Ah, 1999, toen ik dertien was. Ik denk dat ik tegenwoordig leukere feesten meemaakquote:Op maandag 6 maart 2006 22:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Like it's 1999. Toen ik nog geen 50+ was..
Ja, we worden overschaduwd door het briljante KLB mod duo wat hier nu rondspookt.quote:Op maandag 10 april 2006 21:21 schreef dwerg het volgende:
In diezelfde lijn van tradities zal ik nu posten dat het wel duidelijk is dat jullie passé zijn.
flugeltje en?quote:Op maandag 10 april 2006 21:24 schreef Anthraxx het volgende:
Ja, we worden overschaduwd door het briljante KLB mod duo wat hier nu rondspookt.
Trio hequote:Op maandag 10 april 2006 21:24 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, we worden overschaduwd door het briljante KLB mod duo wat hier nu rondspookt.
* dwerg luistert naar Soviet Sex - Maar niet met jou.quote:Op maandag 10 april 2006 21:33 schreef Litpho het volgende:
boswandeling?
Dat had ik ook. Tha_T en The_T kon ik nog wel onthouden, maar flugeltje? Ik zal wel weer wat gemist hebben toen KLB overgenomen werd door kikoooo en consorten.quote:
Er is weer behoorlijk wat uitgevlogen vandaag thoughquote:Op maandag 10 april 2006 22:02 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat had ik ook. Tha_T en The_T kon ik nog wel onthouden, maar flugeltje? Ik zal wel weer wat gemist hebben toen KLB overgenomen werd door kikoooo en consorten.
Scheeld weer een hoop bagger hoorquote:Op maandag 10 april 2006 22:05 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Er is weer behoorlijk wat uitgevlogen vandaag though
Als ik me er even in mag mengen
Okee, dus de baggerusers zijn weg. Mag ik nu een andere groep users nomineren?quote:Op maandag 10 april 2006 22:06 schreef The_Terminator het volgende:
Scheeld weer een hoop bagger hoor![]()
Was dat maar zo. Ze komen toch wel weer terug met hun zielige kloontjes. Maargoed, we ruimen de bagger wel opquote:Op maandag 10 april 2006 22:09 schreef dwerg het volgende:
[..]
Okee, dus de baggerusers zijn weg. Mag ik nu een andere groep users nomineren?
Dyslectische moderators/FA's?quote:Op maandag 10 april 2006 22:09 schreef dwerg het volgende:
Mag ik nu een andere groep users nomineren?
Dan is het maar goed dat ik niet dyslectisch ben, maak wel eens domme 'd' en 't' fouten, maar daar maak ik me verder niet zo druk omquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |