OKquote:Op zondag 4 december 2005 21:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
Koop dan maar zalf en bak een taart en ga het vieren.
tis dit en jullie gaan het godverdomme leuk vinden!
Als je platzak bent mag je van mij punten lenenquote:Op zondag 4 december 2005 21:44 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je smoesjes zijn leuk, maar hier vind ik er nog zo een...
[..]
Zo maak ik als rasgokker natuurlijk helemaal geen schijn van kans![]()
![]()
is gewijzigd zeikerT! Ik vraag al sinds vrijdag om suggesties en NU pas kom je ermeequote:Op zondag 4 december 2005 21:44 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je smoesjes zijn leuk, maar hier vind ik er nog zo een...
[..]
Zo maak ik als rasgokker natuurlijk helemaal geen schijn van kans![]()
![]()
Begint het spel te leven?quote:Op zondag 4 december 2005 21:47 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als je platzak bent mag je van mij punten lenen![]()
Natuurlijk wel tegen een redelijke woekerrente![]()
That'sthe spiritquote:Op zondag 4 december 2005 21:47 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als je platzak bent mag je van mij punten lenen![]()
Natuurlijk wel tegen een redelijke woekerrente![]()
Wimpquote:
quote:Op zondag 4 december 2005 21:48 schreef lovebear het volgende:
HO!quote:Op zondag 4 december 2005 21:49 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wimp [afbeelding]
Ik ben net begonnen met het nalezen van de regeltjes en schiet er zo zonder tussenkomst van een advocaat al 2 gaten in......laat staan wat uberhaupt het nut van een dergelijk spel is.![]()
Zet bommie er ook ff tussen als je wilquote:Op zondag 4 december 2005 21:52 schreef demins het volgende:
Ik ga me niet wagen aan een of ander Afrikaans oplichtersspelletje hoor.....ik wens een fatsoenlijk biljet met certificaat van echtheid...niet zo'n slap in elkaar gedraaid vodje papier...het scheelt er nog maar aan dat de briefaanhef niet begint met "Lieve"quote:Op zondag 4 december 2005 21:48 schreef lovebear het volgende:
ATENTIE
![]()
Voor iedereen die mee wil doen aan het Bommie spel moet zich inschrijven!!!
Het in schrijven kan gedaan worden tot maandag 23:59 !!!!
Wie zich niet hebben ingeschreven doen niet mee!!!!
INSCHRIJF FORMULIER
-----------------------------------------------
Lovebear
Neem deze lijst altijd over anders geld de inschrijving ook niet!!!
Hmm...owkee...owkee....puntje voor jouquote:Op zondag 4 december 2005 21:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
HO!![]()
Jouw zogenaamde tweede gat was geen gat maar meer jouw gokverslaving die ik tegemoet wil komen!
Er komt vast weer een notaris die er voor zorgt dat alles op rolletjes loopt, maak je geen zorgenquote:Op zondag 4 december 2005 21:49 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wimp [afbeelding]
Ik ben net begonnen met het nalezen van de regeltjes en schiet er zo zonder tussenkomst van een advocaat al 2 gaten in......
Zeik niet alles zo af man.quote:Op zondag 4 december 2005 21:54 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik ga me niet wagen aan een of ander Afrikaans oplichtersspelletje hoor.....ik wens een fatsoenlijk biljet met certificaat van echtheid...niet zo'n slap in elkaar gedraaid vodje papier...het scheelt er nog maar aan dat de briefaanhef niet begint met "Lieve"![]()
zit erover te denken om Gert of APK als notaris te vragenquote:Op zondag 4 december 2005 21:56 schreef PC eend het volgende:
[..]
Er komt vast weer een notaris die er voor zorgt dat alles op roletjes loopt, maak je geen zorgen![]()
Je wreedheid kent zijns gelijke niet!quote:Op zondag 4 december 2005 21:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
zit erover te denken om Gert of APK als notaris te vragen![]()
Thais hoerenfeestquote:Op zondag 4 december 2005 21:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
Spreek ik hier wel echt met de spelleiding ? Ik bedoel...hier heb je een fotootje van de Jap.....quote:Op zondag 4 december 2005 21:56 schreef lovebear het volgende:
[..]
Zeik niet alles zo af man.
Verzin jij eens wat dan met je blonde hoofd![]()
Of een krant in d'r reet met de datum naar de lens toequote:Op zondag 4 december 2005 22:00 schreef Jappie het volgende:
[..]
Spreek ik hier wel echt met de spelleiding ? Ik bedoel...hier heb je een fotootje van de Jap..... [afbeelding] ...dat ben ik dus.
Kun jij ook een foto van jezelf plaatsen met zeg maar 2 pakken melk van vandaag tegen je oren gedrukt met de houdbaarheidsdatum naar voren gedraaid ?![]()
Ik wil graag weten met wie ik zaken doe...zeker wanneer het gokken betreft.![]()
Je ziet mijn icoon.quote:Op zondag 4 december 2005 22:00 schreef Jappie het volgende:
[..]
Spreek ik hier wel echt met de spelleiding ? Ik bedoel...hier heb je een fotootje van de Jap..... [afbeelding] ...dat ben ik dus.
Kun jij ook een foto van jezelf plaatsen met zeg maar 2 pakken melk van vandaag tegen je oren gedrukt met de houdbaarheidsdatum naar voren gedraaid ?![]()
Ik wil graag weten met wie ik zaken doe...zeker wanneer het gokken betreft.![]()
Heer Jappie, weshalve twee (2) pakken melk? En van vandaag...quote:Op zondag 4 december 2005 22:00 schreef Jappie het volgende:
[..]
Overtuigend genoeg bewijs...I'm inquote:Op zondag 4 december 2005 22:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
Of een krant in d'r reet met de datum naar de lens toe![]()
quote:Op zondag 4 december 2005 22:03 schreef lovebear het volgende:
[..]
Je ziet mijn icoon.
In dit spel heb je met dit beertje te maken.
Die overal in hapt en een goede uitdaging met beide klauwen aangrijpt.
En de pakken melk heb geen melk in huis en de winkels zijn vandaag gesloten DUH
Ik ben op de winnende handquote:Heer Jappie, weshalve twee (2) pakken melk? En van vandaag...
Ik GELOOF in beertje! Weddenschap is aangenomen, inzet verhoogd naar 100 punten!~quote:Op zondag 4 december 2005 22:04 schreef Jappie het volgende:
[..]
Overtuigend genoeg bewijs...I'm in![]()
en de eerste weddenschap loopt nu!!!
Ik wed dat poohbear het niet in zich heeft voor 50 punten![]()
Aangenomen en ik wil bears ass je zien.quote:Op zondag 4 december 2005 22:07 schreef demins het volgende:
[..]
Ik GELOOF in beertje! Weddenschap is aangenomen, inzet verhoogd naar 100 punten!~![]()
Kutspelquote:Op zondag 4 december 2005 22:04 schreef Jappie het volgende:
[..]
Overtuigend genoeg bewijs...I'm in![]()
en de eerste weddenschap loopt nu!!!
Ik wed dat poohbear het niet in zich heeft voor 50 punten![]()
EN PIERRE... wat heb ik gewonnen?quote:
Even voor alle duidelijkheid...die bet van de melk was slechts een voorbeeld...het gaat uiteraard om de krant....en ik wil niet lullig zijn...ook al vertrouw ik de redactie van dat blad niet erg...het mag evt een AD zijnquote:Op zondag 4 december 2005 22:09 schreef demins het volgende:
Laat me niet vallen Beertje! Doe het voor mij!!![]()
Ik stel me beschikbaar!!!quote:Op zondag 4 december 2005 21:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
Niemand heeft je weddenschap aangenomen stumper...dit gaat je kostenquote:Op zondag 4 december 2005 22:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Kutspel![]()
[..]
EN PIERRE... wat heb ik gewonnen?![]()
Heer Jappie! Ik zou uw taal maar matigen! Anders zal notaris Beertje nog wel eens moeilijk kunnen gaan doen omtrent het feit dat uw deelname illegaal is! Begrijpt u wel? En van mij mag het ook het parochieblaadje zijn als het bewijs maar afdoende is!quote:Op zondag 4 december 2005 22:12 schreef Jappie het volgende:
[..]
Even voor alle duidelijkheid...die bet van de melk was slechts een voorbeeld...het gaat uiteraard om de krant....en ik wil niet lullig zijn...ook al vertrouw ik de redactie van dat blad niet erg...het mag evt een AD zijn![]()
Alles loopt op rolletjes, Cuall, alleen Beertje blijft lang weg... De zaterdagkrant is geen gemakkelijke opgave!quote:
NIET TE LEZEN!quote:Op zondag 4 december 2005 22:22 schreef lovebear het volgende:
[afbeelding]
Nou kom maar op met de punten![]()
Illegaalquote:Op zondag 4 december 2005 22:18 schreef demins het volgende:
[..]
Heer Jappie! Ik zou uw taal maar matigen! Anders zal notaris Beertje nog wel eens moeilijk kunnen gaan doen omtrent het feit dat uw deelname illegaal is! Begrijpt u wel? En van mij mag het ook het parochieblaadje zijn als het bewijs maar afdoende is!![]()
quote:Op zondag 4 december 2005 21:55 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hmm...owkee...owkee....puntje voor jou![]()
Je neemt het me vast niet kwalijk als ik de rest ook nog ff goed na lees he ? dat ik direct teken nu ?![]()
ATTENTIE
Iedereen die mee wil doen aan het Bommie spel moet zich inschrijven!!!
Het inschrijven kan gedaan worden tot maandag 23:59 !!!!
Wie zich niet hebben ingeschreven doen niet mee!!!!
INSCHRIJFFORMULIER
-----------------------------------------------
Lovebear
Versabommie
Demins (ik geloof dat ik me maar beter in kan schrijven...)
Jappie (met volle overgave)
Neem deze lijst altijd over anders geldt de inschrijving ook niet!!!
Ik ging de uitdagen aan dat hij zou komen en de foto is erquote:Op zondag 4 december 2005 22:25 schreef Jappie het volgende:
[..]
a) de punten zouden voor jou zijn geweest en niet voor "pandabear"
b) zie a)
![]()
Heer Jappie, nou niet raar gaan doen! Deze eerste poging is volstrekt onvoldoende naar mijn mening, maar ik wacht vol vertrouwen op nieuwe inzendingen van Notaris Beertje. Haar tijd is nog niet voorbij, en daarmede ook de mijne niet!quote:Op zondag 4 december 2005 22:25 schreef Jappie het volgende:
[..]
a) de punten zouden voor jou zijn geweest en niet voor "pandabear"
b) zie a)
![]()
Tssskkkk...quote:Op zondag 4 december 2005 22:27 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ik ging de uitdagen aan dat hij zou komen en de foto is er![]()
Met mij maak je de kachel niet aan bear....ik ben scheermesscherpquote:Je ziet mijn icoon.
In dit spel heb je met dit beertje te maken.
Dit ziet er niet goed uit, Beertje!quote:Op zondag 4 december 2005 22:27 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ik ging de uitdagen aan dat hij zou komen en de foto is er![]()
Gelijk heb je mijn beste...bear heeft nog bijna de volle 24 uur en ik ben er van overtuigd dat ze haar best gaat doen.quote:Op zondag 4 december 2005 22:28 schreef demins het volgende:
[..]
Heer Jappie, nou niet raar gaan doen! Deze eerste poging is volstrekt onvoldoende naar mijn mening, maar ik wacht vol vertrouwen op nieuwe inzendingen van Notaris Beertje. Haar tijd is nog niet voorbij, en daarmede ook de mijne niet!![]()
Damn....quote:Op zondag 4 december 2005 22:18 schreef Jappie het volgende:
[..]
Niemand heeft je weddenschap aangenomen stumper...dit gaat je kosten
Kom maar opquote:Op zondag 4 december 2005 22:30 schreef Jappie het volgende:
[..]
Tssskkkk...
[..]
Met mij maak je de kachel niet aan bear....ik ben scheermesscherp
Flugg;CW Rip...zie je wel...ook voor jullie is er een plek binnen dit spel...het natrekken van klonen.quote:
Heer Jappie, even tussen ons, als de Notaris verstandig is wacht zij op de ochtendkrant. Vermits zij het sportgedeelte niet wil bezoedelen blijft een haalbaar krantje over, en wanneer zij dan gelijk na de ochtendbeurt voor het gewenste materiaal zorg draagt, zie ik geen problemen meer...quote:Op zondag 4 december 2005 22:31 schreef Jappie het volgende:
[..]
Gelijk heb je mijn beste...bear heeft nog bijna de volle 24 uur en ik ben er van overtuigd dat ze haar best gaat doen.![]()
Mijn idee, dit alles is nog illegaal en wordt slechts gedoogdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |