Schreeuw niet zoquote:Op zaterdag 3 december 2005 02:47 schreef SuperMOM het volgende:
Goooooooooooooood wat is het saai!! HAAN!!!! Offuh Weekopdracht (Battle!!!!) Dat was leuk een battle er tussen door
![]()
Heb je het wel is geprobeerdquote:Op zaterdag 3 december 2005 02:39 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Je kan toch scanner luisteren en naar de streams?
Roel moet even met zijn voeten weer op de wereld komen en zijn hersens geschudquote:Op zaterdag 3 december 2005 02:47 schreef avonne het volgende:
Hij heeft reden genoeg om te balen (in zijn wannabee-macho-brein in ieder geval)
- need i go on
[Knip]
Elke echte vent zou zijn schouders ophalen (MENNOOOO) maar Roel niet natuurlijk
Vind ik ook, hoor. Waar maakt die jongen zich druk over, man. Hij weet toch wat hij aan d'r heeft? (Of toch niet?). Als ze nou aan d'r kwamen was het iets anders geweest. Maar dit is gewoon bullshit.quote:Op zaterdag 3 december 2005 02:47 schreef avonne het volgende:
Hij heeft reden genoeg om te balen (in zijn wannabee-macho-brein in ieder geval)
- geen "echte" man meer in huis
- geen vrouw om tegen aan te schurken
- er staat nog een flesje bier buiten eenzaam te verpieteren waar hij niet bij kan
- hij moet nu met "dat wicht" het huishouden doen (en die blijft maar tegen hem aanzeiken)
- hij heeft vast ontdekt dat er nòg een camera in de WC is die hij tot nu toe niet had gespot
- Dido heeft hem nog steeds niet afgetrokken
- hij moest van daag aardappels stampen, hij wordt nog een meid
- need i go on
Elke echte vent zou zijn schouders ophalen (MENNOOOO) maar Roel niet natuurlijk
Deze doen het bij mijquote:Op zaterdag 3 december 2005 02:52 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Heb je het wel is geprobeerdWerkt echt niet en trouwens, mijn streams waar ik al 2 maanden naar kijk, doen het niet meer
![]()
(bbstreams2005)
Ik zat op dat scannerforum te kijken en dan heb je linkjes als "listen.pls" maar als ik daarop klik wil ie dat bestand downen, moet ik hem dan openen met WM of WinAmp?quote:Op zaterdag 3 december 2005 02:52 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Heb je het wel is geprobeerdWerkt echt niet en trouwens, mijn streams waar ik al 2 maanden naar kijk, doen het niet meer
![]()
(bbstreams2005)
probeer deze eens... kun je ook nog van server wisselenquote:Op zaterdag 3 december 2005 02:52 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
![]()
(bbstreams2005)
Bij mij niet hoorquote:Op zaterdag 3 december 2005 02:41 schreef Day het volgende:
[..]
Dat bewijst dat hij net zo agressief is als die ADO-ers, toch?
Of sta ik nog steeds op de ignore-modus?![]()
Waarom wil hij naar de DBK, dan. Om dat schelden tegen Dido of omdat hij niet meer in het badje mag?quote:Op zaterdag 3 december 2005 02:51 schreef BONG4002 het volgende:
Roel wil alsnog DBK in, toegang geweigerd is het antwoord
EDIT: hij heeft toegang gekregen
Roel heeft de pest in over Joostquote:Op zaterdag 3 december 2005 02:52 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Roel moet even met zijn voeten weer op de wereld komen en zijn hersens geschud![]()
Het klopt allemaal even niet nu![]()
Denk beide, iig wilde die het kostbare bier naar binnen halen hetgeen nu toegestaan wordquote:Op zaterdag 3 december 2005 02:54 schreef Day het volgende:
[..]
Waarom wil hij naar de DBK, dan. Om dat schelden tegen Dido of omdat hij niet meer in het badje mag?
Ik moest een aantal keren terug klikken om te kijken wat ik nou het eerste gezegd hadquote:Op zaterdag 3 december 2005 02:45 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ja, dank je de koekkoek!
Je maakt een punt dat anderen wat te grof in hun uitlatingen zijn, en dan ben je weer te grof in hoe je dat punt wil overbrengen.
Lekkere vicieuze cirkel wordt dat dan.
Ik kap maar met mijn moraalridder akties, ik ben er duidelijk niet geschikt voor.
Die doen het hier ook nietquote:Op zaterdag 3 december 2005 02:53 schreef Arliator het volgende:
[..]
Deze doen het bij mij
http://bb5.florisd.nl/?host=garnier&show=cams
Ik heb les gehad van Bommie, Jij, Demins, APK, Cuall e.a.quote:Op zaterdag 3 december 2005 02:54 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Bij mij niet hoorJe teksten worden steeds leuker (en harder
)
Ik denk om te vragen of hij op Dido mag scheldenquote:Op zaterdag 3 december 2005 02:54 schreef Day het volgende:
[..]
Waarom wil hij naar de DBK, dan. Om dat schelden tegen Dido of omdat hij niet meer in het badje mag?
Winamp in hetzelfde mapje downloadenquote:Op zaterdag 3 december 2005 02:53 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik zat op dat scannerforum te kijken en dan heb je linkjes als "listen.pls" maar als ik daarop klik wil ie dat bestand downen, moet ik hem dan openen met WM of WinAmp?
Ah dus ik moet HET bestand opslaan in de map waar WINAMP staat en dan OPENEN met WINAMP?quote:Op zaterdag 3 december 2005 02:59 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Winamp in hetzelfde mapje downloaden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |