Inderdaad, alleen dat kan als volwaardige brommer gezien wordenquote:Op vrijdag 2 december 2005 21:01 schreef Crazyivan het volgende:
Koop een 4-takt prutser
Of je doet er gewoon nieuwe batterijen inquote:Op zaterdag 3 december 2005 16:24 schreef Lianne__ het volgende:
Njaa.. dat heb ik ook wel eens.. nou ja.. niet dat ik een stoplicht vlakbij mn huis heb.. maar mn puch kan niet goed tegen de kou..
'moet 1000x trappen voordat ie eindelijk aan is..'
Ik voel gewoon m'n coolheidsfactor stijgenquote:Op zaterdag 3 december 2005 13:13 schreef frenkck het volgende:
[..]
Inderdaad, alleen dat kan als volwaardige brommer gezien worden.
Ooops sorry, dat zijn andere kutbrommertsquote:Op zaterdag 3 december 2005 16:30 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Of je doet er gewoon nieuwe batterijen in![]()
quote:Op zaterdag 3 december 2005 16:30 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Of je doet er gewoon nieuwe batterijen in![]()
ff mijn andere post lezen blondiequote:Op zaterdag 3 december 2005 16:46 schreef Lianne__ het volgende:
[..]je beledigd mijn brommer... watdoejenou!
hij is anders retegaaf..!![]()
Het_bromt zullen we maar zeggenquote:Op zaterdag 3 december 2005 16:49 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ff mijn andere post lezen blondie![]()
Je mot zeker nog ff hendig sjiek 2 weken niet kunnen posten inhalen?quote:Op zaterdag 3 december 2005 17:07 schreef Maikuuul het volgende:
Het word maar weer eens tijd dat het lekker warm gaan worden
Maar als het warm is kun je je sjieke jas niet meer dragen...quote:Op zaterdag 3 december 2005 17:07 schreef Maikuuul het volgende:
Het word maar weer eens tijd dat het lekker warm gaan worden
hendig sjieke kleren voor Maikuuul:quote:Op zaterdag 3 december 2005 17:11 schreef Plupke het volgende:
[..]
Maar als het warm is kun je je sjieke jas niet meer dragen...![]()
hoef je zijn kop ook niet meer te zienquote:Op zaterdag 3 december 2005 17:14 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
hendig sjieke kleren voor Maikuuul:
[afbeelding]
[afbeelding]
En je word er moe vanquote:Op zaterdag 3 december 2005 17:58 schreef -Trinity- het volgende:
Van fietsen in de kou word je een bikkel. Brommers
.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |