Ik vind het haar wel staanquote:Op vrijdag 2 december 2005 23:02 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Maar die oorbellen. vind d'r zo net een heel erg fout opgetuigde kerstboom![]()
Kejje nie lezuh?quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:08 schreef odie22 het volgende:
Is joost al naar bed ?
zit in de DBKquote:Op vrijdag 2 december 2005 23:08 schreef odie22 het volgende:
Is joost al naar bed ?
Ow sorry, ja tis al laat.quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:11 schreef odie22 het volgende:
[..]
Was een grapje , probeer er nog iets leuk van te maken![]()
Nooit meer alleenquote:Op vrijdag 2 december 2005 23:11 schreef odie22 het volgende:
[..]
Was een grapje , probeer er nog iets leuk van te maken![]()
voor jouw wel maar mijn wekker ging vanmorgen om 06:15.quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:11 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het is tien over elf... de avond begint pas![]()
Gaar?quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:13 schreef regenworm het volgende:
[..]
voor jouw wel maar mijn wekker ging vanmorgen om 06:15.
Dus ik ben nu al een beetje![]()
Roelenquote:Op vrijdag 2 december 2005 23:14 schreef Wickedangel het volgende:
Wat denk je dat ik heb gedaan vandaag? De hele dag in bed gelegen?![]()
Veel succes!quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:16 schreef BONG4002 het volgende:
Ik luister even met een half oor
omdat ik mezelf in de gedichten verloor
Straks ben ik hier zeker weer van de partij
En dan zijn jullie weer o o zo blij
M.a.w. ik ben aan het Sinterklazen
quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:14 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Gaar?![]()
Wat denk je dat ik heb gedaan vandaag? De hele dag in bed gelegen?![]()
Sorryquote:
ik ben een beetje gebrainwashedquote:Op vrijdag 2 december 2005 23:15 schreef Wup het volgende:
Roelen
quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:18 schreef yellowfirst het volgende:
Nathalie begint meestal de zin met: "Weet je wat het is?" en eindigt dezelfde zin met: "Begrijp je wat ik bedoel?" Een kleuter van 3 zal het ook nog begrijpen met wat zij zegt.![]()
Speciaal voor jou!quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:14 schreef odie22 het volgende:
Ik vind nathalie toch echt niet lelijk om te zien hoor
quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:20 schreef SuperMOM het volgende:
BEW (ja ja gejat en betekend Ben Ik Weer
)
Gebeurt niet zo veel he?? Over klaarkomen en dat je ouders je gezicht dan zien? Beloofd hebben aan je Ma dat je geen sex zou hebben en zo![]()
Jammer dat er zo verdomde weinig in dat mooie bolle hoofdje omgaat.quote:
Maakt niet uit ik ken je al een beetje.quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:19 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
SorryIk bedoelde dat ik hard heb gewerkt en ook nogal gaar ben.
Zou je denken?quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:22 schreef regenworm het volgende:
[..]
Maakt niet uit ik ken je al een beetje.
En Nathalie naar dbk nu.quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:22 schreef odie22 het volgende:
Joost is terug
Ik quote mezelf ook een keer : en het is ook gelijk weer zo oninteressant wat ie zegt, ze waren hem in de dagboekkamer ook al zat natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:22 schreef odie22 het volgende:
Joost is terug
En denkt.... GVD waar ging het toch mis??? Had gewoon met 4 meiden sex kunnen hebben als die Ice Queen er niet wasquote:Op vrijdag 2 december 2005 23:20 schreef Foreverblue het volgende:
Roel verbijt zich met die 4 meiden die over sex praten
[afbeelding]
hahaquote:Op vrijdag 2 december 2005 23:24 schreef odie22 het volgende:
Ik quote mezelf ook een keer : en het is ook gelijk weer zo oninteressant wat ie zegt, ze waren hem in de dagboekkamer ook al zat natuurlijk.
BEW?quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:20 schreef SuperMOM het volgende:
BEW (ja ja gejat en betekend Ben Ik Weer
)
Gebeurt niet zo veel he?? Over klaarkomen en dat je ouders je gezicht dan zien? Beloofd hebben aan je Ma dat je geen sex zou hebben en zo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |