quote:Op vrijdag 2 december 2005 17:34 schreef Nashje het volgende:
RKC zal niet makkelijk worden, maar ik heb er toch best een goed gevoel over.
Misschien heeft Ajax z'n dag.
Maar het was wel een laffe poging zeg, tjemig. Dat had hij dus echt met een sliding moeten doen.quote:Op zondag 4 december 2005 21:10 schreef Erwtensoep het volgende:
Inderdaad Juanfran kon helemaal niets doen aan dat doelpunt, Maduro hoort Grygera daar rugdekking te geven, Juanfran probeerde de boel nog te redden.
Niks sliding, hij viel gewoon over Hoogendorp heen ...quote:Op zondag 4 december 2005 21:17 schreef Erwtensoep het volgende:
Die sliding kwam er ook, maar toen lag de bal al in het netje
Niemand is uber positief hiero, we zien alleen wat lichtpuntjes..quote:Op zondag 4 december 2005 22:18 schreef BennyNL het volgende:
die reacties hier
ik snap dat mensen het positief willen inzien, maar hou jezelf aub niet voor de gek
idd, maar dat heeft vooral met ritme te maken.quote:Op zondag 4 december 2005 22:30 schreef twi het volgende:
Die eerste goal was in zoverre Juanfran z'n fout dat hij bleef hangen en daardoor buitenspel ophief.
Die mogen jullie absoluut terughalen,wat een prutser is dat tegenwoordig.quote:Op maandag 5 december 2005 00:52 schreef jna het volgende:
Het kwam doordat Wamberto aanwezig was, ik zeg het je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |