valt wel mee hoor ... 20 min per aflevering is zo voorbijquote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Daar heb ik geen tijd voor.Bovendien heb ik ook nog alle seizoenen van The X-Files liggen.
wel lachen.. ik zat echt naar dat roode stipje te kijken ...dacht eerst dat het een foutje was ofzo...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:29 schreef Bijsmaak het volgende:
Gisteren ook drie afleveringen gekeken. Ik heb helaas die aflevering(en) gemist waar Mister Garrison een sex-change heeft ondergaan. Ik zat gisteren naar die eieren aflevering te kijken.
"Instead of marriage, we call it butt-buddies."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
Hoe kan die nou missen, dat is uit seizoen 9...dat is hier niet uitgezonden. Wat niet uitgezonden wordt kan je niet missen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:29 schreef Bijsmaak het volgende:
Gisteren ook drie afleveringen gekeken. Ik heb helaas die aflevering(en) gemist waar Mister Garrison een sex-change heeft ondergaan. Ik zat gisteren naar die eieren aflevering te kijken.
"Instead of marriage, we call it butt-buddies."
die is juist gewéééldigquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:23 schreef Bijsmaak het volgende:
Die aflevering waarin butters zich als een meisje verkleed is wat minder. Alleen het einde is leuk.
hoeveel schijfruimte neemt dat wel in beslagquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb eindelijk alle seizoenen compleet.
Ik had zo'n torrent met gewoon alles...quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
hoeveel schijfruimte neemt dat wel in beslag![]()
hieruit kan ik wel concluderen dat ik meer dan 15 GIG south park heb gedownload in mijn leventjequote:Op woensdag 8 februari 2006 22:27 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ik had zo'n torrent met gewoon alles...
Ik kijk wel ff voor je...
8,97 Gig, alleen seizoen negen heb ik nog niet helemaal compleet...dus ik schat iets van 9,5 GIG
South Park afleveringen zijn niet zo groot.quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:31 schreef sinterklaaskapoentj... het volgende:
[..]
hieruit kan ik wel concluderen dat ik meer dan 15 GIG south park heb gedownload in mijn leventje![]()
M'n Video map is al 66 Gigquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
hieruit kan ik wel concluderen dat ik meer dan 15 GIG south park heb gedownload in mijn leventje![]()
nog anderhalve maand geduldquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:46 schreef pfaf het volgende:
Beginnen we al een keer weer eigenlijk?
Dat valt best mee hoor. Maar Ik ga binnenkort eens een brander aanschaffen om mijnquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
hoeveel schijfruimte neemt dat wel in beslag![]()
Oh, ik heb ze al bijna allemaal...zit pas op 5 gieg volgens mijquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:34 schreef Quarks het volgende:
[..]
South Park afleveringen zijn niet zo groot.
Ik heb ze allemaal, dat is zo'n 21,3 GB
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |