Nou, opzich heb ik niks tegen Escude. Alleen op linksback vond ik hem gewoon niet goed spelen. In het centrum vind ik prima.quote:Op zondag 4 december 2005 14:16 schreef twi het volgende:
[..]
Onzin, al dat Escude gebash komt me ook de strot uit. Die jongen heeft al een jaar lang niks verkeerds gedaan.
Nee die zit op de bank. Maduro krijgt de voorkeur.quote:Op zondag 4 december 2005 14:19 schreef S-Two het volgende:
Waarom Maduro dan? Vermaelen geblesseerd?
Dan zou Pienaar ook niet moeten spelen.quote:Op zondag 4 december 2005 14:29 schreef xboxps2 het volgende:
jaja trabelsi er toch uit
nos klopt toch ?
Volgens Radio 1 toch de contract-kwestie. Zeiden dat Blind zei dat als hij twee gelijkwaardige spelers had dan degene opstelt die nog een doorlopen contract heeft.quote:Op zondag 4 december 2005 14:34 schreef F1Bas het volgende:
Trabelsi op de bank? Kan ook een kleine blessure zijn.
Jawel.quote:Op zondag 4 december 2005 14:44 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Bij Pienaar is het toch nog niet zeker?
Heijtinga gelijkwaardig aan Trabelsiquote:Op zondag 4 december 2005 14:44 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Volgens Radio 1 toch de contract-kwestie. Zeiden dat Blind zei dat als hij twee gelijkwaardige spelers had dan degene opstelt die nog een doorlopen contract heeft.
Ik zeg alleen wat ze op Radio 1 zeiden. Ik weet niet of Blind dit echt gezegd heeft. Ik geloof het amper.quote:Op zondag 4 december 2005 14:51 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Heijtinga gelijkwaardig aan Trabelsi![]()
Zit op de tribunequote:Op zondag 4 december 2005 14:30 schreef ThomasBerge het volgende:
Ik hoop dat Harry vandaag nog wel een kansje krijgt.
Tot nu toe doet hij het goed, volgens de verslaggever.quote:Op zondag 4 december 2005 14:32 schreef DeTolk het volgende:
JuanFran in de basis, kijken hoe die 't doet.
Ben ik het eindelijk eens een keer met je eensquote:Op zondag 4 december 2005 15:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik snap echt de balle niet van dat opstellingsbeleid van Blind. Laat nou eens een paar weken een vaste basis staan. Met dit beleid weet niemand waar hij aan toe is. De ene week sta je in de basis de andere week zit je op de tribune.
En dat Trabelsi de beste back van Nederland er niet in staan snap ik al helemaal niks van. Je stelt toch altijd je beste 11 spelers op.
quote:Op zondag 4 december 2005 15:13 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ben ik het eindelijk eens een keer met je eens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |