Ligt eraan wat er met stemgelul bedoelt wordtquote:Op zaterdag 3 december 2005 00:55 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dus eigenlijk wil je dat het hele stem gelul lekker een eigen plekje moet hebben waar de andere hier er geen last van hebben![]()
ow wat een allerschattigste webicon heb jequote:Op zaterdag 3 december 2005 00:59 schreef it_was_me het volgende:
Ze knuffelen!!!!!!!!!! Weekopdracht mislukt
Vandaag weinig eigenlijkquote:Op zaterdag 3 december 2005 01:01 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Druk, drukWe hadden vanmiddag een begravenis van een oud tante (heeeeel oud, 98 jaar)
dus het was meer iets van: we zien de hele familie weer![]()
Ook moest ik vanmorgen nog naar Heliomare (revalidatie centrum) en het begin van de avond moesten we nog boodschappen doen![]()
En jij? Wat heb jij zoal gedaan??![]()
Dat durf ik niet te zeggen (heb ergens anders al teveel gezegd) maar Flugeltje wil ons clubhuis sluiten en ons allemaal hier naar toe hebbenquote:Op zaterdag 3 december 2005 00:59 schreef Wup het volgende:
[..]
ja graag.......kan ik ergens een mod omkopen hiervoor?
Krijgt 'ie geen aandacht meer?? agossie....quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:00 schreef kissa het volgende:
Ik gaat plat, ik heb ruzie met mijn man
Doeg!
Achtenveertig uur. Weet niet wat er tegenover staat.quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:01 schreef Wup het volgende:
[..]
wanneer is de opdracht eigenlijk ingegaan? [ is het een weekopdracht of een extraatje?]
Ja lief hequote:Op zaterdag 3 december 2005 01:03 schreef Minouishere het volgende:
[..]
ow wat een allerschattigste webicon heb je![]()
Geheime opdracht van 48uur. Is vanmiddag ingegaan ergens geloof ikquote:Op zaterdag 3 december 2005 01:01 schreef Wup het volgende:
[..]
wanneer is de opdracht eigenlijk ingegaan? [ is het een weekopdracht of een extraatje?]
Gezellig dat je er weer bentquote:Op zaterdag 3 december 2005 01:04 schreef Arliator het volgende:
Roel gaat met Joost het bubbelbad in.
Ik denk, zo, zonder bij te lezen jump ik er hier in![]()
Ga in de loop van de nacht wel bijlezen
[[url=http://img8.picsplace.to/img8/2/ScreenHunter_19.JPG]afbeelding][/url]
quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:01 schreef M-en-A het volgende:
Ook maar even hier stemmen, om te kijken waar de waardering voor stemming vandaan komt. In dit topic is het natuurlijk wel OFF-Topic, maar ja vanavond heb ik vernomen dat dit topic gelijk is aan de topic van de (ex) User Servival Game aanhangers. Dus deze keer dan maar eens hier posten.
Geef hier aan of je graag véél of weinig caps tussen de streamverslagen wilt
Motivatie: In de SC hou je zo een beetje de mogelijkheid om snel doorheen te fietsen. In de dagelijkse streamverslagen soms een welkomen aanvulling waar woorden te kort schieten. Zoals iedereen ondertussen wel gemerkt heeft komen er regelmatig situaties voor waarvan je kunt zeggen "Daar zijn geen woorden voor", dus kunnen de beelden ondersteunend werken.
GEBRUIK VOOR HET STEMMEN DIT STEMBILJET
quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:04 schreef Arliator het volgende:
Roel gaat met Joost het bubbelbad in.
Ik denk, zo, zonder bij te lezen jump ik er hier in![]()
Ga in de loop van de nacht wel bijlezen
[[url=http://img8.picsplace.to/img8/2/ScreenHunter_19.JPG]afbeelding][/url]
ja die 48 uur wist ik, ik weet alleen niet wanneer dat is ingegaan [ dus hoelang moeten ze nog?]quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:04 schreef Wickedangel het volgende:
Achtenveertig uur. Weet niet wat er tegenover staat.
Het was vanavond in de reguliere dus het zou eigenlijk al afgelopen moeten zijnquote:Op zaterdag 3 december 2005 01:06 schreef Wup het volgende:
[..]
ja die 48 uur wist ik, ik weet alleen niet wanneer dat is ingegaan [ dus hoelang moeten ze nog?]
en het wordt tijd voor een zware 24/7 weekopdracht
En daar gaat het juist over! Dat topic willen ze gaan sluitenquote:Op zaterdag 3 december 2005 01:02 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ligt eraan wat er met stemgelul bedoelt wordtStemmen op de bewoners? Kunnen wij toch niet beinvloeden dus geen kans, stemmen op elkaar? Is een eigen topic voor dus hier ook geen plek voor nee...
SCquote:Op zaterdag 3 december 2005 01:09 schreef Arliator het volgende:
Ik lees dat er hier een discussie gaande is over caps plaatsen?
Is dat hier in de SC of in de streamverslagen?
HELP!!!!!quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:09 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En daar gaat het juist over! Dat topic willen ze gaan sluiten![]()
![]()
Niemand had er last van (behalve 1 zeikerd maar die lag uit het spel en kan niet tegen zijn verlies) maar ze willen dat we allemaal naar het SC komen![]()
Nuttigquote:Op zaterdag 3 december 2005 01:08 schreef Arliator het volgende:
[..]
Dank je, ouders weg, dus nu kan ik eindelijk mijn tijd weer nuttig besteden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |