Ik denk niet dat ze een vrouw het gezicht van een man gaan geven.quote:Op zondag 16 april 2006 18:42 schreef deedeetee het volgende:
Ik vind 't idd een beetje dik uitzien, enne heeft die vrouw nu een snor ??
oeps, ik ging er automatisch vanuit dat 't wéér om een vrouw gingquote:Op zondag 16 april 2006 18:51 schreef schatje het volgende:
Het is een man
Ik had dat ook inderdaad.quote:Op zondag 16 april 2006 18:55 schreef LedZep het volgende:
Vreemd genoeg dacht ik toen ik de plaatjes zag eerst ook "heu heeft die vrouw nu een snor?" terwijl nergens staat dat het een vrouw is. Wazig..
Dat herstelt natuurlijk voor een groot deel weerquote:Op zondag 16 april 2006 19:35 schreef Steve-O het volgende:
Waarom niet meteen het hele gezicht transplanteren ? Nu krijg ik zo'n frankenstein gevoel mis alleen nog 2 bouten
Mischien omdat je dan je hele gezicht niet meer kan bewegen en niet kan voelen?quote:Op zondag 16 april 2006 19:35 schreef Steve-O het volgende:
Waarom niet meteen het hele gezicht transplanteren ? Nu krijg ik zo'n frankenstein gevoel mis alleen nog 2 bouten
bronquote:Nieuw gezicht de moeite waard
PARIJS - Pas na anderhalf jaar kon ze weer lachen, maar haar gezichtstransplantatie noemt Isabelle Dinoire "de moeite waard".
Dinoire vier jaar voor de verwonding
Een jaar na de operatie, met make-up
Nu, zonder make-up
De 40-jarige Française werd ernstig verwond door een hondenbeet. Eind 2005 kreeg ze een nieuwe neus, mond en kin. Ook haar wangen en lippen werden vervangen door die van een donor.
Het was de eerste gezichtstransplantatie ooit. Nu is Dinoire na twee jaar moeizame heling weer kerngezond. Doordat haar lippen erg moesten wennen aan hun nieuwe eigenaar had de patiënt in eerste instantie veel last met praten en drinken.
Ook kreeg Dinoire psychologische hulp, maar die is inmiddels overbodig. "Ik ben niet meer bang over straat te gaan of om op feestjes mensen aan te spreken", vertelt ze.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |