Mooie foto Muerte!!!!quote:
je mist Chantalquote:Op vrijdag 2 december 2005 23:26 schreef Minouishere het volgende:
Sjezus die lach van Dildo !!! het is net Eucalypta !!!
Daar is die lach van Chantal nog oorstrelend bij.quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:26 schreef Minouishere het volgende:
Sjezus die lach van Dildo !!! het is net Eucalypta !!!
quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:25 schreef MrObjective het volgende:
[..]
BEW?![]()
Moet dat dan geen BIW zijn?
Waar is Joost eigenlijk?
Tja, daar helpt zelfs een goede timing niet, maar het is inderdaad een heel andere cap dan ik gewoonlijk van haar plaats.quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:27 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Mooie foto Muerte!!!!
Jammer dat er zo'n kutstem en personality bij hoort (om in Lieske termen te spreken)
Ik heb zin in de vervolgfilm!quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:31 schreef Foreverblue het volgende:
"My name is captain Joost Sparrow"
[afbeelding]
Anders ik wel. VervolgfilmS trouwens... ze nemen deel 2 en 3 tegelijk opquote:
Ja en die van Roelieboelie ook, die kan de helft van het alfabet niet uitspreken. Oh nee dat heeft niet zoveel met de stembanden te maken he......nou ja, doe toch maar voor de zekerheid.quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:32 schreef yellowfirst het volgende:
Als er geopereerd wordt aan de stembanden van Nathalie, neem die van Dido dan gelijk mee, die rotte RRRRR.![]()
wat wil je de mannenavond egl invullen als je afhankelijk bent als roel zijnde van die jostiquote:Op vrijdag 2 december 2005 23:32 schreef Minouishere het volgende:
Roel laat weer 's de invulling van de mannenavond afhangen van hoe de vrouwenavond ingevuld gaat worden, stom joch !
Heee dat wist ik niet, leuk. Ik las laatst ergens dat er problemen waren tijdens de opnames, spullen steeds gejat of zo? Acteurs zouden al de benen willen nemen. Niet dat ik het geloofde.quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:33 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Anders ik wel. VervolgfilmS trouwens... ze nemen deel 2 en 3 tegelijk op![]()
Ja ik bedacht het me later ook, maar erg zeker komt het niet over.quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:34 schreef Bartoli het volgende:
[..]
wat wil je de mannenavond egl invullen als je afhankelijk bent als roel zijnde van die josti![]()
Vind je het gek dat Roel dan zegt dat die het wil laten afhangen van de meiden. Ik niet echt!!
Naja hij zou zich natuurlijk kunnen verkneukelen en zich helemaal lam zuipen natuurlijk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |