abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32771441
Heb ook maar ff in de SC onze stem uitgebracht.
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
  zaterdag 3 december 2005 @ 01:02:57 #277
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_32771455
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 00:59 schreef Wickedangel het volgende:

[..]

Goed zo. En dan ga ik weer terug naar de suffe slaapverwekkende SC
Suf?? ik ben het al een beetje aan het opleuken (uiteraard OFFtopic maar ja, moet het toch ergens plaatsen)
Zolang je nog kan lachen kan je nog leven...als het niet meer om te lachen is moet je gaan.
Het leven heeft meestal meer moois dan dat de meeste mensen kunnnen of willen zien.
Met dank aan Laysa.
pi_32771475
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 00:59 schreef Snaptnix het volgende:

[..]

Bijlezen doe ik altijd gewoon hier op 't forum (met grote dank aan het geweldige werk van M-en-A ).
Waarom dan nog naar de blog gaan als alle informatie ook hier staat?
Ja ik snap daar ook echt helemaal niks van.

Streamverslagen zijn voldoende hoor.
pi_32771492
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 00:34 schreef KRIBBET het volgende:

[..]

Maar nu pakken ze dus datgene af wat zo ongeveer het leukste is, hier kan je tenminste OFF topic een beetje met elkaar kletsen maar die lul van een luciano kan niet tegen zijn verlies en gaat naar de juf en de meester om te klikken
(krijg ik nu een ban?)
Dus hier is het ook nog gezellie.
pi_32771496
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 01:02 schreef M-en-A het volgende:
Heb ook maar ff in de SC onze stem uitgebracht.

Vinden ze vast fijn
pi_32771600
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 01:04 schreef cuall het volgende:

[..]

Vinden ze vast fijn
Ik ga stemmen

Goeie zet cuall, begin al van m'n afkickverschijnselen af te komen, met die stemlijstjes die voorbij komen
Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
pi_32771617
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 01:09 schreef Snaptnix het volgende:

[..]

Goeie zet cuall, begin al van m'n afkickverschijnselen af te komen, met die stemlijstjes die voorbij komen
ja want afkickverschijnselen moeten we niet hebben
  Moderator zaterdag 3 december 2005 @ 01:11:03 #283
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_32771639
quote:

[..]

Bijlezen doe ik altijd gewoon hier op 't forum (met grote dank aan het geweldige werk van M-en-A ).
Die blog is inderdaad niet nodig. En ik kwam er uit principe sowieso al niet meer, sinds die achterlijke banner ons door de strot geduwd werd. Maar tegenwoordig vind ik het toch wel weer leuk, want Scanman post daar nu. Helemaal te gek, hoe hij probeert zijn Lieske-propaganda te verpakken in "objectieve" streamverslagen.
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
  Moderator zaterdag 3 december 2005 @ 01:12:48 #284
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_32771673
En Flugeltje doe alsjeblieft een beetje normaal zeg.
Dat toontje van je is echt niet OK.
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
pi_32771705
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 01:11 schreef Gert het volgende:

[..]

Die blog is inderdaad niet nodig. En ik kwam er uit principe sowieso al niet meer, sinds die achterlijke banner ons door de strot geduwd werd. Maar tegenwoordig vind ik het toch wel weer leuk, want Scanman post daar nu. Helemaal te gek, hoe hij probeert zijn Lieske-propaganda te verpakken in "objectieve" streamverslagen.

Zal ik toch maar eens even gaan lezen dan.
Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
pi_32771718
quote:

[..]

Omdat het daar net ff leuk wordt geplaatst in soap style? Je weet wel makkelijk te lezen en lekker kort en tot the point zodat je meteen op de hoogte bent zonder allerlei topics door te worstelen???? (met uitzondering tot de streamverslagen die zijn altijd to the point en zonder voor/oordelen en eigen inbreng (alhoewelllllllll er sommige er wel wat van kunnen )
pi_32771728
quote:

[..]

moet ik dat nou toch gaan lezen

Ik hou vast aan mijn principes
  zaterdag 3 december 2005 @ 01:15:13 #288
6941 APK
Factual, I think.
pi_32771732
quote:

Ik vind de verslagen van scan wel goed hoor.

Helaas is het vaak niet helemaal compleet omdat hij niet altijd online kan zijn.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  zaterdag 3 december 2005 @ 01:18:11 #289
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_32771786
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 01:04 schreef Coos het volgende:

[..]

Dus hier is het ook nog gezellie.
Nog wel
Zolang je nog kan lachen kan je nog leven...als het niet meer om te lachen is moet je gaan.
Het leven heeft meestal meer moois dan dat de meeste mensen kunnnen of willen zien.
Met dank aan Laysa.
pi_32771788
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 01:15 schreef APK het volgende:

[..]

Helaas is het vaak niet helemaal compleet omdat hij niet altijd online kan zijn.
Nou dan ga ik wel een keertje stiekum kijken
pi_32771789
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 00:56 schreef cuall het volgende:

[..]

Nou je bent de 1e, jij krijgt ook een medaille

[afbeelding]
Nou zeg, de eerste??? Meen je dat nou? Echt waar?? Sjee zeg ik voel me gevleid En kan me niet voorstellen dat ik de eerste ben die de BB Blog leest want er zijn vele met mij die het dagelijks lezen maar bedankt voor de medaille, ik hang het boven mijn bed!!! Thanks thanks you love me, you really love me!!!!
pi_32771809
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 01:18 schreef SuperMOM het volgende:

[..]

Nou zeg, de eerste??? Meen je dat nou? Echt waar?? Sjee zeg ik voel me gevleid En kan me niet voorstellen dat ik de eerste ben die de BB Blog leest want er zijn vele met mij die het dagelijks lezen maar bedankt voor de medaille, ik hang het boven mijn bed!!! Thanks thanks you love me, you really love me!!!!
Jij was de 1e die zei dat je hem las, dus de erepenning verdien je

......en natuurlijk hou ik van je
pi_32772027
Maarre... begrijp ik dat de kliniek moet sluiten hier?? Waar moeten al de addicts heen dan die hun ziel en zaligheid hebben gelegd in het SERvival game? Die kunnen hun frustaties niet kwijt in de SC, das totaal wat anders, daar zijn mensen die bla bla die bla-den, maar de mensen die over lijken zijn gegaan in de game is wat anders als de slowchatters....dus pleaaaaseeeeeeeee laat de kliniek open blijven anders krijgen wij die retarded in de SC
  Moderator zaterdag 3 december 2005 @ 01:32:35 #294
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_32772029
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 01:15 schreef APK het volgende:

[..]

Ik ook hoor.
Hij schrijft ze vloeiend, in perfect Nederlands, ze lezen heel prettig weg.
Daarom lees ik ze ook.
Maar ik vind het wel grappig hoe konsekwent elk klein "leuk" dingetje van Lieske in zijn verslag verschijnt.
  zaterdag 3 december 2005 @ 01:34:29 #295
6941 APK
Factual, I think.
pi_32772069
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 01:32 schreef Gert het volgende:

Maar ik vind het wel grappig hoe konsekwent elk klein "leuk" dingetje van Lieske in zijn verslag verschijnt.
Geef eens een voorbeeld?
Het was mij nog niet opgevallen.
  zaterdag 3 december 2005 @ 01:35:29 #296
6941 APK
Factual, I think.
pi_32772090
Heb je scan's tagje trouwens al gezien?

Told you so!
  zaterdag 3 december 2005 @ 01:40:54 #297
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_32772183
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 01:32 schreef SuperMOM het volgende:
Maarre... begrijp ik dat de kliniek moet sluiten hier?? Waar moeten al de addicts heen dan die hun ziel en zaligheid hebben gelegd in het SERvival game? Die kunnen hun frustaties niet kwijt in de SC, das totaal wat anders, daar zijn mensen die bla bla die bla-den, maar de mensen die over lijken zijn gegaan in de game is wat anders als de slowchatters....dus pleaaaaseeeeeeeee laat de kliniek open blijven anders krijgen wij die retarded in de SC
Met dank aan Laysa.
pi_32772216
quote:
MEER MEER MEER........
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_32772218
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 01:40 schreef KRIBBET het volgende:

[..]

zaterdag 3 december 2005 @ 01:44:26 #300
242 Pinball
Electric Monk
pi_32772240
quote:
Misschien kunnen jullie gewoon naar ONZ, waar dit ondertussen hoort?
En misschien eerst even de kwijl van je kin vegen voor je commentaar hebt op de 'retarded' SC. Ja, het niveau daar is om te huilen, maar doe even niet net alsof het hier zoveel beter is.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')