Nogmaals, stel je niet aan, niemand heeft last van deze reeks. En dat toontje is nergens voor nodig, dat siert je niet. Kijk eens hoe CartWOman het doet.quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:47 schreef flugeltje het volgende:
Zoals ik al aangaf, als Bommie een nieuw spel heeft en dat snijdt hout mag er een nieuwe reeks geopend worden... Voor nu is het even voldoende.
Lieve schat, voor jouw info....quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:51 schreef APK het volgende:
[..]
Nogmaals, stel je niet aan, niemand heeft last van deze reeks. En dat toontje is nergens voor nodig, dat siert je niet. Kijk een hoe CartWOman het doet.
Ga belangrijke dingen doen ofzo.![]()
Waar danquote:Op vrijdag 2 december 2005 21:52 schreef flugeltje het volgende:
Lieve schat, voor jouw info....
Ripley, CW en ik hebben dit met z'n drietjes besloten....
Dit is gewoon een tweede SC. We hebben het daarover gehad en één SC is voldoende....quote:
Jammer dat er niet met de users overleg mogelijk is. Het blijkt toch wel in een behoefte te voorzien. Als ik voor mezelf mag spreken, dan is dit voor M-en-A DE WELKOME AFWISSELING bij het schrijven van streamverslagen.quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:52 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Lieve schat, voor jouw info....
Ripley, CW en ik zijn het hierover eens
Zie jij hier posts over BB5quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:54 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dit is gewoon een tweede SC. We hebben het daarover gehad en één SC is voldoende....
Zolang het spel liep wel ja... Maar nu dat afgelopen is wordt het een tweede SC en dat is teveel van het goede.quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:54 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Jammer dat er niet met de users overleg mogelijk is. Het blijkt toch wel in een behoefte te voorzien. Als ik voor mezelf mag spreken, dan is dit voor M-en-A DE WELKOME AFWISSELING bij het schrijven van streamverslagen.
Ja, daar lig je echt wakker van.quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:56 schreef flugeltje het volgende:
Zolang het spel liep wel ja... Maar nu dat afgelopen is wordt het een tweede SC en dat is teveel van het goede.
Mijn idee van de SC is dat daar toch veel info wordt gegeven over wat er op de streams gebeurd, terwijl de mensen hier juist hoofdzakelijk met dingen bezig zijn die minder met de streams te maken hebben, maar meer om te gebruiken om zich tegenover elkaar wat te ontspannen.quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:54 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dit is gewoon een tweede SC. We hebben het daarover gehad en één SC is voldoende....
quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:54 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Jammer dat er niet met de users overleg mogelijk is. Het blijkt toch wel in een behoefte te voorzien. Als ik voor mezelf mag spreken, dan is dit voor M-en-A DE WELKOME AFWISSELING bij het schrijven van streamverslagen.
Nee, in het SC reageer je en discusieer je over de streams. Hier hebben we het over heel wat andersquote:Op vrijdag 2 december 2005 21:57 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Mijn idee van de SC is dat daar toch veel info wordt gegeven over wat er op de streams gebeurd, terwijl de mensen hier juist hoofdzakelijk met dingen bezig zijn die minder met de streams te maken hebben, maar meer om te gebruiken om zich tegenover elkaar wat te ontspannen.
Of is dit alleen bij mijn belevingswereld?![]()
Nogmaals, het is niet alleen mijn beslissing....quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:58 schreef demins het volgende:
Flugel, heb je gvd weer een paar pakken overjarige liebfraumilch achter de kiezen, of is iets anders je naar het hoofd gestegen. De geur van macht! Hou op met zo idioot te doen, zo heb ik je niet leren kennen een paar maanden geleden...![]()
We sturen je terug naar de commissiequote:Op vrijdag 2 december 2005 22:00 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nogmaals, het is niet alleen mijn beslissing....
En het heeft al helemaal niets met 'macht' te maken.
Ripley moet zich sowieso nergens mee bemoeien, die is één keer per maand in dit subforum.quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:00 schreef flugeltje het volgende:
Nogmaals, het is niet alleen mijn beslissing....
Alleen als die ongesteld is dusquote:Op vrijdag 2 december 2005 22:02 schreef APK het volgende:
[..]
Ripley moet zich sowieso nergens mee bemoeien, die is één keer per maand in dit subforum.
Leg mij dan eens uit waarom het niets met 'macht' te maken heeft.quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:00 schreef flugeltje het volgende:
Ja vind ik ookquote:Op vrijdag 2 december 2005 22:04 schreef APK het volgende:
[..]
Leg mij dan eens uit waarom het niets met 'macht' te maken heeft.
Niemand heeft last van dit topic en -nogmaals- al dit geleuter valt buiten het reguliere SC topic.
Goeie deal toch?![]()
Hou die flexibiliteit vast!quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:02 schreef flugeltje het volgende:
En we vonden het nog zo lief van onszelf dat we jullie het eerste topic toch maar vol lieten posten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |