Geef eens een linkje dan!quote:Op vrijdag 2 december 2005 17:59 schreef Kreator het volgende:
Wat een meuk. Als het nou nog een leuke parodie was....maar nee, het is een slap aftreksel. Misschien maak ik nog wel even een échte parodie, dan kun je er nog wat van leren.
-edit- ik kwam het trouwens al tegen op eoa site, waar de 312 reacties allemaal ongeveer neerkwamen op: Hoe sneu kan je zijn..
Een échte fan.quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:37 schreef TC03 het volgende:
Euh, deze ken ik al ruim een week?
quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:48 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Een échte fan.Leaks downloaden enzo heh.
hij stond toch al in dat muziek-bagger-onz-album 2005quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:48 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Een échte fan.Leaks downloaden enzo heh.
Eey, je moet niet zwetsen jonguh.quote:Op zaterdag 3 december 2005 12:39 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
hij stond toch al in dat muziek-bagger-onz-album 2005
toen ik hem ging downloaden, kreeg ik namelijk de melding of ik hem wilde vervangen of niet..
Dit is de officiële release, jeweettoch?quote:Op zaterdag 3 december 2005 12:39 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
hij stond toch al in dat muziek-bagger-onz-album 2005
toen ik hem ging downloaden, kreeg ik namelijk de melding of ik hem wilde vervangen of niet..
Dude.quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:51 schreef Alexxxxx het volgende:hebben julie echt in de krant gestaan?
!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |