Psst, stiekem heeft KLB ook wel een SC topic nodigquote:Op vrijdag 2 december 2005 23:20 schreef Hi_flyer het volgende:
Waarom snap ik niks van deze ongelofelijke KUT-reeks?
Vrolijke bende wordt dat dan. Wanneer die reeks iets met de inhoud van het forum te maken heeft.quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:21 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Psst, stiekem heeft KLB ook wel een SC topic nodig![]()
[SC]Waarom is die er opeens? Daar is geen behoefte aan geloof ik:quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:21 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Psst, stiekem heeft KLB ook wel een SC topic nodig![]()
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:15 schreef tonks het volgende:
Omdat in KLB alleen kut users komen waar niemand mee wilt slowchatten
Nee.quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:20 schreef Intxaurraga het volgende:
Nu is het wel mooi geweest.
Nogal. Relatief.quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:27 schreef Dos37 het volgende:
ok QyRoZ is best tof
Nou en.quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:23 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Vrolijke bende wordt dat dan. Wanneer die reeks iets met de inhoud van het forum te maken heeft.
OMDAT JE EEN KUTNEWBIE BENT EN DOOD MOETquote:Op vrijdag 2 december 2005 23:20 schreef Hi_flyer het volgende:
Waarom snap ik niks van deze ongelofelijke KUT-reeks?
Nou moet je niet te moeilijk gaan pratenquote:
Tonks quoten is zo 2003quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:25 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
[SC]Waarom is die er opeens? Daar is geen behoefte aan geloof ik:
[..]
Okay. Bier! Grolsch!quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:32 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Nou moet je niet te moeilijk gaan praten
Het klinkt als de gemeente die hennepplantages op zolders van bewoners aanlegt, omdat iedere wijk dat heeft.quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:31 schreef Murray het volgende:
[..]
Nou en.
Een forum zonder slowchatreeks, dan kán toch gewoon niet meer anno 2005?!
De gedachte alleen al.
Op zich boeit het mij niet hoor, maar wat een enorme dooddoener.quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:33 schreef The_Terminator het volgende:
Wat maakt het uit, als het je niet bevalt dan post je toch niet...
Treffend.quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:35 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Het klinkt als de gemeente die hennepplantages op zolders van bewoners aanlegt, omdat iedere wijk dat heeft.
Quite.quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:40 schreef Anthraxx het volgende:
Zes adoratie topics. Wij zijn populair
quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:32 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
OMDAT JE EEN KUTNEWBIE BENT EN DOOD MOET![]()
![]()
![]()
![]()
:R:R:R:R:R
Als Tonks mijn mening mooi verwoordt, why not.quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:33 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Tonks quoten is zo 2003![]()
Wat maakt het uit, als het je niet bevalt dan post je toch niet...
Heb ik wel eens een topic van je op slot gegooid?quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:44 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
![]()
Loop hier echt al jaaaren rond. Weliswaar tot voor kort onder een andere naam, maargoe.
Ohja: -2 doodsverwensing![]()
quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:49 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Heb ik wel eens een topic van je op slot gegooid?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |