abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 16 april 2006 @ 18:51:00 #51
16715 Mylene
*schatje*
pi_37012714
Het is een man
pi_37012785
quote:
Op zondag 16 april 2006 18:42 schreef deedeetee het volgende:
Ik vind 't idd een beetje dik uitzien, enne heeft die vrouw nu een snor ??
Ik denk niet dat ze een vrouw het gezicht van een man gaan geven.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_37012807
Vreemd genoeg dacht ik toen ik de plaatjes zag eerst ook "heu heeft die vrouw nu een snor?" terwijl nergens staat dat het een vrouw is. Wazig..
pi_37012815
Ziet er wel eng uit moet ik zeggen, zeker dat before verhaal
  zondag 16 april 2006 @ 19:09:46 #55
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_37013153
quote:
Op zondag 16 april 2006 18:51 schreef schatje het volgende:
Het is een man
oeps, ik ging er automatisch vanuit dat 't wéér om een vrouw ging

Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_37013347
quote:
Op zondag 16 april 2006 18:55 schreef LedZep het volgende:
Vreemd genoeg dacht ik toen ik de plaatjes zag eerst ook "heu heeft die vrouw nu een snor?" terwijl nergens staat dat het een vrouw is. Wazig..
Ik had dat ook inderdaad.
pi_37013757
Waarom niet meteen het hele gezicht transplanteren ? Nu krijg ik zo'n frankenstein gevoel mis alleen nog 2 bouten
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_37013903
quote:
Op zondag 16 april 2006 19:35 schreef Steve-O het volgende:
Waarom niet meteen het hele gezicht transplanteren ? Nu krijg ik zo'n frankenstein gevoel mis alleen nog 2 bouten
Dat herstelt natuurlijk voor een groot deel weer . En je wilt natuurlijk niet met een COMPLEET nieuw gezicht rond gaan lopen, en ik betwijfel of de medische wetenschap dat al kan.
pi_37014912
quote:
Op zondag 16 april 2006 19:35 schreef Steve-O het volgende:
Mischien omdat je dan je hele gezicht niet meer kan bewegen en niet kan voelen?
pi_37016453
Tja het klinkt allemaal een beetje bizar maarja . Op zich knap dat artsen het uberhaupt kunnen tegenwoordig. Opent wel deuren voor mensen met brandwonden en weet ik al niet meer misschien. Ikd enk dat als je jezelf iedere dag in de spiegel ziet met enstige littekens dat je graag een ander z,n gezicht wil als dat zou kunnen. ik zie geen verschil tussen en donornier en een donorgezicht. Het is allebei van een ander .Het is denk ik iets waar we nog aan moeten wennen. En ach ja wie zijn wij om dan te zeggen van zoiets kan of mag niet.
Ik vond trouwens wel dat die hond bij die vrouw zo "raar" alleen on de mond heen weg had gevreten. Je zou toch denken dat ie dan maar wat raak hapt.
pi_55247606
quote:
Nieuw gezicht de moeite waard
PARIJS - Pas na anderhalf jaar kon ze weer lachen, maar haar gezichtstransplantatie noemt Isabelle Dinoire "de moeite waard".

Dinoire vier jaar voor de verwonding

Een jaar na de operatie, met make-up

Nu, zonder make-up

De 40-jarige Française werd ernstig verwond door een hondenbeet. Eind 2005 kreeg ze een nieuwe neus, mond en kin. Ook haar wangen en lippen werden vervangen door die van een donor.

Het was de eerste gezichtstransplantatie ooit. Nu is Dinoire na twee jaar moeizame heling weer kerngezond. Doordat haar lippen erg moesten wennen aan hun nieuwe eigenaar had de patiënt in eerste instantie veel last met praten en drinken.

Ook kreeg Dinoire psychologische hulp, maar die is inmiddels overbodig. "Ik ben niet meer bang over straat te gaan of om op feestjes mensen aan te spreken", vertelt ze.
bron
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')