quote:Op zondag 4 december 2005 15:31 schreef Ontopic het volgende:
Wanneer wordt de bestelling geplaatst?
goed nieuws woon je zo ver van je werk/school af dan.quote:Op maandag 5 december 2005 16:01 schreef Steijn het volgende:
Ik ga nu naar huis, en ben rond een uur of zes thuis dus dan ga ik gelijk de bestelling plaatsen, des te meer kans dat alles er nog is.
Screenshotsquote:Op maandag 5 december 2005 18:57 schreef ook_gek het volgende:
zo zo de bestelling is snel gegaan en al het geld is ook kennelijk snel binnen gekomen dus
BETER
Ik studeer in Enschede en woon in Amersfoortquote:Op maandag 5 december 2005 17:29 schreef CrookedEye het volgende:
goed nieuws woon je zo ver van je werk/school af dan.
Waar heb jij het over danquote:
Van de Rabobank overschrijven naar de postbank duurt soms erg lang dus heb ik een screenshot van zijn afschrijving gevraagd zodat ik kon bestellen.quote:
Ik hoop het, maar het zal afhangen van hoe snel de dingen die back-ordered zijn weer op voorraad zijn. Als ze het verzonden hebben is het in een dag of 2 in Nederland, en dan nog een dag of 2 om na te zenden in Nederland.quote:Op maandag 5 december 2005 21:54 schreef adnansupernew het volgende:
Dus met een beetje geluk hebben we onze spullen begin volgende week binnen?
saxion of tu ga volgend jaar waarschijnljik naar saxion.quote:Op maandag 5 december 2005 19:44 schreef Steijn het volgende:
Ik heb besteld.Er zijn enkele items backordered maar dat duurt maar een dag of 3 van A&F dus de bestelling vertraagd. 1 longsleeve van OnTopic was helaas net uitverkocht (ik was aan het bestellen, gingen we eten was ie na het eten weg
), maar voor de rest was alles er.
![]()
[..]
Ik studeer in Enschede en woon in Amersfoort
TUquote:Op maandag 5 december 2005 22:19 schreef CrookedEye het volgende:
saxion of tu
laten we hopen zo snel mogelijk.quote:Op woensdag 7 december 2005 08:37 schreef ook_gek het volgende:
en en en en is de zending al onderweg naar nederland dan![]()
quote:Op woensdag 7 december 2005 22:47 schreef adnansupernew het volgende:
Ik hgeb mijn bestelling al binnen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |