Ook niet.quote:Op zondag 4 december 2005 19:23 schreef One_conundrum het volgende:
Four Brother's...
Nee, die andere.quote:Op zondag 4 december 2005 19:45 schreef One_conundrum het volgende:
cruz zeker?
Nee, recenter.quote:
Zoveel blijft er niet meer overquote:Op zondag 4 december 2005 20:09 schreef ArtyShock het volgende:
After the Sunset dan?
Oh, verhip. Een vraag goed. Da's al weer lang geleden. En ook niet zo handig qua timing eigenlijk.quote:Op zondag 4 december 2005 20:11 schreef SaintOfKillers het volgende:
Zoveel blijft er niet meer over.
ArtyShock +1
Dat zou zomaar op de goede weg kunnen zijn. Nou ja, namen gokken hè. Gewoon bij de A beginnen?quote:Op zondag 4 december 2005 20:34 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dinges. Met een vrouwennaam in de titel. Euh.
Hm.
Ik weet niet meer hoe ik er aan kwam, maar ik dacht op voorhand dat het niet veel soeps zou zijn. 't Is best een beetje controversieel, qua onderwerp. Uiteindelijk kun je voor geen van de hoofdpersonen echt heel veel sympathie opbrengen. Heel kijkbaar toch.quote:Op zondag 4 december 2005 20:33 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Lijkt me een leuke interessante film. Maar ik ken hem niet.
Joh. Hoe kom je d'r op.quote:Op zondag 4 december 2005 20:41 schreef SaintOfKillers het volgende:
Alexandra's Project
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |