Waarom niet?quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Kijk tuurlijk snap ik dat er "gevochten' is zodat ik zijn kan wie ik ben en dat dat geaccepteerd word.
Maar er moet idd niet verwacht worden dat ik
A: met mn homoseksualiteit op de koop ga lopen
B: me constant moet inzetten voor de sociale acceptering van homo's
etc..
Waarom wel? Mensen moeten toch doen wat ze zelf willen?quote:
Rellen?quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:53 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Bij 15 gaan ze onwijs rellen.. na hun 20ste worden ze weer steeds normaler.. ik zie het zo vaak om me heen. Zeker nu ik alweer bijna 6 jaar meega in de "scene" (pff.. ik word oud).
Er zijn ook maar heel weinig oudere "nichten"..
Waarom wel? Zoals Vlarp zegt:quote:
quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:54 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jij moet doen wat jij wilt..
alleen op je werk moet je naar je baas luisteren. Verder bepaal je zelf je leven... als er maar respect is voor bepaalde dingen
Oooh, ik ben het meer eens met hoe de nieuwe generatie er tegen aankijkt, zoals beschreven in dat artikel.quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:49 schreef error het volgende:
[..]
I know.
Maar ik dacht dat je het postte om een punt te maken. Ik begrijp alleen niet welk punt?
En dat is totaal wat anders dan het angstvallig geheim houden.quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:56 schreef Sunjammer het volgende:
Waar G_E een beetje op doelt (denk ik) is dat het homo-zijn eigenlijk maar onderdeel is van wie je bent... het draait niet om je homoseksualiteit heen.
Op een vraag waarom iets niet van jou verwacht kan worden, antwoorden met 'waarom wel' dat beschouw ik niet als een waardevolle bijdrage aan een discussie. Ik vraag naar je beweegredenen.quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Rellen?![]()
[..]
Waarom wel? Zoals Vlarp zegt:
[..]
Jij blijft hangen in "our usual assumptions about youth who resist coming out as gay are that they can't (but want to) or that their self-loathing spawns denial."quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:57 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
En dat is totaal wat anders dan het angstvallig geheim houden..
En dat is ook zeker waar ja...quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:57 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
En dat is totaal wat anders dan het angstvallig geheim houden..
Ik ga nog steeds zonder, maar als ik er weer eentje heb, is het twee weken pijnlijden hoor.quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:49 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Zo eens per 2 maanden is het weer raak
In de eerste alinea wel, die onderschrijf ik volledig. In de tweede alinea verlies je het een beetjequote:Op vrijdag 2 december 2005 20:56 schreef Sunjammer het volgende:
Waar G_E een beetje op doelt (denk ik) is dat het homo-zijn eigenlijk maar een klein onderdeel is van wie je bent... Je hele leven draait niet om je homoseksualiteit heen. Probleem is dat de samenleving dat niet zo ziet, en daar wel het middelpunt van maakt...
Ik heb het ook niet zo op de GayPride, maar dat heeft meer met mijn persoonlijke beleving van het homo-zijn te maken, dan dat ik een hekel heb aan het concept van 'out and proud' zijn, wat toch een beetje de drijfveer van de GP is als je het mij vraagt...
Do I make any sense here?
Er is nog geen betere verklaring gegeven.quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:58 schreef Great_Expectations het volgende:
Jij blijft hangen in "our usual assumptions about youth who resist coming out as gay are that they can't (but want to) or that their self-loathing spawns denial.".
De GayPride is in mijn optiek een soort uitbarsting van wat ik het Out and Proud fenomeen noem: Wij zijn homo en we zijn daar trots op en dat laten we zien. Ikzelf onderschrijf dat niet zo: ik ben homo, maar trots? Neuh, niet specifiek. Ik hou van metal, ben ik daar trots op? Neuh, waarom zou ik.quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:59 schreef error het volgende:
[..]
In de eerste alinea wel, die onderschrijf ik volledig. In de tweede alinea verlies je het een beetje
Same here.quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:58 schreef Sunjammer het volgende:
En dat is ook zeker waar ja...
Kijk, ik loop er niet mee te koop, maar hou het ook niet geheim.
Ben je wel eens bij de GP geweest?quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:56 schreef Sunjammer het volgende:
Waar G_E een beetje op doelt (denk ik) is dat het homo-zijn eigenlijk maar een klein onderdeel is van wie je bent... Je hele leven draait niet om je homoseksualiteit heen. Probleem is dat de samenleving dat niet zo ziet, en daar wel het middelpunt van maakt...
Ik heb het ook niet zo op de GayPride, maar dat heeft meer met mijn persoonlijke beleving van het homo-zijn te maken, dan dat ik een hekel heb aan het concept van 'out and proud' zijn, wat toch een beetje de drijfveer van de GP is als je het mij vraagt...
Do I make any sense here?
Ik mis het *stampvoet* nog.quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:02 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik "beleef mijn homoseksualiteit" op de manier waarop ik het wil. En ik vertel wat ik wil waneer ik het wil aan wie ik het wil. Dat geldt voor alles, dus ook voor mijn seksualiteit..
Jij wil geen andere verklaring accepteren, dat is iets anders.quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:01 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Er is nog geen betere verklaring gegeven.
Mijn idee is dat je deze 'theorie' onderschrijft omdat je dan tenminste geen co hoeft te doen. Pfff, probleem opgelost ; geen co.quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:58 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Jij blijft hangen in "our usual assumptions about youth who resist coming out as gay are that they can't (but want to) or that their self-loathing spawns denial.".
I only make remarks about things I have witnessedquote:
Ik wil geen onwaarschijnlijke verklaring accepteren, dat is iets anders.quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:03 schreef Great_Expectations het volgende:
Jij wil geen andere verklaring accepteren, dat is iets anders.
Je kijkt naar het stereotype.. die fout die ik ook jaren gemaakt heb..quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:02 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
De GayPride is in mijn optiek een soort uitbarsting van wat ik het Out and Proud fenomeen noem: Wij zijn homo en we zijn daar trots op en dat laten we zien. Ikzelf onderschrijf dat niet zo: ik ben homo, maar trots? Neuh, niet specifiek. Ik hou van metal, ben ik daar trots op? Neuh, waarom zou ik.
I am still losing it, right?
Omdat ik niet vind dat omdat ik een andere beleving van sexualiteit heb dan de grote massa, ik daar voor zou moeten vechten en constant moet laten zien dat ik "zo" ben.quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:58 schreef error het volgende:
[..]
Op een vraag waarom iets niet van jou verwacht kan worden, antwoorden met 'waarom wel' dat beschouw ik niet als een waardevolle bijdrage aan een discussie. Ik vraag naar je beweegredenen.
Proud als in 'not ashamed of'. Niet als in 'trots'.quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:02 schreef Sunjammer het volgende:
De GayPride is in mijn optiek een soort uitbarsting van wat ik het Out and Proud fenomeen noem: Wij zijn homo en we zijn daar trots op en dat laten we zien. Ikzelf onderschrijf dat niet zo: ik ben homo, maar trots? Neuh, niet specifiek. Ik hou van metal, ben ik daar trots op? Neuh, waarom zou ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |