Waterfront is echt relaxed, binnen word vollop geblowed... relaxte muziek (niet specifiek neger, echt van alles wat).... ze hebben wel thema avonden en soms moet je ook entree betalen, maar dat is het zeker waard... EN!! er zijn lekkere meiden 14.gifquote:Op zaterdag 3 december 2005 15:18 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Waterfront, ik ben een keer naar een club geweest die daarnaast zat volgens mij, met m'n zus.
Ik: Wat voor soort muziek wordt er gedraait?
ZIj: Van alles.
Ik mee gaan:
Er werd gedraait:
Bubbling
Rap
R&B
Antiliaanse muziek
Reggae
Reggaeton
Ja, verschillende stylen muziek, maar niet wat ik verwachte. Nighttown ben ik een keer geweest maar dat was omdat er van dat showworstelen was, dat was wel grappig om te zien.
Die club waar ik heen ging was zeg maar gratis entree, en die vriend van m'nz us was erbij dus ik had wel wat geblowed. Dat is toch daar vlakbij tropicana, dan moet je naar beneden rijden zodat je naast het water zit?quote:Op zaterdag 3 december 2005 15:22 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Waterfront is echt relaxed, binnen word vollop geblowed... relaxte muziek (niet specifiek neger, echt van alles wat).... ze hebben wel thema avonden en soms moet je ook entree betalen, maar dat is het zeker waard... EN!! er zijn lekkere meiden 14.gif
Bij de willemsbrug naar beneden, aan het water.quote:Op zaterdag 3 december 2005 15:25 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Die club waar ik heen ging was zeg maar gratis entree, en die vriend van m'nz us was erbij dus ik had wel wat geblowed. Dat is toch daar vlakbij tropicana, dan moet je naar beneden rijden zodat je naast het water zit?
'n Middagquote:Op zaterdag 3 december 2005 15:27 schreef JDude het volgende:
Een (goede)middag!
Goh.. dat heb ik vanacht nog gedaan..quote:Op zaterdag 3 december 2005 15:31 schreef JDude het volgende:
Ik ben moe, denk dat ik zo maar even lui op bed ga hangen
Ik ook, helaas ging de wekker al om 5.00quote:Op zaterdag 3 december 2005 15:34 schreef Janetje het volgende:
Goh.. dat heb ik vanacht nog gedaan..
Oei.. das kut..quote:Op zaterdag 3 december 2005 15:38 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik ook, helaas ging de wekker al om 5.00
quote:Op zaterdag 3 december 2005 15:39 schreef Janetje het volgende:
[..]
Oei.. das kut..
Bij mij ging ie helemaal niet..
Bij mij ook niet... en toch werd ik om 8 uur wakkerquote:Op zaterdag 3 december 2005 15:39 schreef Janetje het volgende:
[..]
Oei.. das kut..
Bij mij ging ie helemaal niet..
quote:
Voetbal.quote:
Nouhouhou.. schoppen is niet leuk..quote:Op zaterdag 3 december 2005 16:41 schreef pc-fr34k het volgende:
Rotschop!
Of gravenquote:Op zaterdag 3 december 2005 16:48 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nouhouhou.. schoppen is niet leuk..
Tenzij kaarten..
Met schepjes.quote:
Maar dat doet de grond pjin..quote:
Hippie!quote:
Die middelste, over Amerikaans bier.quote:
Ik ben niet mongool, het is gewoon echt niet grappigquote:Op zaterdag 3 december 2005 16:55 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Die middelste, over Amerikaans bier..
Stomme natuurhater...quote:
quote:Op zaterdag 3 december 2005 16:57 schreef Janetje het volgende:
[..]
Stomme niet grappige natuurhater...![]()
Natuur!quote:
oprotten mag ookquote:Op zaterdag 3 december 2005 17:41 schreef pc-fr34k het volgende:
Zeg, moet ik nou blijvens schoppen..
Topickiller!quote:
Niet jij, die DL gast.quote:
Welk net danquote:Op zaterdag 3 december 2005 20:35 schreef Maikuuul het volgende:
Dalijk die film Hooligans kijkenzo sjiek
Uhu, maar tis gewoon een mooie reactie....... Blijf jij wel vanacht hier?quote:
Vanacht? Neuh, ik ben niet zo van de nachtploeg.quote:Op zaterdag 3 december 2005 21:10 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Uhu, maar tis gewoon een mooie reactie....... Blijf jij wel vanacht hier?
Komop deze nacht wel, tis zaterdag....quote:Op zaterdag 3 december 2005 21:12 schreef moomphs het volgende:
[..]
Vanacht? Neuh, ik ben niet zo van de nachtploeg..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |