Niet de meest betrouwbare,boulevard gevalletjequote:Op maandag 5 december 2005 01:11 schreef Radegast het volgende:
Arsenal zou bereid zijn om in januari 3,8 miljoen euro te betalen voor Trabelsi volgens Daily Star (Daily Star, zijn die betrouwbaar?)
Okee.quote:Op maandag 5 december 2005 01:13 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Niet de meest betrouwbare,boulevard gevalletje
We hebben Clichy die Cole na dit seizoen kan vervangenquote:Op maandag 5 december 2005 01:15 schreef Radegast het volgende:
[..]
Okee.![]()
Arsenal kan trouwens beter een linksback halen voor m'n gevoel, maar da's offtopic...
Ik troll altijd in Ajax-topics, of het nou goed of slecht gaat met Ajax. Het is bijna een soort dopingquote:Op zondag 4 december 2005 23:43 schreef patrickt37 het volgende:
Het valt wel op, dat er na winst van "onze Jongenss", er veel minder getrold wordt in dit topic.
Ik denk dat we de komende maanden weinig trollen gaan zien.
Dan wordt het tijd dat je gaat afkicken.....quote:Op maandag 5 december 2005 01:36 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik troll altijd in Ajax-topics, of het nou goed of slecht gaat met Ajax. Het is bijna een soort doping
quote:Op maandag 5 december 2005 09:24 schreef Dylan Dog het volgende:
Het lek is boven!
Kampioen, op zeker!
Heijtinga kan weer voetballenquote:Op maandag 5 december 2005 09:25 schreef HeatWave het volgende:
[..].
En Rosenberg is een topspits!!!
Wilde het net zeggen, Grygera werd behoorlijk vastgehouden vlak voor die goal van wat ik zag bij Versatel, helaas in de herhalingen later begonnen ze pas net na dat moment.quote:Op maandag 5 december 2005 08:44 schreef --HOOLIE-- het volgende:
JuanFran speelde gewoon goed.Misschien kan hij een linie opschuiven als Urby weer beter is.(of ruilen van positie)dan zijn we meteen van Boukhari ook af.
Die goal van Hoogendorp had gewoon afgekeurd moeten worden ,er had al voor zijn schot gefloten moeten worden omdat hij Grygera sterk hinderde door aan zijn shirt te gaan hangen.
quote:Op maandag 5 december 2005 09:25 schreef HeatWave het volgende:
[..].
En Rosenberg is een bruikbare spits!!! [/Johan D.-modus]
quote:Op maandag 5 december 2005 09:24 schreef Dylan Dog het volgende:
Het lek is boven!
Kampioen, op zeker!
Uhm, Boukhari speelde gewoon goed hoor....quote:Op maandag 5 december 2005 09:39 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Ik vond het nog niet eens zo n onlogische opstelling (Boukari en Pienaar daargelaten, wat een prutsers).
Boukari is een prutser en zeker geen eerste elftal materiaal op linksbuitenquote:Op maandag 5 december 2005 10:24 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Uhm, Boukhari speelde gewoon goed hoor....
Dat mag je vinden, maar gisteren was daar weinig van te zien.....quote:Op maandag 5 december 2005 10:30 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Boukari is een prutser en zeker geen eerste elftal materiaal op linksbuiten
Weet niet welke wedstrijd jij gezien hebt, maar voor een buitenspeler trok hij toch wel erg veel naar het middenveld ipv de andere kant op...quote:Op maandag 5 december 2005 10:34 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Dat mag je vinden, maar gisteren was daar weinig van te zien.....
quote:Op maandag 5 december 2005 10:36 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Ajax wordt dus 4 keer op rij kampioen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |