Suf?? ik ben het al een beetje aan het opleukenquote:Op zaterdag 3 december 2005 00:59 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Goed zo. En dan ga ik weer terug naar de suffe slaapverwekkende SC![]()
quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:59 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Bijlezen doe ik altijd gewoon hier op 't forum (met grote dank aan het geweldige werk van M-en-A).
Waarom dan nog naar de blog gaan als alle informatie ook hier staat?
Dus hier is het ook nog gezellie.quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:34 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Maar nu pakken ze dus datgene af wat zo ongeveer het leukste is, hier kan je tenminste OFF topic een beetje met elkaar kletsen maar die lul van een luciano kan niet tegen zijn verlies en gaat naar de juf en de meester om te klikken![]()
![]()
![]()
(krijg ik nu een ban?)![]()
quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:02 schreef M-en-A het volgende:
Heb ook maar ff in de SC onze stem uitgebracht.![]()
Ik ga stemmenquote:
quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:09 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Goeie zet cuall, begin al van m'n afkickverschijnselen af te komen, met die stemlijstjes die voorbij komen
Die blog is inderdaad niet nodig. En ik kwam er uit principe sowieso al niet meer, sinds die achterlijke banner ons door de strot geduwd werd. Maar tegenwoordig vind ik het toch wel weer leuk, want Scanman post daar nu. Helemaal te gek, hoe hij probeert zijn Lieske-propaganda te verpakken in "objectieve" streamverslagen.quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:59 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Bijlezen doe ik altijd gewoon hier op 't forum (met grote dank aan het geweldige werk van M-en-A).
quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Die blog is inderdaad niet nodig. En ik kwam er uit principe sowieso al niet meer, sinds die achterlijke banner ons door de strot geduwd werd. Maar tegenwoordig vind ik het toch wel weer leuk, want Scanman post daar nu. Helemaal te gek, hoe hij probeert zijn Lieske-propaganda te verpakken in "objectieve" streamverslagen.![]()
Omdat het daar net ff leuk wordt geplaatst in soap style? Je weet wel makkelijk te lezen en lekker kort en tot the point zodat je meteen op de hoogte bent zonder allerlei topics door te worstelen???? (met uitzondering tot de streamverslagen die zijn altijd to the point en zonder voor/oordelen en eigen inbreng (alhoewelllllllll er sommige er wel wat van kunnenquote:Op zaterdag 3 december 2005 00:59 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Die blog is inderdaad niet nodig. En ik kwam er uit principe sowieso al niet meer, sinds die achterlijke banner ons door de strot geduwd werd. Maar tegenwoordig vind ik het toch wel weer leuk, want Scanman post daar nu. Helemaal te gek, hoe hij probeert zijn Lieske-propaganda te verpakken in "objectieve" streamverslagen.![]()
Ik vind de verslagen van scan wel goed hoor.quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:11 schreef Gert het volgende:
Nog welquote:
Nou dan ga ik wel een keertje stiekum kijkenquote:Op zaterdag 3 december 2005 01:15 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vind de verslagen van scan wel goed hoor.
Helaas is het vaak niet helemaal compleet omdat hij niet altijd online kan zijn.
Nou zeg, de eerste??? Meen je dat nou? Echt waar?? Sjee zeg ik voel me gevleidquote:Op zaterdag 3 december 2005 00:56 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou je bent de 1e, jij krijgt ook een medaille
[afbeelding]
Jij was de 1e die zei dat je hem las, dus de erepenning verdien jequote:Op zaterdag 3 december 2005 01:18 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Nou zeg, de eerste??? Meen je dat nou? Echt waar?? Sjee zeg ik voel me gevleidEn kan me niet voorstellen dat ik de eerste ben die de BB Blog leest want er zijn vele met mij die het dagelijks lezen maar bedankt voor de medaille, ik hang het boven mijn bed!!!
Thanks thanks you love me, you really love me!!!!
![]()
Ik ook hoor.quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:15 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vind de verslagen van scan wel goed hoor.
Geef eens een voorbeeld?quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:32 schreef Gert het volgende:
Maar ik vind het wel grappig hoe konsekwent elk klein "leuk" dingetje van Lieske in zijn verslag verschijnt.
quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:32 schreef SuperMOM het volgende:
Maarre... begrijp ik dat de kliniek moet sluiten hier?? Waar moeten al de addicts heen dan die hun ziel en zaligheid hebben gelegd in het SERvival game? Die kunnen hun frustaties niet kwijt in de SC, das totaal wat anders, daar zijn mensen die bla bla die bla-den, maar de mensen die over lijken zijn gegaan in de game is wat anders als de slowchatters....dus pleaaaaseeeeeeeee laat de kliniek open blijven anders krijgen wij die retarded in de SC![]()
MEER MEER MEER........quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:32 schreef SuperMOM het volgende:
Maarre... begrijp ik dat de kliniek moet sluiten hier?? Waar moeten al de addicts heen dan die hun ziel en zaligheid hebben gelegd in het SERvival game? Die kunnen hun frustaties niet kwijt in de SC, das totaal wat anders, daar zijn mensen die bla bla die bla-den, maar de mensen die over lijken zijn gegaan in de game is wat anders als de slowchatters....dus pleaaaaseeeeeeeee laat de kliniek open blijven anders krijgen wij die retarded in de SC![]()
Misschien kunnen jullie gewoon naar ONZ, waar dit ondertussen hoort?quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:32 schreef SuperMOM het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |