Hij had de loting natuurlijk wel tegen met Cinema Paradiso (ook een prachtige film).quote:
Prima, dan gooi ik 'em dinsdagavond dicht.quote:Op zaterdag 24 december 2005 14:27 schreef Sokolsky het volgende:
Ik ga Novecento nog wel kijken (en daarmee duel 2 beslissen?), maar ik denk dat dat pas dinsdag wordt.
Misschien is het dat wel, ik ben persoonlijk wel fan van het neorealisme (geen toeval dat de enige Fellini die ik wel goed vind, La Strada is) en die zijn allemaal weg, met uitzondering van Sciuscia.quote:Op zondag 25 december 2005 12:19 schreef Kolkus het volgende:
Het grootste deel van de Italiaanse klassiekers zit in het neo-realisme genre en daarvan zijn er niet veel/genoeg liefhebbers, blijkt uit het feit dat er geen enkele titel uit het genre is overgebleven.
Heb nu 1900 opstaan, over een uurtje of vijf zal ik stemmen.quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:30 schreef Kolkus het volgende:
[..]
Prima, dan gooi ik 'em dinsdagavond dicht.
Zonder jouw stem gaat West ook door (scoort hoger op Imdb), dus ik gooi 'em vanavond dicht.quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:31 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Heb nu 1900 opstaan, over een uurtje of vijf zal ik stemmen.
Ik zie dat Kaos - C'era una volta il West inmiddels ook gelijk staat; die kan ik ook beslissen (heb Kaos hier liggen), maar dan kun je 'm pas morgenochtend dichtgooien. Hoewel ik eigenlijk wel zeker weet dat ik op West zal stemmen, da's mijn persoonlijke nr. 3.
Het is toch gebaseerd op verhalen van Pirandello?quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:55 schreef Kolkus het volgende:
[..]
Zonder jouw stem gaat West ook door (scoort hoger op Imdb), dus ik gooi 'em vanavond dicht.
Maar ga Kaos zeker kijken!
Hij komt wat traag op gang, maar er eenmaal ingekomen is het genieten van de prettige (ietwat lome) sfeer, de schitterende landschappen van Sicilië en de vermakelijke locale mythen, die de basis van het verhaal vormen.
Kaos tegen West kun je dan meteen "regulier" beslissen, toch wel zo leuk....................morgenavond gaat deze ronde dichtquote:Op dinsdag 27 december 2005 21:30 schreef Sokolsky het volgende:
Ben nu net begonnen aan Kaos en best enthousiast.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |