Nee: http://www.rtl.nl/reality/eenplekonderdezon/quote:
Johquote:Op zaterdag 10 december 2005 22:46 schreef Aagje75 het volgende:
ja, maar succes als artiest is blijkbaar juist geen garantie dat je met geld kunt omgaan.
quote:Op vrijdag 2 december 2005 18:01 schreef Copycat het volgende:
Maak daar maar een kapitale Neus van.
Ik vind mannen met grote neuzen vaak aantrekkelijk, maar ook dat kun je overdrijven.
Heb ik je voor je neus gestoten?quote:
quote:
het zijn dus 2 homo's, 1tje is gewoon een normale engelsman en die andere is een indier ofzoquote:Britse realityserie over het leven van de uit Hampshire afkomstige vrienden Nigel Farrell en Nippi Singh die van een verwoeste boerderij in de Ardeche hun droomhuis proberen te maken. De onhandige Nigel ziet het huis als een nieuwe start in een nieuw land, terwijl de perfectionistische Nippi het huis als vakantieadresje ziet. De twee verschillende vrienden zijn het over veel meer dingen niet eens met elkaar.
Lee en Cheryl zijn toch van de slakken boerderij?quote:Op vrijdag 23 december 2005 11:48 schreef DarkElf het volgende:
dawn en rocco zal nog wel een vervolg komen. maar het waren opnames van dit jaar dus even geduld denk ik .
ook voor ann en david in tsjechië en de homo's op kreta. en natuurlijk Lee en Cheryl!
hoop ik danwant ik vind een plek onder de zon altijd erg komisch
rocco de gitarist van de band "flesh for lulu"quote:
Done. Vanavond om 22.58 zijn er weer (voor ons) nieuwe afleveringen met dit stelletje.quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:29 schreef broodaap het volgende:
kan topic titel mischien gewijzigd worden zonder 'dawn en rocco' ? want sinds gister is er weer een nieuwe serie gestart van een plek onder de zon
[..]
het zijn dus 2 homo's, 1tje is gewoon een normale engelsman en die andere is een indier ofzo
[afbeelding]
wordt denk wel weer leuk om te kijken
quote:Goedemorgen,
Hartelijk bedankt voor het mailtje.
Rocco gaan zingen waardoor het huis ze het huis kunnen laten verbouwen.
Voorlopig komt het programma niet terug.
Zodra er weer nieuwe afleveringen te koop zijn zullen wij deze gaan uitzenden.
Wij raden u aan goed de media in de gaten te houden.
Met vriendelijke groet,
RTL Nederland, Publieksvoorlichting
Dus ze komen wel terug? Rocco en Dawnquote:Op donderdag 5 januari 2006 18:21 schreef Rnnz het volgende:
Jammer dat Nigel & Reza al lang een keer is uitgezonden. Ik weet 't einde en zo ook al.. vrij jammer maar toch vermakelijk om te kijken.
Nigel is echt een maffe vent, maar dat zul je wel zien in de komende afleveringen.
Dawn & Rocco zullen binnenkort weer komen. Ik had een tijdje geleden een mailtje gestuurd naar RTL:
[..]
Bestaat het restaruant nog??quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:36 schreef J.A.N.A. het volgende:
Ha dat zijn herhalingen van Nigel en Nippy, daar begon de hele serie mee. Het zijn BTW geen homo's maar wel een erg grappig stel en vooral Nigel is gek.
Jammer dat de serie met Dawn en Rocco zo abrupt is afgelopen...
Het huis van Nigel en Nippy staat trouwens te koop voor het onhollandse bedrag van ¤193,500:
http://www.frenchentree-p(...)ed-Ardeche-farmhouse
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die Nippi is een zeur en Nigel heeft zich slecht voorbereid om daar een restaurant openen. De enige die nog kan helpen is die indische horeca nicht Reza.quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:36 schreef J.A.N.A. het volgende:
Ha dat zijn herhalingen van Nigel en Nippy, daar begon de hele serie mee. Het zijn BTW geen homo's maar wel een erg grappig stel en vooral Nigel is gek.
Jammer dat de serie met Dawn en Rocco zo abrupt is afgelopen...
Het huis van Nigel en Nippy staat trouwens te koop voor het onhollandse bedrag van ¤193,500:
http://www.frenchentree-p(...)ed-Ardeche-farmhouse
Jammer, deze serie is ook al eerder op TV geweest.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:20 schreef Rnnz het volgende:
Voor de geïnteresseerden.. vanavond komt een nieuwe serie met twee advocaten die naar Italië gaan. Volgens de site van RTL.
Volgens mij hadden die een appetijtelijke dochter als ik me niet vergis.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:20 schreef Rnnz het volgende:
Voor de geïnteresseerden.. vanavond komt een nieuwe serie met twee advocaten die naar Italië gaan. Volgens de site van RTL.
Phil!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:15 schreef phileine het volgende:
Ik volg deze serie (en alle anderen over emigranten) met erg veel aandacht omdat wij zelf komende zomer naar Zuid-Spanje verhuizen. We houden het wel wat simpeler, gaan niet gelijk veel investeren in hopeloze horeca-ondernemingen. Ik moet bekennen dat we eerst ook wel die wilde plannen hadden, maar het volgen van al die programma's (zoals ook "het roer om") heeft ons daar wel over van gedachten doen veranderen. Grote risico's, keihard werken, weinig tijd voor elkaar, da's toch niet waarvoor we het doen. Eerst maar eens de omgeving en de cultuur wat beter leren kennen. Je kijkt geloof ik wel met erg andere ogen naar die programma's als het je eigen voorland is.
Hoezo lelijk met die dakramen op een oud kasteel dat verneukt gewoon heel je vakantie gevoel.quote:Op vrijdag 7 april 2006 00:02 schreef SlagerKorrel het volgende:
Herstel, Tsjechië moet Slowakije zijn. En ze heten David en Ann.
En dit is hun (slecht werkende) website: http://www.aplaceinslovakia.sk
Als man zijnde: Mag ik op het linkje klikken?quote:
Hahaha.. tuurlijk mag je op het linkje klikkenquote:Op donderdag 13 april 2006 09:04 schreef J.A.N.A. het volgende:
[..]
Als man zijnde: Mag ik op het linkje klikken?![]()
Lama heb het al gelezen, leuk artikel en net als Dawn en Rocco hoop ik ook op een volgende serie!
quote:Hello friends! Its been a while! We are still alive (barely) and are working hard to get a second series of 'A Place in Spain' on your tv screens soon (so you can see what we've been up to!)
In the meantime, Dawn's been busy chatting with www.vrouw.nl! Check out her interview at http://vrouw.nl/site/list_messages/2693...
All the best,
Dawn and Rocco xx
www.dawnandrocco.com
Wat houdt je tegen?quote:Op zaterdag 22 april 2006 11:12 schreef maniack28 het volgende:
Rocco & Dawn
Ik wou dat ik zo kon leven
Kick (dacht dat er nog nieuwer topic was maar kon die niet meer vinden)quote:Op zaterdag 22 april 2006 11:12 schreef maniack28 het volgende:
Rocco & Dawn
Ik wou dat ik zo kon leven
Zaterdag van 17.30 u tot 18.00 u op RTL4.quote:Op zondag 29 juni 2008 21:25 schreef maniack28 het volgende:
Jaa wanneer wanneer?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |