Joost kan het scheiden van die twee inderdaad beter aan een van de dames overlatenquote:Op vrijdag 2 december 2005 18:16 schreef F4iTH het volgende:
LOL dit is leuk. Kom op Joost, Nathalie komt zo vast wel een handje helpen
Ik verwachtte net idd al een beuk. Gelukkig kon Roel er net een beetje om lachen. Maar als dit te vaak gebeurt.....quote:Op vrijdag 2 december 2005 18:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Joost kan het scheiden van die twee inderdaad beter aan een van de dames overlaten
Zodirect krijgt hij gewoon een beuk.![]()
niks mis mee;)quote:Op vrijdag 2 december 2005 18:17 schreef pullup het volgende:
Joost kan het scheiden van die twee inderdaad beter aan een van de dames overlaten
Zodirect krijgt hij gewoon een beuk.![]()
Niets mis mee toch?quote:Op vrijdag 2 december 2005 18:25 schreef Foreverblue het volgende:
Ondertussen in de badkamer...
[afbeelding]
Dido is wat dat betreft een stuk slimmer dan Roel. Die lummel laat zich veel te veel leiden door zijn emoties. Zou er niet verbaasd van zijn als Joost wel degelijk een beuk voor zijn kanis krijgt als hij zo doorgaat.quote:Op vrijdag 2 december 2005 18:23 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Ik verwachtte net idd al een beuk. Gelukkig kon Roel er net een beetje om lachen. Maar als dit te vaak gebeurt.....![]()
Roel is lief tegen Nathalie, dus Joost kan het idd beter overlaten aan Naatje
Volgens mij heeft Dido het btw allang in de gaten, die lacht er gewoon stiekem om.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |