Fijn dat jij nou ook weer terug kan zwaaien!quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:29 schreef cuall het volgende:
[..]
Pffff,ik was al bang dat er strakt een betonschaar aan te pas moest komen.
Beter die sleutel![]()
Ik begrijp niet waar die nsb'er zo druk over maaktquote:Op zaterdag 3 december 2005 00:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
misschien een jihad van die ranzige luciano?
Een ban moet je verdienen KRIBBET, dat is geen kattepies!quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:34 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik begrijp niet waar die nsb'er zo druk over maakt![]()
Heeft eerst meegedaan met het spel, komt er achter dat de meeste hem uitkotsen en gaat iets anders verzinnen(zo zie ik het, dat is een mening en iedereen mag zijn mening geven)
Begrijp niet waar die kneus zich mee bemoeidhij kan dat ene regeltje gerust overslaan als hij er niet tegen kan, flikker toch op zeg. Hij weet dat een boel mensen er een hoop plezier aan beleven en zal het even vergallen, echt een #%$^&
^
Daarna komt een modje nog met:
En die servival-topics blijven open. Er wordt af en toe scherp gediscussieerd, maar ze lossen het zelf ook weer op. Prima toch? Als het nodig is grijpen we in, zoals in het verleden al meer dan eens gebeurd is.
Maar nu pakken ze dus datgene af wat zo ongeveer het leukste is, hier kan je tenminste OFF topic een beetje met elkaar kletsen maar die lul van een luciano kan niet tegen zijn verlies en gaat naar de juf en de meester om te klikken![]()
![]()
![]()
(krijg ik nu een ban?)![]()
Oehhh... feestquote:Op zaterdag 3 december 2005 00:32 schreef versabommie het volgende:
snaptnix, ik ben moe, wil naar me nest. doe ff je kleren uit dan hebben we het maar gehad .....
te laat ik ga pitten !quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:36 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Oehhh... feest![]()
ga je nu bewijzen dat je likt als lassie![]()
quote:
OOHH dus ik heb me op tijd ingehoudenquote:Op zaterdag 3 december 2005 00:36 schreef demins het volgende:
[..]
Een ban moet je verdienen KRIBBET, dat is geen kattepies!![]()
quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:39 schreef cuall het volgende:
Ik heb ff zitten stangen in het SC-topic![]()
quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:39 schreef cuall het volgende:
Dank je welquote:Op zaterdag 3 december 2005 00:42 schreef cuall het volgende:
[..]
NEE je krijgt een medaille
[afbeelding]
![]()
quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:45 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Blijf lekker in je eigen gedoogzone![]()
Dat wil ik ookquote:Op zaterdag 3 december 2005 00:45 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Blijf lekker in je eigen gedoogzone![]()
Ik zag hetquote:Op zaterdag 3 december 2005 00:39 schreef cuall het volgende:
quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:49 schreef Maurisico het volgende:
Wat betreft dat Bulgaars toepen... daarover bestaat inmiddels een site......
www.bulgaarstoepen.nl.....
quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:36 schreef demins het volgende:
Een ban moet je verdienen KRIBBET, dat is geen kattepies!![]()
tja, site is Bulgaars hè...quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:51 schreef cuall het volgende:
[..]
is wel heel traag hoor, duurt me té lang voor dat die is geladen
Als ze niet naar jou luisteren, luisteren ze zeker niet naar mij.quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:50 schreef cuall het volgende:
[..]
Dat wil ik ook![]()
Doe jij ff een goed woordje bij de modjes![]()
Ja hoor , ikke elke dag, ff bijlezen en zo.quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:16 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, ik vind die hele blog echt 3x niks![]()
Ik heb het al eerder aangegeven, ik kijk er echt helemaal nooit en ik baal ook van dat overzicht hier op het forum.
ik vraag me echt af óf er wel mensen regelmatig kijken
Ik ben mijn charme offensief net gestartquote:Op zaterdag 3 december 2005 00:53 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Als ze niet naar jou luisteren, luisteren ze zeker niet naar mij.
quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:54 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ja hoor , ikke elke dag, ff bijlezen en zo.
Goed zo. En dan ga ik weer terug naar de suffe slaapverwekkende SCquote:Op zaterdag 3 december 2005 00:54 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik ben mijn charme offensief net gestart![]()
quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:54 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ja hoor , ikke elke dag, ff bijlezen en zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |