Zal wel hoofdzakelijk over De Wolf en Raggel Hazes gaan.quote:Op zondag 4 december 2005 16:40 schreef twi het volgende:
Ach, zelfs voor Van Geel ga ik niet naar dat butt-programma kijken.
Marcel Brandsquote:Op zondag 4 december 2005 16:42 schreef Da_Sandman het volgende:
Hangt er overigens vanaf wie er bij Jack, Youri en Hugo aan zal schuiven...
Zeeuwen onder elkaar hequote:Op zondag 4 december 2005 16:55 schreef twi het volgende:
Adrie en Danny kunnen het wel met elkaar vinden volgens mij.
Eerste helft: matig/redelijkquote:Op zondag 4 december 2005 17:45 schreef jimjim1983 het volgende:
hmmm...klinkt goedthanks
speelden ze ook echt een goede wedstrijd?
Rosenberg heeft echt wel heel slechte duels gespeeld hoor. Vaker dan goede zelfs. Als je dan ook nog eens niet scoort, dan krijg je kritiek.quote:Op zondag 4 december 2005 16:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nee hoor. Dit keer bekroont hij zijn spel eindelijk eens met een doelpunt, want hij heeft nog geen enkele wedstrijd ondermaats gepresteerd, alleen niet gescoord. Nu hij ook nog scoort, naar het schijnt, op voortreffelijke wijze, dan doet ie het eindelijk perfect, ipv goed.
Dit doelpunt plus het uitroepen tot MoM kan betekenen dat ie eindelijk los is en dat meer mensen zien dat die jongen echt wel kan voetballen.
Het werd wel weer eens tijd jaquote:Op zondag 4 december 2005 17:48 schreef xboxps2 het volgende:
2e zege in 7 wed
het is toch al raarquote:
Als, als, als.... Als het vannacht 12 graden vriest, is er morgen een Elfstedentochtquote:Op zondag 4 december 2005 17:56 schreef xboxps2 het volgende:
[..]
het is toch al raar
volgende week
vitesse-ajax als vitesse wint
utrecht-groningen als gronigen wint
staat ajax in de rechter rij
ik vond het al raar dat we vandaag 4-1 hebben gewonnenquote:Op zondag 4 december 2005 17:56 schreef xboxps2 het volgende:
[..]
het is toch al raar
volgende week
vitesse-ajax als vitesse wint
utrecht-groningen als gronigen wint
staat ajax in de rechter rij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |