quote:Op zaterdag 3 december 2005 02:11 schreef Lamon het volgende:
Kan iemand "Lieske, je hebt kanker!", "Nathalie, je moeder heeft een tumor!", en "Dido, je jongste zusje is verkracht!" roepen, want dat lijkt me ook heel erg grappig.
Haha, dat ze echt denken dat het zo is, en dat ze dan heel verdrietig worden. Haha!![]()
Dat is lachen, joh!
Dacht "kankerwijf" volgens mijquote:Op zaterdag 3 december 2005 02:19 schreef Day het volgende:
[..]
Wat werd er gezegd over Dido dan?
Kom net binnen, sorry
Danke dankequote:Op zaterdag 3 december 2005 02:20 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Heb net even gekeken, er zijn er heeeeeel veel (waar ik nooit naar luisterde)
Toets "politiescanner" in op Google en je kunt kiezen![]()
Er zijn er heel veel![]()
Is ze toch ook?quote:
Klopt! Hier kun je ook vragen naar een online scanner bij jou in de buurt.quote:Op zaterdag 3 december 2005 02:19 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Hier heb je alvast een link waar een hoop scanners geschreven wordt![]()
http://www.scannerforum.nl/
En dan ineens *paf* slaat de broer van Roel, en Roel kijkt op een veilige afstand toequote:Op zaterdag 3 december 2005 02:22 schreef BONG4002 het volgende:
Roel loopt liever rustig op die lui af en dan ineens *paf*
Hij maakt je koud zegt ie erachteraan
Tja, maar dat soort scheldpartijen gaan mij een stoeprand te ver zegmaarquote:Op zaterdag 3 december 2005 02:24 schreef Day het volgende:
[..]
Is ze toch ook?
Goh en daarvoor wil hij al moorden? 't Is wel dieptriest gesteld met die jongen, hoor.
Maar hij moet het vooral doen, zeker als het ADO-supporters zijn!
Of nee wacht! Hij kan altijd zijn broers nog inzetten!
Alles behalve grappig.quote:Op zaterdag 3 december 2005 02:11 schreef Lamon het volgende:
[..]
Het was heel erg grappig inderdaad.
Kan iemand "Lieske, je hebt kanker!", "Nathalie, je moeder heeft een tumor!", en "Dido, je jongste zusje is verkracht!" roepen, want dat lijkt me ook heel erg grappig.
Haha, dat ze echt denken dat het zo is, en dat ze dan heel verdrietig worden. Haha!![]()
Dat is lachen, joh!
Haha!
Zo, het is er weer uit..
Er weilanden genoeg daar in de buurt voor een partijtje rauzenquote:Op zaterdag 3 december 2005 02:24 schreef Day het volgende:
Of nee wacht! Hij kan altijd zijn broers nog inzetten!
Reken maar dat die "broer" hard kan meppen, wees maar bangquote:Op zaterdag 3 december 2005 02:25 schreef Arliator het volgende:
[..]
En dan ineens *paf* slaat de broer van Roel, en Roel kijkt op een veilige afstand toe![]()
Ja, maar de rest snapt het geloof ik niet.quote:
Ach, schei toch uit! Wat kent hij dat wijf nou?quote:Op zaterdag 3 december 2005 02:25 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tja, maar dat soort scheldpartijen gaan mij een stoeprand te ver zegmaarIk hou al helemaal niet van dat soort lui, opsluiten die sodelazers
Dus ik hoef je ook nooit te verdedigen?quote:Op zaterdag 3 december 2005 02:30 schreef Day het volgende:
[..]
Ach, schei toch uit! Wat kent hij dat wijf nou?
Het is trouwens lekker stoer lullen als je in dat huis opgesloten zit. Mijn neefje van 14 tremt Roel nog in elkaar, dus die ADO-ers helemaal. Ik hoef in ieder geval niet verdedigd te worden door een vent die zijn broers in zet. Watje!
Klopt. Om depressief van te worden..quote:Op zaterdag 3 december 2005 02:28 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, maar de rest snapt het geloof ik niet.
Whehehe, Day gaat los!quote:Op zaterdag 3 december 2005 02:30 schreef Day het volgende:
[..]
Het is trouwens lekker stoer lullen als je in dat huis opgesloten zit. Mijn neefje van 14 tremt Roel nog in elkaar, dus die ADO-ers helemaal. Ik hoef in ieder geval niet verdedigd te worden door een vent die zijn broers in zet. Watje!
Tot ziensquote:Op zaterdag 3 december 2005 02:30 schreef Day het volgende:
[..]
Laten we daar eens diep op in gaan in het volgende topic.quote:Op zaterdag 3 december 2005 02:31 schreef Lamon het volgende:
[..]
Klopt. Om depressief van te worden..
Daarom stel ik mijn mening meteen bij. Want dit is nog veel treuriger eigenlijk.
Brenda die dood was zeiden jullie he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |