Kom op man, Boukhari speelde gisteren goed?quote:Op maandag 5 december 2005 10:34 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Dat mag je vinden, maar gisteren was daar weinig van te zien.....
Dit jaar wordt Ajax geen kampioen nee, de schaal is in mei immers al in Eindhoven afgeleverd.quote:Op maandag 5 december 2005 10:52 schreef Rekkie het volgende:
[..], dit jaar sowieso niet.
Ik denk dat het dit jaar een strijd gaat worden om de 3e plaats. Helaas, hoger zie ik ze niet eindigen
Hahahaha grappig........quote:Op maandag 5 december 2005 10:55 schreef twi het volgende:
[..]
Dit jaar wordt Ajax geen kampioen nee, de schaal is in mei immers al in Eindhoven afgeleverd.
Over een paar weken begint echter een nieuw jaar
06/07, 07/08, 08/09, 09/10quote:Op maandag 5 december 2005 10:52 schreef Rekkie het volgende:
[..], dit jaar sowieso niet.
Ik denk dat het dit jaar een strijd gaat worden om de 3e plaats. Helaas, hoger zie ik ze niet eindigen
Promoveerd Eindhoven dit jaar dan?quote:Op maandag 5 december 2005 10:57 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Hahahaha grappig........oh nee, wacht toch niet.....
![]()
Ook volgend jaar wordt de schaal m.i. weer afgeleverd in Eindhoven. (hoe jammer ik dat ook vind)
Tuurlijk kan dat! Echter denk ik niet dat Ajax deze hegonomie de komende jaar tegemoet zal zien.quote:Op maandag 5 december 2005 11:04 schreef DeTolk het volgende:
[..]
06/07, 07/08, 08/09, 09/10
kan dus wel.
quote:Op maandag 5 december 2005 11:22 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Promoveerd Eindhoven dit jaar dan?
echt waar joh?quote:Op maandag 5 december 2005 11:32 schreef Rekkie het volgende:
[..]
PSV komt uit Eindhoven, maar iets zegt me dat je dat ook we doorhebt!
Over een jaar van nu is het 06-07... ook volgend voetbal jaar is het 06/07quote:Op maandag 5 december 2005 11:32 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Volgend jaar = 2006, volgend jaar is nog steeds seizoen 2005-2006.
Volgend jaar is dus het jaar waarin iemand kampioen wordt in de eredivisie.
PSV komt uit Eindhoven, maar iets zegt me dat je dat ook we doorhebt!
Klopt, alleen in 2006 wordt er maar 1 x een kampioensschaal weg gegeven.....quote:Op maandag 5 december 2005 11:35 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Over een jaar van nu is het 06-07... ook volgend voetbal jaar is het 06/07
quote:Op zondag 4 december 2005 20:45 schreef cultheld het volgende:
In 4-4-2 is Rosenberg een topper, maar die goal van vandaag in 4-4-3 blijft een lucky shot uit de kluts. Laat hem in 4-4-2 spelen en hij legt er 20 per jaar in.
Ik zeg altijd "we" dus ik weet niet WAAROM je zonodig Jack van G. na moet praten maar is een beetje uncalled for zeg maar.quote:Op maandag 5 december 2005 12:09 schreef TeazNutz het volgende:
Nu Ajax heeft gewonnen word er alweet in "WE" termen gesproken, hadde score andersom geweest dan hadden "ZIJ" verloren.
Tis een raar weekend geweest, AZ springt over F'noord dat tegen een ontzettend slecht RBC moet spelen.
Komend weekend word spannend.
Fnoord vs PSV (die morgen tegen Fenerbahce moeten)
Ajax uit naar Vitesse en worden woensdag afgemaakt door Arsenal (hoewel ik van een stunt houd..)
Ik ben benieuwd!
Wat een domme poging tot trollen weer....quote:Op maandag 5 december 2005 12:09 schreef TeazNutz het volgende:
Nu Ajax heeft gewonnen word er alweet in "WE" termen gesproken, hadde score andersom geweest dan hadden "ZIJ" verloren.
Eenduidigheid, got itquote:Op maandag 5 december 2005 12:18 schreef HeatWave het volgende:
Das wat anders, dat bedoelde ons trollertje niet...
Ik speel zelf ook niet mee, maar "we" winnen of "we" verliezen. En niet we winnen en ze verliezen..
Puur toeval dat alles over links liep zeker..... Zaten enkele hele goede combianties tussen.quote:Op maandag 5 december 2005 10:49 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Weet niet welke wedstrijd jij gezien hebt, maar voor een buitenspeler trok hij toch wel erg veel naar het middenveld ipv de andere kant op...
ik heb de wedstrijd niet gezien dus daar kan ik niet over oordelen, maar het blijft een baggervoetballer en hij moet weg!quote:Op maandag 5 december 2005 12:21 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Puur toeval dat alles over links liep zeker..... Zaten enkele hele goede combianties tussen.
Dat hij naar het midden trok lijkt mij een minder goed argument, aangezien wij geen enkele buitenspeler hebben die dat niet doet.... Daarbij leverde hij ook gode genoeg goede ballen af.
Serieus, ik vond hem goed spelen. Heb mij mateloos geirriteerd aan al het negatieve commentaar over hem.quote:Op maandag 5 december 2005 10:54 schreef twi het volgende:
[..]
Kom op man, Boukhari speelde gisteren goed?Ben het vaak met je eens, maar gisteren was het gewoon echt weer een drama.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |