Nee dat is het niet, gewoon de gedichten en KLAARquote:Op vrijdag 2 december 2005 22:47 schreef melke het volgende:
[..]
Ja, ze hadden het eerder er al over dat ze vandaag per persoon 'n half uur naar de DBK moeten gaan. Hoor Nathalie ook net zeggen 'nu pas, dan zijn we pas om half 2 klaar'
Misschien krijgen ze toch nog wel de antwoorden op hun vragen!?
Als iedereen een sinterklaas gedicht moet maken dan is het wel een steuntje in de rug van BB.quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:47 schreef melke het volgende:
[..]
Ja, ze hadden het eerder er al over dat ze vandaag per persoon 'n half uur naar de DBK moeten gaan. Hoor Nathalie ook net zeggen 'nu pas, dan zijn we pas om half 2 klaar'
Misschien krijgen ze toch nog wel de antwoorden op hun vragen!?
Jij wilt ook mensen gaan irriteren met je oorbellen. Of wil je het een ander aandoen om er als kerstboom bij te lopenquote:Op vrijdag 2 december 2005 22:55 schreef Wickedangel het volgende:
Waar kan ik die oorbellen van Dido kopen?![]()
Dido heeft qua kleding wel stijl vind ik.quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:58 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Jij wilt ook mensen gaan irriteren met je oorbellen. Of wil je het een ander aandoen om er als kerstboom bij te lopen
Maar die oorbellen. vind d'r zo net een heel erg fout opgetuigde kerstboomquote:Op vrijdag 2 december 2005 23:00 schreef melke het volgende:
[..]
Dido heeft qua kleding wel stijl vind ik.
Hulpsinterklaas in de DBKquote:Op vrijdag 2 december 2005 23:06 schreef Falco het volgende:
Waar is JoostIs ie aan het schijten nu ofzo?
Dat is maar 4x genoemd net geloof ikquote:Op vrijdag 2 december 2005 23:06 schreef Falco het volgende:
Waar is JoostIs ie aan het schijten nu ofzo?
Ik vind het haar wel staanquote:Op vrijdag 2 december 2005 23:02 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Maar die oorbellen. vind d'r zo net een heel erg fout opgetuigde kerstboom![]()
Kejje nie lezuh?quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:08 schreef odie22 het volgende:
Is joost al naar bed ?
zit in de DBKquote:Op vrijdag 2 december 2005 23:08 schreef odie22 het volgende:
Is joost al naar bed ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |