yeah still losing it!quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:02 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
De GayPride is in mijn optiek een soort uitbarsting van wat ik het Out and Proud fenomeen noem: Wij zijn homo en we zijn daar trots op en dat laten we zien. Ikzelf onderschrijf dat niet zo: ik ben homo, maar trots? Neuh, niet specifiek. Ik hou van metal, ben ik daar trots op? Neuh, waarom zou ik.
I am still losing it, right?
Ik doel op waar de GP in eerste instantie voor is... Over dat het uitgegroeid is tot het feest wat het nu is hoor je mij niet klagen.quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:04 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je kijkt naar het stereotype.. die fout die ik ook jaren gemaakt heb..
De Gaypride is veel meer dan die domme bootjes.. het is sfeer, tolerantie en vooral heel erg veel feest
Goths worden aan de ritalin en weet ik wat gegooid omdat ze zwarte oogschaduw gebruiken, bij wijze van spreken. Alleen omdat seks zo'n grote rol speelt in de maatschappij is de significatie van een "afwijking" als homoseksualiteit zoveel groter.quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:06 schreef error het volgende:
[..]
yeah still losing it!
Het verschil zit erin dat je metal niet met zoiets kan vergelijken. Zijn er in NL wel eens mensen jarenlang opgesloten, chemisch gecastreerd, helemaal kapotgemaakt omdat ze van metal hielden?
Dat lijkt er meer op.quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Omdat ik niet vind dat omdat ik een andere beleving van sexualiteit heb dan de grote massa, ik daar voor zou moeten vechten en constant moet laten zien dat ik "zo" ben.
Tuurlijk wil ik heus wel af en toe een steentje bijdragen, maar het moet niet zo zijn dat ik "sociaal verplicht" word om te strijden voor homo-acceptatie!
Het gaat om het idee...quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:06 schreef error het volgende:
[..]
yeah still losing it!
Het verschil zit erin dat je metal niet met zoiets kan vergelijken. Zijn er in NL wel eens mensen jarenlang opgesloten, chemisch gecastreerd, helemaal kapotgemaakt omdat ze van metal hielden?
Jammer, ik wou het er net bij gaan betrekken :pquote:Op vrijdag 2 december 2005 21:08 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik ben in mijn privé-leven helemaal out (vrienden & familie), alleen op mijn werk niet. Maar misschien komt dat nog wel, geen idee..
Maar dat staat los van deze discussie..
Ik weet niet of je het desinteresse moet noemen. Ik deel z'n mening wel eigenlijk.quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:08 schreef error het volgende:
[..]
Dat lijkt er meer op.![]()
Al zie ik in je 'ik ben niet anders' houding eigenlijk alleen maar desinteresse
quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:09 schreef error het volgende:
[..]
Jammer, ik wou het er net bij gaan betrekken :p
Ik zou op m'n werk niet eens in de kast kunnen/willen zitten.. ik zou gek worden...quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:08 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik ben in mijn privé-leven helemaal out (vrienden & familie), alleen op mijn werk niet. Maar misschien komt dat nog wel, geen idee..
Maar dat staat los van deze discussie..
Mijn G_L is compleet onverschillig, die verteldtaan iedereen dat hij homo is omdat hij het de normaalste zaak van de wereld vindt. Maar hij heeft net zo'n grote hekel nou ja, hekel is een groot woord aan de gay-scene en de gay pride als ik. Misschien nog wel meer.quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:07 schreef wonderer het volgende:
G_E, denk je GL er ook zo over? Of hebben jullie er wel eens conflicten over?
Good pointquote:Op vrijdag 2 december 2005 21:06 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Proud als in 'not ashamed of'. Niet als in 'trots'.
En je gaat vast wel naar metal-feestjes, en dus ook naar homo-feestjes.
Je gaat gewoon naar feestjes van groepen mensen waar je eigenschappen en interesses mee deelt.
Ik vind "anders" maar een beladen term. Iedereen is uniek maar aan de andere kant is er geen wezenlijk verschil tussen homo en hetero.quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:08 schreef error het volgende:
[..]
... dat niet klopt.quote:
Ik ben niet "anders", er is geen "anders", ik heb alleen andere behoeftes etc.quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:08 schreef error het volgende:
[..]
Vind ik erg gechargeerd hoor... vervolging.quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:11 schreef error het volgende:
[..]
... dat niet klopt.
Als je het ergens mee wilt vergelijken. Vergelijk het dan eens met iets waarbij 'vervolging' een rol speelt.
Gelukkig. ik heb wel verhalen gehoord van een "kastnicht" die een nogal "out" vriendje had en dat vriendje vond het niet zo erg prettig dat ie steeds verzwegen werd. Dat wil je toch ook niet hebben.quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:10 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Mijn G_L is compleet onverschillig, die verteldtaan iedereen dat hij homo is omdat hij het de normaalste zaak van de wereld vindt. Maar hij heeft net zo'n grote hekel nou ja, hekel is een groot woord aan de gay-scene en de gay pride als ik. Misschien nog wel meer.
En we hebben het er wel eens over, maar geen conflict. Mijn G_L respecteert hoe ik er tegenaan kijk en andersom..
Zo is het toch ook??quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:08 schreef error het volgende:
[..]
Ambivalente seksualiteitquote:Op vrijdag 2 december 2005 21:12 schreef DennisMoore het volgende:
Ik vind het wel leuk om het op m'n werk in 't midden te laten of ik homo of hetero ben (hoewel de mensen die me er beter kennen, zeker wel een vermoeden zullen hebben.)
Ik vind het veel te grappig om hetero-grapjes te kunnen maken tegen mijn vele vrouwelijke collega's..
Hekserij?quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:11 schreef error het volgende:
[..]
... dat niet klopt.
Als je het ergens mee wilt vergelijken. Vergelijk het dan eens met iets waarbij 'vervolging' een rol speelt.
Gelijke rechten voor vrouwen? Algemeen kiesrecht, dus dat het arbeidersvolk ook mag stemmen?quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:11 schreef error het volgende:
[..]
... dat niet klopt.
Hoezo een hekel hebben aan?quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:10 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Mijn G_L is compleet onverschillig, die verteldtaan iedereen dat hij homo is omdat hij het de normaalste zaak van de wereld vindt. Maar hij heeft net zo'n grote hekel nou ja, hekel is een groot woord aan de gay-scene en de gay pride als ik. Misschien nog wel meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |