staan in diverse topics breed besproken.quote:Op zaterdag 3 december 2005 07:13 schreef melke het volgende:
[..]
Goh, ik vraag ook eens 2 keer iets. Excuuuuuuuuse me!
Bij mij is trouwens ook niet alles wazig, alleen jou BB verhalen. Voor de rest prima hoor
Chelsea is een gedegen vechtmachine met prima voetballers. Leuker om naar te kijken dan het geknots van Man Utd.quote:
Aangezien een aantal mensen nogal lui zijn op dit moment en nog niet hebben geslapen zou het aardig van je zijn als je dat topic even aangeeftquote:Op zaterdag 3 december 2005 07:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Mijn BB verhalen zijn allerminst wazig. Staan in diverse topics breed besproken.
Jij zal het liefste zien dat ik het telefoonnummer van de productie hier neerzet, of het e-mail-adres. Tja, dan heb je pech.... Want dan krijg ik Hummie en Gijs werkelijk op mijn dak, maar dan niet als een goedheiligman met zijn knechtje.
Ik snap niet dat mannen het leuk vind om naar een spel te kijken waar 20 andere mannen achter een bal aan hollen en er 2 staan te kijken naar die bal en hem proberen tegen te houden. Uitleg graag!quote:Op zaterdag 3 december 2005 07:20 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Chelsea is een gedegen vechtmachine met prima voetballers. Leuker om naar te kijken dan het geknots van Man Utd.
Ja maar ik kijk alleen CL bij manu en wedstrijden Man City!!quote:Op zaterdag 3 december 2005 07:20 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Chelsea is een gedegen vechtmachine met prima voetballers. Leuker om naar te kijken dan het geknots van Man Utd.
Ik moest toch ff kijken of ik hier goed zat....quote:Op zaterdag 3 december 2005 07:20 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
je bent een vrouw/meisjequote:Op zaterdag 3 december 2005 07:23 schreef melke het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mannen het leuk vind om naar een spel te kijken waar 20 andere mannen achter een bal aan hollen en er 2 staan te kijken naar die bal en hem proberen tegen te houden. Uitleg graag!
Jaaaaaaa mag ik ook meedoenquote:Op zaterdag 3 december 2005 07:06 schreef melke het volgende:
Kom, dan geven wij ons op voor BB6 en gaan we de boel dan eens onsaai maken. Deal?
Bek dicht jij.quote:Op zaterdag 3 december 2005 07:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik moest toch ff kijken of ik hier goed zat....
Maar dit gaat over Big Brother...
Dus flikker op met je voetbal naar de daarvoorbestemde sub-forum... DANK U....
Het is een leuk spel. Er zit alles in. Spanning, emotie, strijd en tactiek. Mij kan het best boeien, al kijk ik ook weer niet hele dagen naar voetbal.quote:Op zaterdag 3 december 2005 07:23 schreef melke het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mannen het leuk vind om naar een spel te kijken waar 20 andere mannen achter een bal aan hollen en er 2 staan te kijken naar die bal en hem proberen tegen te houden. Uitleg graag!
als je echt zo stoer bent mag je natuurlijk nooit als eerste weg.........quote:Op zaterdag 3 december 2005 07:24 schreef ChristiaanG het volgende:
Jaaaaaaa mag ik ook meedoen, dan garandeer ik, de beste BB allertijden
, intriges, rellen, liefdes, gebroken harten, spanning, complotten, ik haal het beste en het slechtste in iemand naar boven
, als ze een beetje meewerken, geef mij maar een voorzetje, dan krijg je 'm uitgemeten terug om in te koppen. Maar dan wil ik wel als eerste weggestemd worden
, ik kan het thuisfront nooit te lang missen.
![]()
doe niet zo moeilijk, we zijn hier de hele nacht al bezig en dan kom jij even binnenstormen met meteen een klachtquote:Op zaterdag 3 december 2005 07:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik moest toch ff kijken of ik hier goed zat....
Maar dit gaat over Big Brother...
Dus flikker op met je voetbal naar de daarvoorbestemde sub-forum... DANK U....
De CL wedstrijden van Man Utd zijn pas slaapverwekkend. Ze hebben 3 goals gemaakt geloof ik.quote:Op zaterdag 3 december 2005 07:23 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja maar ik kijk alleen CL bij manu en wedstrijden Man City!!
Inderdaad. LekkerSimpel doet zijn nickname eer aan en komt over als een contactgestoorde mongool die er bij de eerste nominatieronde al meteen uit zou vliegen.quote:Op zaterdag 3 december 2005 07:25 schreef Manu82 het volgende:
[..]
doe niet zo moeilijk, we zijn hier de hele nacht al bezig en dan kom jij even binnenstormen met meteen een klacht
je hebt geloof ik iets gemist;)quote:Op zaterdag 3 december 2005 07:25 schreef Manu82 het volgende:
doe niet zo moeilijk, we zijn hier de hele nacht al bezig en dan kom jij even binnenstormen met meteen een klacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |